باز کردن درب پژو پارس در تهران کلید

آشنایی با باز کردن درب پژو پارس

در سال ۱۳۷۹ یعنی هفت سال بعد از تولید پژو ۴۰۵ در ایران و عرضه آن به بازار خودرو تبلیغات برای فروش مدل جدید دیگری با نام «پرشیا» آغاز شد؛ مدلی که مدتی بعد، به «پارس» تغییر نام پیدا کرد. پژو پارس در حقیقت فیس لیفتی فرانسوی از پژو ۴۰۵ به حساب می آید که برای بازار کشورهای در حال توسعه با الهام از پژو ۴۰۶ طراحی شده است.پژو پارس با داشتن ظاهری جذاب در مقایسه با ۴۰۵ مورد استقبال خیلی از مشتریان ایرانی شد به نحوی که حتی با گذشت بیش از ربع قرن از تولید و مونتاژ آن، هنوز جزء محبوب ترین تولیدات داخلی به شمار می رود. این روزها پژو پارس در قالب دو تیپ با نام های پارس LX (با پیشرانه ۱٫۶ لیتری TU۵) و پارس سال (با پیشرانه ۱٫۸ لیتری XU7) به مشتریان تحویل داده می شود که هر دو تیپ در طی چند سال اخیر با توجه به شباهت های فنی و افت کیفیت، از شرایط نسبتاً مناسبی در بازار فروش برخوردارند.

در خرداد سال ۱۳۹۹ مدیر ایران خودرو بعد از متوقف شدن خط تولید پژو ۴۰۵، پژو پارس را به عنوان جایگزین آن اعلام کرد.

باز کردن درب پژو پارس

چگونگی باز کردن درب قفل شده ماشین پژو پارس

خیلی وقت ها ممکن است برای هر کدام از ما این اتفاق افتاده باشد که بنا به هر دلیلی سویچ را گم کرده باشیم یا داخل خودروی خود جا بگذاریم.

در این شرایط بهتر است کمال خونسردی خود را حفظ کنید و نگران باز شدن درب ها نباشید. زیرا امروزه جدا از وجود متخصصانی مانند تیم حرفه ای تهران کلید، ترفند های بسیار جذاب و ساده و البته کاربردی برای این شرایط اضطراری وجود دارد. برای مثال استفاده از نوار پلاستیکی، کیسه هوا، آویز لباس، بند کفش، برف پاک کن و…. در ادامه به بررسی یک مورد بسیار ساده از آن می پردازیم به امید اینکه مورد استفاده شما در این شرایط بحرانی قرار گیرد.

خبر ویژه برای انهایی که ساکن شرق تهران هستند : کلید سازی سیار شرق تهران 

حال شاید با خود فکر کنید که در صورت نداشتن تخصص و مهارت، ابزار و وسایل در امر باز کردن کلید چگونه می توان این کار را انجام داد. ما در این مقاله به شما یاد می دهیم تا با تجهیزات کم مانند یک بند کفش حدوداً دو متری و یک گره مشکل خود را حل کنید.به شما پیشنهاد می کنیم حتی اگر تا به امروز این مشکل را تجربه نکرده اید مراحل زیر را با ما پیش بروید تا خدایی ناکرده در زمانی که این اتفاق افتاد به کار خود مسلط باشید.

۱) انتخاب بند

شاید این سؤال برایتان پیش بیاید طنابی یا بند مناسب برای این کار کدام است؟ در این موارد اگر بخواهیم دنبال یک بند مخصوص بگردیم واقعاً کار سختی و دشواری است پس راحت ترین و ساده ترین انتخاب در شرایط اضطراری، استفاده از بند کفش تان است که همیشه در دسترس می باشد و به آسانی می توانید به کار بگیرید، ولی اگر در جلوی درب منزل هستید یا جایی که به یک بند محکم و ترجیحاً نازک تر (نه خیلی) که مقداری لیز هم باشد و به راحتی سر بخورد، آن را انتخاب کنید.

در زمانی که اندازه بند نسبتاً بلند و حدود دو متر بود، برای انجام این کار کفایت می کند.

۲) بند را گره بزنید

بعد از تهیه بند باید قبل از هر کاری یک گره در وسط بند بزنید. اما این گره چگونه باشد؟

اصلاً نگران نباشید ما به شما طرز صحیح و اصولی گره زدن این بند را هم آموزش می دهیم تا به سهولت همین الان این گره را با چند بار تمرین یاد بگیرید. برای زدن این گره کافی است وسط دو بند را به شکل یک دایره تاب خورده درآورده و بعد یکی از طرفین را به داخل این دایره هدایت کنید، در آخر با کشیدن طرفین، گره به وجود می آید. ویژگی مهم این گره را می توان در تنظیم شدن آن بیان کرد. به این شکل که شما با کشیدن طرفین دایره گره ای که به تشکیل دادید، می توانید گره را کوچک تر و تنگ تر کنید.

۳) گره را بهتر است از کنار یا گوشه درب به داخل هدایت کنید: بعد از آماده شدن گره باید آن را به داخل ماشین برده تا بتوان درب را باز کرد. برای این منظور بهتر است کمی با حوصله عمل کنید زیرا این کاملاً امری طبیعی است که برای دفعات اول به مشکل بخورید. شاید اگر فرد دیگری هم کنار شما باشد بتوان کار را کمی آسان تر جلو برد. در ابتدا از گوشه درب (بهتر است از درب راننده این کار را انجام ندهید زیرا دارای سیم های زیادی است و احتمال صدمه خوردن آن بیشتر است.) به آهستگی گره و بند را داخل کنید طوری که گره کوچک نشود. از دوستتان بخواهید با دقت کمی بین بدنه و درب خودرو فاصله ایجاد کند تا با این کار آسان تر، بتوان بند را به داخل برد.

۴) طرفین گره را به دو سمت درب ببرید: بعد از وارد شدن گره، حالا با احتیاط طوری که گره کوچک نشود از دو سمت، سر بلند گره را به دو طرف درب هدایت کنید تا گره در وسط قرار بگیرد و کم‌کم با حرکت دادن و نزدیک شدن طرفین گره به سوی دکمه باز کننده قفل در داخل خودرو آن را روی قفل به طور کامل مهار کنید.

۵) دو طرف گره را بعد از کشیدن با احتیاط دور دکمه قفل محکم کنید: پس از انجام این حرکات با آرامی و نزدیک شدن گره به دکمه قفل به نحوی که دو سوی طناب یا بند و گره دور دکمه قفل محکم شود آن را بکشید و وقتی مطمئن شدید که واقعاً محکم شد دکمه را سمت بالا هدایت و درب را به همین آسانی باز کنید.

خدمات کلید سازی سیار

نکات مهم در زمان باز کردن درب پژو پارس

این را به خاطر داشته باشید که برای باز شدن قفل پژو پارس هیچ شاه کلیدی وجود ندارد؛ زیرا اگر شاه کلیدی بود قفل آن مانند درب خانه ها نیاز به کلید دو طرفه از نوع کلیدهای Bump  داشت.شاید الان که این مطلب را مطالعه کردید با خود بگویید هیج وقت این اتفاق برای من نخواهد افتاد پس لزومی به یادگیری آن ندارم. اما ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما روش ذکر شده را چندین بار تمرین کنید تا در مواقع اضطراری که برای خودتان یا اطرافیان پیش آمد بتوانید از آنها به خوبی استفاده کنید.قبل از شروع تمرین اگر ماشین مجهز به دزدگیر بود آن را غیر‌فعال کنید تا با ایجاد سر و صدا برای تمرکز خود و اعصاب دیگران مزاحمتی ایجاد نکنید.

کلید سازی سیار شمال تهران و حومه در کمترین زمان ممکن با جدید ترین تجهیزات کلید سازی 

وقتی خواستید درب خودرویی را باز کنید بهتر است از درب کمک راننده یا درب های پشتی شروع به کار نمایید؛ زیرا سیم کمتری نسبت به درب راننده دارند و به آسانی می توانید بین درب و بدنه ماشین فاصله ایجاد کنید با این کار احتمال ایجاد صدمه مالی و آسیب به سیم ها در طرف درب راننده نیز کم می شود. قبل از اینکه شی مورد نظر خود را برای بالا بردن قفل وارد کنید، بهترین کار این است که با شناسایی دقیق محل قفل در درب ماشین کار را اصولی پیش ببرید تا بعد از باز شدن قفل مجبور به هزینه های اضافه در قسمت های دیگر نشوید.این نکته را فراموش نکنید برای باز کردن درب ماشین هایی که قفل های اتومات دارند از این روش بهتر است استفاده نشود و این کار را به افراد حرفه ای و زبده بسپارید؛ زیرا در درب این ماشین ها سیم های رابط زیادی وجود دارد که با این کار ممکن است آسیب زیادی به آن ها بخورد و حتی درب را هم نتوان باز کرد.

خدمات کلید سازی سیار

کلام آخر

در مجموع علت های زیادی می تواند وجود داشته باشد که با توجه به آن ها و طبق مهارت و آگاهی، درب ماشین بدون در دسترس بودن کلید باز می شود. طبق توضیحات بالا و روشی که با هم برای باز کردن درب پژو پارس مرور کردیم، درست است که به نظر ساده و عملی باشد ولی ما به عنوان متخصصین این راه به شما اکیداً توصیه می کنیم در صورتی که آگاهی های لازم، اصولی، صحیح و تمرین کافی را ندارید به هیچ عنوان دست به انجام این کار نزنید و تا قبل از اینکه مشکل شما چند برابر شود از یک کلید ساز یا تعمیرکار قفل خودرو کمک بخواهید زیرا قفل ها در حقیقت باعث تضمین امنیت ماشین شما در مقابل خطرات دیگر مانند سرقت است.

تهران کلید با داشتن سابقه طولانی و مفید و با خدمت گیری بهترین نیروهای متخصص و با تجربه، در زمینه باز کردن درب همه خودرو ها و از جمله پژو پارس، در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمت رسانی به شما عزیزان و مشتریان گرامی می باشد. تهران کلید همه سعی و تلاش خود را بر آن دارد تا با ارائه تمامی خدمات با بهترین کیفیت و البته کمترین هزینه شما را در حل این مشکل یاری نماید. ما در تهران کلید با تعهدی که در قبال تک‌تک شما داریم این اطمینان را می دهیم که در کوتاه ترین زمان ممکن و تا حل شدن کامل مسئله در کنارتان باشیم.

ما در تهران کلید با ارائه خدمات کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق تهران در چهار جهت اصلی بصورت کلید سازی سیار شمال تهران، کلید سازی سیار غرب تهران، کلید سازی سیار شرق تهران و کلید سازی سیار جنوب تهران توسط نیروی متخصص کلید سازی سیار آماده ارائه خدمات توسط متخصصین خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری