تعریف سوئیچ ماشین خارجی و معرفی تغییرات انواع سوئیچ با گذشت زمان

تعریف سوئیچ ماشین خارجی

در جواب تعریف سوئیچ ماشین خارجی باید بگوییم سوئیچ های خودرو دیگر شبیه انواع قدیمی نیستند. سوئیچ های جدید هم از نظر شکل ظاهری و هم از نظر عملکرد متفاوت از انواع مکانیکی قدیمی می باشند. سوئیچ های جدید فقط یک تیغه ی فلزی و یک نگهدارنده ی پلاستیکی دارند.

 

تعریف سوئیچ ماشین خارجی

 

در تعریف سوئیچ ماشین خارجی باد بگوییم شکل ظاهری نیز دستخوش تغییراتی شده است. برخی سوئیچ ها به منظور سهولت در استفاده به صورت تاشو عرضه می شوند یعنی تیغه ی فلزی در قابی فلزی یا پلاستیکی قرار می گیرد. این قاب متشکل از مدار فرمان به منظور کنترل سیستم قفل مرکزی و سیستم ضد سرقت می باشد. در واقع مجموعه ی متشکل از تیغه ی فلزی، قاب و مدار فرمان سوئیچ تاشو نامیده می شود.

سوئیچ های خودرو بسته به مدل و نوع خودرو و همچنین کمپانی سازنده ی آن از تنوع بالایی برخوردار هستند. سوئیچ ماشین های خارجی معمولاً پیشرفته تر بوده و به صورت هوشمند هستند. سوئیچ هوشمند از طریق NFC با تلفن همراه ارتباط برقرار کرده و می توان از طریق تلفن همراه از راه دور استارت زد یا خودرو را خاموش نمود.

سوئیچ های هوشمند خودروهای خارجی امکان سرقت را به صفر رسانده اند. تا زمانی که گوشی هوشمند به خودرو نزدیک نشود امکان باز شدن قفل آن وجود ندارد همچنین در صورتیکه گوشی هوشمند وجود داشته باشد می توان ماشین را روشن نمود.

اگز شما نیز سوئیچ ماشین خود را گم کرده اید یا میخواهید بجای داشتن سوئیچ قدیمی از سوئیچ کد دار و جدید استفاده کنید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید

سوئیچ مخفی

سوئیچ مخفی سیستمی در خودرو است که بدون آن نمی توان خودرو را روشن نمود. در خوردوهای قدیمی سوئیچ مخفی در قسمتی قرار داشت که برق رسانی به سیستم احتراق با قطع آن قطع می شد. به دلیل مخفی بودن این سوئیچ سارقین نمی توانستند آن را پیدا کنند در نتیجه روشن کردن خودرو امکان پذیر نبود.

اما خودروهای مدرن پیچیدگی های زیادی داشته و تقریباً همگی مجهز به سیستم های ضد سرقت فوق العاده پیشرفته هستند بنابراین سیم کشی جدید برای ایجاد سوئیچ مخفی کار بیهوده ای است. برای اطمینان از عدم امکان سرقت می توان بخش کوئل را از جعبه فیوز خارج نمود تا خودرو روشن نشود. قطعاً سارق زمان کافی برای عیب یابی را نخواهد داشت در نتیجه از سرقت خودرو منصرف می شود.

سوئیچ ماشین خارجی

 

تعریف سوئیچ ماشین خارجی

 

سوئیچ ماشین های خارجی نسبت به انواع قدیمی بسیار پیشرفته تر بوده و حتی نیازی به استفاده از کلید نیست. همانطور که در تعریف سوئیچ ماشین خارجی گفته شد می توان با استفاده از تلفن هوشمند به راحتی خودرو را قفل و موتور آن را روشن و خاموش نمود. این نوع سوئیچ ها نیز انواع مختلفی دارند. برخی فقط به صورت یک دکمه هستند که امکان روشن و خاموش کردن خودرو را داشته و قابلیت های دیگری ندارند اما برخی دارای سیستم های مکان یاب و استارت از راه دور نیز هستند.

شرکت فوزیک یکی از تولیدکنندگان این نوع سوئیچ های هوشمند می باشد. محصلات تولیدی این کمپانی چینی سطح کیفی فوق العاده بالایی داشته و استاندارد TUV اتحادیه اروپا را نیز دارند. علاوه بر این محصولات این کمپانی به خودروسازان معروفی چون هیوندا، نیسان و تویوتا ارسال می شوند.

با پیشرفت تکنولوژی رفته رفته سوئیچ ها حذف شده و تمامی کارهای مربوط به خودرو فقط از طریق گوشی هوشمند و از راه دور قابل کنترل خواهند بود.

برای دریافت خدمات کلید سازی سیار یا قفل سازی سیار نیز با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری