باز کردن درب سمند

باز کردن درب سمند در تهران کلید

باز کردن درب سمند با شیوه هایی راحت و کاربردی

پس از گذشت سه دهه از تولید شدن پیکان و غیر قابل ارتقا بودن در بحث فنی و شکل ظاهری آن، نیاز شدید به طراحی و ساخت یک خودرو جدید و کاملاً متفاوت نسبت به پیکان مد نظر کارشناسان قرار گرفت.

پس شرکت ایران خودرو در راستای پیش‌بردن هدف های خود برای سازندگی کشور و ایجاد کردن یک توان رقابتی با شرکت های خودروساز خارجی، با کمک متخصصان و مهندسان ایرانی در مرکز تحقیقاتش، نمونه ای از اولین خودرو ملی خود یعنی سمند را طراحی، تولید و به بازار هدف ارائه کرد. در ادامه با باز کردن درب سمند اشنا میشوید.

باز کردن درب سمند

سمند از ویژگی هایی مانند داشتن قطعات یدکی ارزان قیمت و در دسترس بودن، ایمنی بالا به علت برخورداری از یک بدنه محکم و تجهیزات به روز، راحتی سرنشینان به خاطر داشتن صندلی های طراحی شده طبق ویژگی های بدنی افراد، داشتن ابعاد مناسب برای استفاده کردن در درون و برون شهرها، مجهز به فضای قابل توجه در داخل اتاق و صندوق عقب آن و داشتن فرمان پذیری خوب مخصوصاً در جاده های پر پیچ و خم به یکی از خودرو های خاص تبدیل شد.

طبق یک نظرسنجی که از خریداران، این خودرو انجام شد بسیاری از آن ها بیان داشتند که سمند توانسته انتظارات مشتریان خود را برآورده کند زیرا دارای گزینه های قابل قبولی بود.

در سال های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۴ شرکت ایران خودرو با انجام تغییراتی جزئی در بدنه و ظاهر سمند و اضافه کردن تجهیزات و امکانات بیشتری برای آن مدل دیگری به نام سمند LX به بازار ارائه داد که امروزه این خودرو دارای ایمنی بالا و امکانات مناسب شده و به یکی از محبوب‌ترین و پر طرفدارترین خودروهای ایران و حتی برای صادرات به بعضی کشورهای دیگر تبدیل شود.

راه‌های باز کردن درب سمند :

ما در این مقاله قصد داریم شما را با چند روش بسیار ساده ولی عملی برای باز کردن درب خودرو خود آشنا نماییم تا در این شرایط سخت و ناگهانی توانسته باشیم کمک هر چند کوچکی برایتان باشیم. به شما دارندگان خودرو سمند توصیه می کنیم حتماً در زمان هایی که دارید یکی این روش ها را تا حد پیدا کردن مهارت حتماً تمرین کنید.

در روش اول یکی از اشیایی که در هر شرایطی به جرئت می توان گفت در دسترسی همگان است آنتن خودرو می باشد.

شما بعد از باز کردن آنتن از روی خودرو، با دقت بالا و احتیاط لازم آن را از دستگیره درب به داخل هدایت کنید.

بعد از شنیدن صدا و به وجود آمدن لرزش مطمئن شوید که ارتباط شما با قفل برقرار است، در این زمان آنتن را به طرف جلو فشار داده تا در باز شود.

خبر ویژه برای انهایی که ساکن شرق تهران هستند : کلید سازی سیار شرق تهران 

در روش دوم شما قادرید با کمک گرفتن از یک اهرم ساده مانند یک پیچ گوشتی و قرار دادن آن در گوشه درب با احتیاط و ایجاد کردن فاصله با آن یک تکه چوب یا سیم فلزی را به داخل هدایت و درب را باز کنید.

این کار نیاز به دقت و حوصله زیادی دارد؛ زیرا در صورت بی احتیاطی ممکن است به رنگ خودرو و درب آن آسیب بدی وارد شود.

در روش سوم بهترین کار کمک گرفتن از یک نخ یا بند محکم است.

یک گره در وسط این بند جوری بزنید که با کشیدن یک طرف آن، گره به راحتی سفت شود. هنگامی که یک طرف بند در دست تان است، سمت دیگر را از گوشه درب ماشین به داخل با دقت و آرام وارد کنید.

بند را با حرکات کاملاً حساب شده در جهت جلو و عقب به پایین دستگیره قفل برسانید و طوری دور دستگیره بیندازید که محکم شود؛ حال بند را به بالا کشیده تا قفل باز شود.

در روش چهارم که بیشتر در زمانی که منزل باشید به کار می رود، باز کردن قفل پژو پارس با کمک آویز لباس است.

البته این روش برای قفل های دستی مناسب تر است تا قفل های اتوماتیک. آویز را با کمک گرفتن یک انبر دست از هم باز کرده و به شکل یک میله بلند، دراز و باریک که از یک سمت صاف و از سمت دیگر به شکل قلاب مانند (برای بالا کشیدن دستگیره قفل مرکزی خودرو) باشد، در بیاورید.

محل دقیق قفل مرکزی سمند را شناسایی و از طرف لاستیک محافظ شیشه پنجره میله را به سمت دستگیره داخلی درب به آرامی هل دهید.

دستگیره درب را به طرف داخل چرخانده، قلاب را به دور آن حلقه کنید و به سمت بالا بکشید تا درب ماشین باز شود.

در روش پنجم اگر به هر نحوی موفق شدید صندوق عقب را باز کنید به دنبال سیم اضطراری که در درب یا سقف آن جای دارد، بگردید.

بعد از پیدا کردن آن را بکشید تا صندلی های عقب ماشین رها شوند؛ بعد کمی به صندلی های جلو فشار بیاورید تا یک فضای مناسب برای ورود به داخل خودرو برایتان ایجاد گردد. اکنون به آسانی قادرید درب قفل شده سمند را با کمک سوئیچ باز کنید.

در روش ششم که شاید بتوان یکی از بهترین و اصولی ترین کار ها برای باز کردن قفل ها درب سمند باشد کمک گرفتن از یک ابزار مناسب (یک گوه شبیه چاقوی پلاستیکی و یا هر شی پلاستیکی دیگر) برای به وجود آوردن یک فضا بین درب و ستون ماشین و عبور دادن شی مانند سیخ بلند و نازک است.

البته این کار نیاز به دقت بالا و حوصله زیادی دارد تا آسیبی جدی به خودرو سمند وارد نشود.

پس از عبور سیخ سعی کنید با چند بار زدن ضربه های ملایم و اصولی به درب آن را باز کنید. البته اکثر قفل سازها برای به وجود آوردن این فضا از یک بالن که توسط پمپ هوا باد شده، استفاده می کنند ولی این وسیله همیشه در دسترس افراد نیست.

تجهیزات رفاهی و ایمنی خودرو سمند

باز کردن درب سمند

با تولید سمند تجهیزات و امکانات بیشتری به آن اضافه شد که در مدل های قدیمی آن یا نبود یا اگر هم بود ضعیف هایی در آن دیده می شد که به کار بردن آن فرد را با مشکل روبرو می کرد.

یکی از مهم ترین آپشن‌هایی که محصولات ایران خودرو در زمان خرید به همراه خود دارند کمک گرفتن از خدمات پس از فروش است. ما در ادامه تجهیزات رفاهی و ایمنی سمند را به صورت تیتروار برای شما بیان می کنیم:

– مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند (مالتی پلکس)

– مجهز به سیستم هشدار دهنده به صورت گویا

– قابلیت تنظیم شدن ارتفاع صندلی راننده

– داشتن آیینه های جانبی برقی

– تنظیم برقی شیشه های بالابر درب ها

– امکان بازکن در صندوق عقب از درون اتاق و روی سوئیچ

– داشتن قفل مرکزی به شکل ریموت کنترل دار

– داشتن سنسور دنده عقب

– مجهز به سیستم هشداردهنده هوشمند مرکزی در زمان ورود غیر مجاز

– مجهز به کیسه های هوا برای سرنشینان جلو

– قابلیت داشتن فرمان هیدرولیکی

– امکان جمع شدن ستون فرمان تلسکوپی در زمان تصادف

– مجهز به سیستم ترمز ضد قفل ABS و EBD

کلید سازی سیار شمال تهران و حومه در کمترین زمان ممکن با جدید ترین تجهیزات کلید سازی 

مقایسه خودرو سمند و پارس از لحاظ امکانات و آپشن ها

از لحاظ امکانات سمند و پژو پارس طبق مقایسه با استانداردهای داخلی هر دو از خودروهای لوکس محسوب می شوند و از نظر امکانات و آپشن های موجود وضعیت قابل قبولی دارند.

هر دو خودرو مجهز به ترمزهای دیسکی با سیستم‌های EBD و ABS هستند.

هر دو مجهز به ایربگ برای راننده و سرنشین جلو می باشند.

از امکانات مشترک دیگر این خودروها می توان به داشتن فرمان هیدرولیک اشاره کرد که غربیلک آن ها مجهز به دکمه های کنترلی بوده، تهویه اتوماتیک دارد، آینه های جانبی برقی و تا شونده اتوماتیک است و می توان شیشه‌های برقی را در هر چهار درمشاهده کرد. داشتن سنسور دنده عقب، رینگ های اسپرت آلومینیومی و تنظیم شدن برقی پشتی صندلی ‌های جلو از خصوصیات این دو خودرو می باشد.

سمند امکانات جزئی بیشتر با کمی اختلاف هم نسبت به پارس دارد مانند تنظیم شدن زاویه نور چراغ ها و داشتن سیستم صوتی بهتری است.

شما هر زمان نیاز به قطعات پارس بودید می توانید آن را از هر مغازه‌ای خریداری نمایید.

زیرا بیشتر قطعات این خودرو درون ایران ساخته می شود و به سادگی و با مراجعه کردن به نمایندگی های مجاز قطعات و یا فروشگاه های مربوطه به قطعه مورد نظر می توان آن را تهیه کرد و در زمان خرابی اجزای موتور، تعمیرکاران حرفه ای زیادی در سراسر شهر ها به خوبی و با آگاهی می توانند این مشکل را حل کنند.

ولی متأسفانه برای خرید قطعات سمند، باید به مغاز های زیادی سر بزنید و در صورت خرابی یکی از اجزای آن، کمتر تعمیر کار و مکانیکی می تواند بر حسب آگاهی و تخصص کامل آن را درست کند.

خدمات کلید سازی سیار

مجموعه تهران کلید

تمام سعی و تلاش ما در مقاله این بود که شما را با آموزش های و روش های ساده آشنا کنیم، تا در مواقعی که با مشکل باز نشدن درب سمند روبه رو شدید کمک هر چند کوچکی برایتان باشد.

اما در بعضی مواقع علی رغم همه تلاش ها مشکل رفع نمی شود و ما به کمک افرادی که دارای تخصص و آگاهی بالایی در این زمینه هستند نیاز پیدا می کنیم. ما در تهران کلید از حساسیت و سلایق مشتریان خود مطلع بوده و همه سعی خود را بر آن داریم تا با ارائه خدمات مربوط به باز کردن درب انواع خودرو از جمله سمند با بهترین کیفیت و به کارگیری افراد متخصص، زبده و حرفه ای و استفاده از تجهیزات به روز، مدرن و پیشرفته مجموعه ای بی نظیر را فراهم کنیم.

همکاران ما در تهران کلید در تمام ساعات شبانه روز بعد از تماس شما، در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیده و پس از ارائه خدمات ویژه با مناسب ترین قیمت، در کنار شما خواهند بود. تمامی مالکین خودروهای سمند در هنگام روبه رو شدن با مشکل قفل شدن درب ها می توانند بدون هیچ داشتن دلهره و نگرانی با تهران کلید تماس گرفته و با اطمینان کامل از نظرخدمات، بالا بودن کیفیت کار، هزینه های دریافتی و زمان آن ها را برای حل مشکل خود انتخاب کنند.

ما در تهران کلید با ارائه خدمات کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق تهران در چهار جهت اصلی بصورت کلید سازی سیار شمال تهران، کلید سازی سیار غرب تهران، کلید سازی سیار شرق تهران و کلید سازی سیار جنوب تهران توسط نیروی متخصص کلید سازی سیار آماده ارائه خدمات توسط متخصصین خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری