باز کردن قفل درب رانا

باز کردن قفل درب رانا در کمتر از ۱ ساعت

باز کردن درب قفل شده رانا

باز کردن قفل درب رانا ! آیا شدنیه ؟ خودرو رانا هم مانند خودروی سمند و تیبا توانسته لقب خودروی ملی را به دنبال نام خود به یدک بکشد. در عمل خودرو رانا یک خودروی سواری کوچک جثه و شبیه مدل صندوق دار خودروی پژو ۲۰۶ به حساب می رود و نام دیگر آن پژو ۲۰۶ اس دی است و دارای پلتفرم و شاسی شبیه به آن می باشد که بیشتر برای تردد در مسیرهای شهری حدود شش سال پیش تولید شد.

باز کردن قفل درب رانا

با این وجود تغییرات محسوسی در بعضی از مشخصات ظاهری، قابلیت ها و امکانات آن نسبت به خودروی پژو ۲۰۶ می توان مشاهده کرد. لقب دادن خودروی ملی به رانا همان اندازه منطقی به نظر می رسد که خودروی سمند را یک خودروی کاملاً بومی تلقی می کنند.به هر صورت سازندگان رانا در آغاز تولید این خودرو وعده تولید در تعداد گسترده و همچنین قیمت پایین به بازار داده بودند. اما متأسفانه در نهایت هیچ یک از این وعده‌ها به صورت عملی اجرا نشد، ولی نسبت به خیلی از خودروهای مشابه و هم رده موجود در بازار خودروی ایران رانا از قیمت مناسب تری برخوردار است.

در هر صورت ممکن است برای اکثر ما این اتفاق افتاده باشد که در مواقع بسیار ضروری کلید ماشین خود را گم کرده باشیم و یا وقتی با عجله به طرف آن می رویم متوجه شویم که کلید نداریم و به هر دلیلی با درهای بسته مواجه شویم. به نظر شما در این لحظه حساس چه کاری باید انجام داد؟ مسلماً اغلب رانندگان دچار سردرگمی و نگرانی می شوند و حتی ممکن است به خاطر نیاورند آخرین بار کلید را کجا گذاشته بودند یا الان باید چه تصمیمی بگیرند. اما باید به شما بگوییم اصلاً جای استرس و پریشانی نیست، بهتر است در این مواقع خونسردی خود را حفظ کنید. کارشناسان ما در تهران کلید با ارائه این مقاله در نظر دارند تا شما را در زمان مواجه شدن با درب های قفل شده رانا در مواقع ضروری راهنمایی کنند.

اگر ساکن غرب تهران هستید حتما بخوانید : کلید سازی سیار غرب تهران

باز کردن درب قفل شده رانا در مواقع ضروری

تصور کنید تصمیم می گیرید نیمه شب از مهمانی به خانه برگردید و ناگهان متوجه می شوید که کلیدتان را فراموش کردید یا در جایی گذاشتید که الان آن را پیدا نمی کنید، یا نه در یک محله کاملاً خلوت به سرعت به سمت ماشین تان می روید که ناگهان یادتان می افتد سوئیچ را گم کرده اید. همه این شرایط و ده ها شرایط شبیه به این، باعث می شود تا شما هم به فکر یاد گیری باز کردن قفل درب ماشین خود بیفتید. در ادامه با ما همراه باشید تا آموزش باز کرده انواع درب های قفل شده را با هم آموزش ببینیم.چندین موارد برای باز کردن قفل درب رانا به شما اموزش می دهیم :

باز کردن قفل درب با گیره کاغذ

برای باز کردن قفل درب خودرو، به کمک یک گیره کاغذ در ابتدا آن را کاملاً صاف کنید و یک سمت آن را به شکل خمیده نگه دارید. برای راحتی کار می توانید از یک انبردست برای خم کردن گیره کاغذ استفاده کنید. در اینجا ما از گیره کاغذ به عنوان کلید کمک می گیریم.

حالا گیره فرم گرفته را به شکل عمودی در بین دو انگشت اشاره و شست خود نگه دارید و انتهای خم شده گیره را داخل شکاف فرو کنید تا گیره روی شکاف مغزی قفل فشار وارد کرده و تکان بخورد. هنگامی که متوجه شدید گیره به راحتی درون قفل می چرخد پس بدانید که زمان مناسبی برای باز کردن صحیح قفل است.

 باز کردن قفل درب خودرو با کارت اعتباری

ابزارهایی هم وجود دارد که صرفاً برای باز کردن درب قفل شده طراحی شده اند، البته ممکن است کمی تهیه کردن آن گران باشد اما اگر شما هم فردی هستید که در انجام کارهای خود دارای خلاقیت بالایی باشید به راحتی می توانید یکی از آن ها را برای خودتان بسازید. یکی از روش های باز کردن قفل درب خودرو استفاده از کارت های اعتباری می باشد.

این نوع باز کردن قفل درست است که بیشتر برای درب خانه ها مفید هستند ولی مانند باز کردن درب اتاق بسته می تواند یکی از کاربردی ترین روش ها، استفاده از کارت اعتباری باشد. شما می توانید به کمک یک کارت اعتباری یا هر کارت پلاستیکی که در دسترس بوده و قابل انعطاف بیشتری است برای باز کردن قفل درب خودرو رانا استفاده کنید. فقط کافی است با احتیاط کارت را در شکافی که بین درب و قاب آن وجود دارد وارد کرده و آن را در خلاف جهت دستگیره به آرامی و با تمرکز بالا خم کنید. همین که مطمن شدید کارت به محل مورد نظر در قفل رسیده آن را بچرخانید تا قفل باز شود. در همه این کارها اولین و اصولی ترین اقدام داشتن خونسردی، دقت در عمل و پیش بینی درست مراحل می باشد.

باز کردن قفل درب رانا

خدمات تهران کلید

برخی از خدمات تهران کلید به شرح زیر می باشد:

– ساختن کلید یدک از روی کلید اصلی

– باز کردن انواع درب خودرو

– ساختن کلید قفل های بدون کلید اصلی

– تعمیر نمودن انواع قفل ها

– ساخت سوئیچ و کلید های کامپیوتر و کددار

– تعمیر کردن قفل های مربوط به انواع اتومبیل

– تعمیر کردن قفل های درب های اتوماتیک

– ریموت کردن همه انواع درب ها

– تعویض نمودن مغزی و قفل درب

– نصب انواع قفل خودرو به صورت کاملاً امنیتی

– ساخت سوئیچ و ریموت خودرو

– فروش انواع قفل و کلید

خبر ویژه برای ساکنین جنوب تهران : کلید سازی شبانه روزی در جنوب تهران 

بهترین روش باز کردن درب های قفل شده خودرو در مواقع ضروری

شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که اگر هیچ کدام از راه هایی که در بالا ذکر شد، پاسخگوی مشکل نبود چه کاری باید انجام دهیم؟ حتی این سؤال هم برای خیلی ها پیش می آید که در صورت دسترس نبودن هر کدام از وسایل و یا دیر وقت بودن باید چه کار کنیم؟

خوشبختانه این روزها کلید سازی های شبانه روزی و سیار مختلفی در تمام نقاط شهرهای ایران مخصوصاً شهر تهران وجود دارند که می توانید هر یک از این مشکلات را در هر ساعتی از شبانه روز و به صورت کاملاً فوری با آن ها در میان گذاشته و برای رفع مشکل از آن ها کمک بگیرید.

در همه مناطق تهران از غرب گرفته تا شرق، شمال تا مرکز و جنوب، کلید سازی های مختلفی وجود دارد که در همه مناطق آماده ارائه دادن خدمات خود به هم‌ وطنان عزیز می باشد. یکی از این کلید سازی ها تهران کلید است که شما می توانید در مواقع ضروری با یک تماس روی کمک آن ها حساب کنید.

خدمات کلید سازی سیار

خدمات ارائه شده توسط تهران کلید چیست؟

یکی از سؤالات مهمی که ممکن است برای افراد زیادی به وجود آید این است که هر کدام از کلید سازی های سیار در تهران مخصوصاً تهران کلید چه نوع خدماتی را در نقاط مختلف به مشتریان خود می تواند ارائه دهد؟ در پاسخ به این سؤال باید این گونه بگوییم که:

تهران کلید را می توان بدون شک از تخصصی ترین و بهترین مراکز برای باز کردن انواع درب خودرو، ساخت انواع ریموت، باز کردن درب های ضد سرقت، باز کردن انواع درب آپارتمان های مسکونی و اداری، ساخت انواع سوئیچ و کلید های کامپیوتری و کد دار و… می باشد. تهران کلید به صورت شبانه روزی و سیار با قیمت های مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن آماده ارائه خدمات خود به شما عزیزان در تمام مناطق تهران می باشد. تهران کلید با استفاده از مدرن ترین و مجهزترین تجهیزات و با به کار گیری نیروهای کاملاً زبده و کار آزموده می تواند به یاری شما در این مواقع حساس بیاید. تنها هدف ما در تهران کلید آسودگی خاطر و جلب رضایت شما مشتریان گرامی و عزیز است.

 امیدوارم توانسته باشیم با بازگو کردن تجربیات خودمان کمکی به شما عزیزان کرده باشیم . ما در تهران کلید با ارائه کلیه خدمات کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق تهران در چهار جهت اصلی بصورت کلید سازی سیار شمال تهران، کلید سازی سیار غرب تهران، کلید سازی سیار شرق تهران و کلید سازی سیار جنوب تهران توسط نیروی متخصص کلید سازی سیار آماده ارائه خدمات توسط متخصصین خود هستیم.فقط با یک تماس در کمترین زمان ممکن برای انجام حدمات برای شما عزیزان اماده هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری