باز کردن قفل ماشین ایرانی و خارجی با استفاده از پیشترفته ترین و مدرن ترین امکانات و تجهیزات

باز کردن قفل ماشین خارجی و ایرانی

یکی از نگران کننده ترین موقعیت هایی که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید این است که در حالی که نزدیک ماشین خود می شوید برای در آوردن سوییچ خودرو دست خود را در جیب تان ببرید و ناگهان متوجه شوید که سوییچ تان نیست و گم شده است و مجبور به باز کردن قفل ماشین ایرانی یا خاجی خود شوید.

اولین و مهمترین اقدامی که باید در چنین مواقعی انجام دهید این است که دست و پای خود را گم نکنید و استرس نداشته باشید.

 

باز کردن قفل ماشین ایرانی

 

امروزه اکثر مردم دارای گوشی های هوشمند هستند و اینترنت به آسانی در دسترس آن ها قرار دارد.

با کمی خونسردی و جستجو در اینترنت می توانید روش ها و آموزش های بسیار زیادی را پیدا کنید که به شما نحوه باز کردن قفل ماشین ایرانی یا خارجی را یاد می دهد و شما خیلی راحت می توانید درب ماشین تان را باز کنید. اگر باز هم این آموزش ها به درد شما نخورد نگران نباشید، زیرا تیم های تخصصی در همه ساعات شبانه روز می توانند به کمک و یاری شما بشتابند.

اکثر مردم تصور می کنند که سارقان از هوش بسیار بالایی برخوردارند اما حقیقت این است که آموزش هایی که در اینترنت وجود دارد روش های باز کردن قفل ماشین ایرانی یا خارجی را به سارقان یاد می دهد و آن ها با تمرین و تکرار در این کار مهارت پیدا می کنند.

روش های باز کردن قفل ماشین خارجی یا ایرانی

با پیشرفت تکنولوژی دنیا دست خوش تغییرات عجیب و شگفت انگیزی شده است و هر روزه این پیشرفت ها  در حال توسعه می باشد.

در این روزها مدیریت و کنترل زمان یکی از چالش برانگیز ترین و مهم ترین نکات در زندگی هر شخص است.

یکی از اصلی ترین و اساسی ترین هدف های ما در مجموعه تهران کلید ارائه دادن خدمات در کمترین زمان ممکن با بهترین و بالاترین کیفیت می باشد.

تهران کلید با استفاده از پیشترفته ترین و مدرن ترین امکانات و تجهیزات برای باز کردن قفل ماشین ایرانی و خارجی همیشه در کنار شما مشتریان  گرامی می باشد.

روش های باز کردن درب خودرو را در چند گزینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از بند کفش
  • استفاده از جا لباسی فلزی
  • کمک گرفتن از پیچ گوشتی و میله فلزی
  • استفاده از روش slim jim (یک میله فلزی دارای یک برآمدگی در ابتدای آن)
  • به کار گیری کیسه هوا
  • استفاده از نوار پلاستیکی
  • استفاده ازتوپ تنیس ساده

نکاتی برای بازکردن درب خودرو

هیچ شاه کلیدی برای باز کردن قفل ماشین ایرانی ‍و خارجی وجود ندارد؛ زیرا اگر شاه کلیدی هم باشد برای قفل ماشین ها احتیاج به کلید دو طرفه می شود ولی برای باز کردن درب منزل می ‌توانید از کلید های Bump  کمک بگیرید.

روش های ذکر شده فوق را بهتر است چندین بار تمرین نمایید تا در زمان های اضطراری بتوانید از آنها به خوبی استفاده کنید.

نکته قابل توجه این است که قبل از تمرین کردن برای باز شدن درب خودرو، اگر ماشین شما مجهز به سیستم دزدگیر است آن را غیر‌فعال کنید تا با سر و صدا آن تمرکز شما به هم نخورد و برای دیگران نیز ایجاد مزاحمت نکند.

در زمانی که درب ماشین قفل شده بدون داشتن کلید حتما لازم نیست به سمت درب راننده بروید، درب طرف کمک راننده یا درب‌‌هایی که در پشت قرار گرفته اند، سیم کمتری دارند و آسان تر و راحت ‌تر قادرید در ‌‌بین درب و بدنه ماشین فاصله ایجاد کنید و جسمی را برای بالا کشیدن درب به ماشین وارد کنید.

با انجام این کار هم احتمال به وجود آمدن خطر و آسیب زدن به سیم ‌های بسیار زیادی که در ساختار سمت درب راننده به کار رفته، کمتر است.

قبل از وارد کردن هر جسم یا وسیله ای برای بالا آوردن قفل و باز کردن آن، ابتدا بهتر است محل قفل را در روی درب ماشین به خوبی و دقیق شناسایی کنید تا زمان وارد کردن وسیله در جهت بازکردن درب ماشین، به سیم ‌های موجود در درب آسیبی وارد نکنیم.

برای باز کردن درب ماشین‌ های گران قیمت و خارجی که دارای قفل های اتومات هستند، بهتر است که از راه هایی که در بالا بیان شده استفاده نکنید؛ زیرا در درب این نوع ماشین‌ ها سیم های رابط زیادی وجود دارد که با انجام این روش‌ ها امکان آسیب دیدن زیاد می شود.

 

باز کردن قفل ماشین ایرانی

راههای باز کردن قفل ماشین ایرانی یا خارجی با گوشی موبایل

باز کردن درب ماشین با گوشی همیشه از آن دسته موضوعاتی بوده  که برای کاربران هر سایتی مخصوصا سایت تهران کلید دارای جذابیت زیادی بوده است.

این امکان وجود دارد که به علت وجود مشکلات زیاد در کارهای روزانه و مشغله های فکری، افراد ریموت درب خودرو را درون ماشین جا بگذارند. در این قسمت از مقاله ما به شما ترفند هایی یاد می دهیم که بتوانید با کمک گوشی همراه خود  بتوانند این کار را انجام دهید.

  •  تبدیل گوشی به ریموت ماشین

در حقیقت ریموت ماشین به کمک سیگنال ها خود باعث باز شدن درب ماشین می شود. زمانی که شما به هر علتی ریموت ماشین را گم کنید یا فراموش کرده و در خانه جا بگذارید، احتیاجی نیست سریعا به کلید ساز مراجعه نمایید. در ابتدای کار می توانید با همسر یا والدین خود تماس گرفته و اگر نزدیک ریموت ماشین هستند.شما گوشی را به درب ماشین نزدیک کنید و از شخصی که ریموت را همراه خود دارد بخواهید تا کلید دکمه باز کن درب را بزند. به همین راحتی از راه سیگنال های موبایل درب ماشین باز می شود. پس فهمیدیم که چه ریموت ماشین را همراه داشته باشیم و یا نه از طریق تلفن به راحتی می توانیم قفل ماشین خود را باز کنیم.

  •  باز کردن درب خودرو با کمک تکنولوژی ردیابی خودرو

یکی از روش های دیگری که برای باز کردن قفل ماشین ایرانی یا خارجی می توان اشاره کرد، نصب ردیاب روی خودرو است. هر فرد به آسانی با نصب یک نرم افزار روی گوشی همراه خود قادر است از دور یا نزدیک با گوشی خود درب خودرو را باز کند.

  •  باز کردن درب خودرو با نصب نرم افزار

هنگامی که روش های بالا نتوانست جوابگوی مشکل شما باشد می توانید یک راه دیگر را هم امتحان کنید و آن نصب نرم افزار viper smartstart در روی گوشی های خود است، این نرم افزار بر روی اندروید های دارای ورژن ۳٫۰۱ و بالاتر می تواند نصب شود. بعد از اینکه از نصب نرم افزار مطمن شدید، قسمت سخت افزاری آن را روی خودرو نصب کرده تا با کمک برنامه موبایل خود در زمانی که با مشکل روبرو هستید بتوانید درب های ماشین را باز و بسته نمایید.

  •  باز کردن درب خودرو طبق امکانات خودروهای پیشرفته

در شرکت هایی که با پیشرفت علم و تکنولوژی امکانات خودرو خود را بالا برده اند ، امکان باز و بسته شدن درب خودرو بدون داشتن ریموت از ویژگی های بسیار خوب آن ها محسوب می شود. البته این آپشن بر روی برخی از ماشین های قیمت بالا نصب شده است. صاحبان این نوع خودروها می توانند با انجام دادن تنظیماتی در روی گوشی همراه خود، کنترل خاموش و روشن شدن ماشین را در دست بگیرند.

  •  باز کردن درب خودرو با کمک بلوتوث

هر فرد با نصب جعبه ای به نام smart key box در روی داشبورد خودرو خود و دریافت کدی از طرف برنامه مربوط در روی گوشی می توان با کمک بلوتوث کد را شناسایی کرده و درب خودرو را باز و بسته کرد.

  •  باز کردن درب خودرو با کمک دستگاه سخت افزاری

با ارتباطی که بین خودرو و گوشی همراه ایجاد می شود، می توان گوشی همراه را به عنوان فرستنده و خودرو را گیرنده قرار داد.

می توان با نصب کردن یک دستگاه سخت افزاری در روی خودرو و قرار دادن سیم کارت روی گوشی از طریق پیامک برای باز کردن قفل ماشین ایرانی یا خارجی اقدام و درب ها را کنترل کنید.

 

باز کردن قفل ماشین ایرانی

سخن پایانی

بر کسی پوشیده نیست که این روزها هزینه های زندگی بسیار بالا و سرسام آور است و اگر اتفاق غیر منطقی و غیر قابل پیش بینی هم برای افراد رخ دهد، همه ما به دنبال کم کردن هزینه ها برای رفع مشکل هستیم. تهران کلید این مژده و اطمینان را به شما می دهد که معقول ترین و مناسب ترین قیمت ها را در قبال ارائه خدمات خود در نظر گرفته است. قیمت و نرخ باز کردن انواع درب مخصوصا درب خودرو به صورت اصولی و استاندارد از طرف تیم ما ارائه می شود، تا شما عزیزان بتوانید خدمات خود را با قیمتی مناسبب از طرف ما دریافت نمایید. قیمت های ارائه شده از طرف تیم کلید سازی، تهران کلید کاملا خیلی دقیق و طبق تعرفه های صنف می باشد. این تیم با به کارگیری متخصصان آگاه و خبره سعی دارد تا خدمات با کیفیت و عالی را برای تک تک شما عزیزان ارائه دهد.

ما در تهران کلید با ارائه خدمات کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق تهران در چهار جهت اصلی بصورت کلید سازی سیار شمال تهران، کلید سازی سیار غرب تهران، کلید سازی سیار شرق تهران و کلید سازی سیار جنوب تهران توسط نیروی متخصص کلید سازی سیار آماده ارائه خدمات توسط متخصصین خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری