طریقه باز کردن درب ضد سرقت

طریقه باز کردن درب ضد سرقت

طریقه باز کردن درب ضد سرقت

در زمان های گذشته که این درب ها ساخته شدند آن ها را با نام anti theft door  به بازار معرفی و عرضه کردند. درب هایی که به شکل  ضد سرقت تولید می شد، قفل و لولای درب را در یک فلز جا گذاری می کردند و این  علت را مهمترین دلیل در ایمن ساختن این درب ها نسبت به بقیه مدل های آن ها  محسوب می کردند و احتمال اینکه درب در اثر ضربه از طرف قفل و لولا شکسته شود، بسیار پایین می شد. این نکته را نباید فراموش کرد که  در ساختار درب ضد سرقت رعایت استانداردها الزامی می باشد. متاسفانه مشتریان زیادی طی مراجعه به ما عنوان داشتند که در زمان خیلی کم قفل درب آن ها توسط سارقان شکسته شده بدون آن که قفلی باز شود.

از نکات مهمی که در انتخاب درب ها باید توجه زیادی به آن داشت، اتصال کردن قفل درب و لولا ها به ساختار فلزی شان است که نسبت به زبانه های قفل ها دارای اهمیت بیشتری می باشد. زیرا در حالتی که زبانه ها از بالا و پایین درگیر باشند یا نباشند، درب بر اثر هر ضربه ای شکسته نخواهد شد و اگر این احتمال را هم بدهیم که سارقان اقدام به شکستن در و یا نداختن اهرم به قسمت قفل کنند باز هم برای انجام این کار زمان زیادی لازم دارند. نکته مهمی دیگری که یادآوری آن خالی از لطف نیست، این است که همیشه دری را برای منزل خود انتخاب کنید که از طرف قفل و لولا قابل شکستن و انداختن اهرم نباشد.طریقه باز کردن درب ضد سرقت

طریقه باز کردن درب ضد سرقت

اهداف اصلی خرید درب ضد سرقت

۱ . بالا بردن امنیت منزل

۲ . تامین اهداف کارفرما طبق قرارداد منعقد شده

 

انواع قفل درب ضد سرقت

قفل کلیدی

این نوع قفل ها از پر کاربردترین  نوع آن ها هستند که در دسترس بیشتر افراد می توان دید. در روی هر درب ضد سرقت دو نوع کلید وجود دارد، یک کلید کارگری و یک سری کلید های اصلی. در ساختمان هایی که رفت و آمد در آن ها زیاد است از کلید کارگری استفاده می کنند و هنگامی که خانه به صاحب اصلی آن تحویل داده شد کلید اصلی جایگزین کلید کارگری می گردد و افراد غیر مجاز دیگر قادر نیستند حتی با کلید های کارگری وارد منزل شوند.

کلید درب ضد سرقت از نوع کلید کامپیوتری بوده و معمولا  نمی توان از روی آن ساخت. اگر این کار هم امکان پذیر باشد باید در زمان زیادی و توسط یک فرد متخصص و کار آزموده که آگاهی کاملی در این باره داشته باشد ، انجام شود.

    قفل دیجیتال کارتی

در مکان هایی که نیاز به امنیت بسیار بالایی دارد از از قفل دیجیتال کارتی استفاده می شود مانند هتل ها و سازمان ها و ….این نوع قفل ها دارای ویژگی های دیگری مانند دارا بودن سیستم کنترل مرکزی و  کد پذیری هستند و همین طور دو عدد کلید یدک برای زمانی که کارت گم شده باشد، دارند.

قفل دیجیتال اثر انگشتی

این مدل قفل دیجیتال قابل نصب در روی همه درب های ضد سرقت می باشد. برای نصب کردن این نوع قفل باید در مراحل اولیه هر تعداد اثر انگشتی که لازم بود را در روی حافظه ورودی آن تعریف کرد و هیچ کلید دیگری را نمی توان برای آن استفاده کرد.

خصوصیات قفل و دستگیره های دیجیتال هوشمند

سیستم ضد سرقت قفل دیجیتال اثر انگشتی

در صورتی که رمز عبور را به اشتباه به تعداد زیاد وارد کنید و یا با زدن ضربه به درب یا قفل الکترونیکی باعث به صدا در آمدن آلارم دستگاه شوید، سیستم قفل دیجیتال برای مدت چند ثانیه از کار می افتد.

    سیستم ضد شوک دستگیره اثر انگشتی

در صورتی که یک ولتاژ غیر مجاز به دستگاه وارد شود، سیستم قفل الکترونیکی به طور خودکار برای چند ثانیه خاموش و آلارم آن به صدا در می آید.

    سیستم اعلام حریق دستگیره دیجیتال

در زمان بروز آتش ‌سوزی در زندگی یا محل کار، قفل الکترونیکی هشداری به شما داده و درب به طور خودکار برای خارج شدن به موقع اشخاص باز می گردد.

    مجهز به قفل کودک

این سیستم می تواند  از بیرون رفتن کودک دلبند شما و حیوان خانگی تان از منزل جلوگیری کند.

    مجهز به قفل امنیتی هوشمند

با فعال شدن این سیستم دیگر فرد حتی با داشتن کارت، اثر انگشت و یا رمز نمی تواند بدون اجازه مالک  به قفل دیجیتال دسترسی پیدا کند.

    امنیت بالای ورودی های قفل دیجیتال

در زمان های دور استفاده کردن از کلید ها باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی بود و حتی دردسرهای جبران ناپذیری را برای کاربران به دنبال داشت. مشکلاتی مانند هزینه های بالا در اثر گم شدن کلید ها، کپی شدن بسیار راحت کلید های گم شده توسط سارقان و … به همین علت با گذشت زمان قفل های قدیمی که دارای کلید بودن جای خود را به بقیه مدل های قفل که می توانستند دسترسی های متفاوت داشته باشند، داد.

    آرامش و آسایش خاطر کاربران

ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد قفل های دیجیتال مانند آلارم های هشدار، قفل خودکار،  کنترل ورود و خروج و … خیال فرد را از بابت امنیت محل زندگی و یا کار کاملا راحت می کند. برای مثال به محض اینکه درب بسته شد، قفل دیجیتال به طور خودکار به کار می افتد و دیگر نباید نگرانی بابت بسته بودن درب داشته باشید.

   بدون احتیاج به دسته کلید

برای بازکردن قفل هایی که به شکل ضد سرقت و هوشمند هستند کلید نیاز نیست. این نکته در مورد این قفل ها از بارزترین تفاوت آن ها با  قفل های ضد سرقت کلیدی است.

از ویژگی های اصلی قفل‌ های هوشمند می توان به توانایی آن ها در باز و بسته کردن شان بدون استفاده از کلید اشاره کرد. این نوید را به شما می دهیم که دیگر برای پیدا کردن کلید لزومی ندارد تا تمام کیف‌ و جیب خود را به دنبال دسته کلید بگردید. فقط کافی است که وارد اپلیکیشین شده یا قفل را با کمک  بلوتوث گوشی خود، باز کنید.

امکان ثبت رفت و آمدها

شما به راحتی قادرید زمان رفت و آمد هر فرد را  به منزل خود کنترل کنید. برای مثال تصور کنید صاحب خانه‌ای برای اجاره یا فروش ملک خود به املاکی محلش، کلید منزل خود را داده ‌است. در این مواقع به راحتی می تواند  با قفل هوشمند اتفاقات منزل خود را رصد کند.

    امکان دسترسی قفل برای مهمان‌ ها

شاید یکی از بزرگترین نگرانی‌ های ما هنگامی که منتظر آمدن مهمان، تعمیرکار، نقاش و دیگر افراد هستیم، بودن در منزل باشد. ما می توانیم به شما این مژده را دهیم که به راحتی می توانید برای مدت زمان محدودی قفل منزل خود را برای افراد خاصی آزاد کنید. اگر بخواهیم در این مورد مثالی ذکر کنیم می توان گفت که اگر فرزند شما پرستاری دارد می توانید از ساعت ۸ تا ۱۰ رمزی به قفل دهید تا فقط در این زمان محدود کار کند و هر وقت قفل در باز شد با کمک اپلیکیشن گوشی هر لحظه از این اتفاق مطلع شوید.

    باعث ظاهر شیک و زیبا برای درب ضد سرقت

برای شکیل شدن ظاهر درب خانه خود می توانید به جای قفل ‌های بزرگ و درشت که از خارج نصب می کنید، با طراحی زیبا  و مدرن قفلی روی درب خود داشته باشید. قفل های دیجیتال باعث بالا رفتن جذابیت و زیبایی درب ضد سرقت منزل ومحل کار شما می شود.

    قفل کردن درب منزل به کمک گوشی های هوشمند

تصور کنید در تخت خواب خود هستید و یک لحظه فراموش می کنید تا درب ضد سرقت منزل تان را قفل کنید. به راحتی با یک حرکت ساده و با کمک گوشی هوشمند بدون اینکه از جای خود بلند شوید قادرید درب منزل را ببندید.

بهترین راهکار در هنگامی که کلید پشت درب ضد سرقت بود

برای بالا بردن امنیت ساختمان خود و جلوگیری از ورود سارقین به درون ساختمان بهتر است از قطعاتی مانند قفل های مخصوص یا ورقه های فولادی در ساختار درب های ضد سرقت استفاده شود. درب های ضد سرقت دارای انواع قفل‌ ها مثل قفل الکترونیکی، قفل‌ مولتی سیستم چهارده زبانه، قفل هوشمند برقی، قفل ۷ زبانه، قفل چنگکی و… هستند. با این وجود و طبق قطعات محافظتی گوناگون و قفل ‌های مخصوصی که در ساختار درب ‌های ضد سرقت به کار رفته، تنها راه حل برای باز کردن این درب ها فقط با کمک قفل مخصوص آن است.

حالا شاید این سوال برایتان پیش بیاید که اگر کلید خود را پشت در جا گذاشتیم، یعنی دیگر نمی توانیم مثل درب های معمولی با یک ترفند آن را باز کنیم؟ در جواب سوال شما باید بگوییم که بهتر است تلاش بی جهت نکنید، زیرا در این صورت به درب آسیب می رسد. شما فقط یک راه دارید و آن هم مراجعه به یک کلید ساز که دارای تخصص کافی در این مورد باشد و بتواند با ابزارهای مخصوص خود این کار را انجام دهد.طریقه باز کردن درب ضد سرقت

تیم تخصصی ما در تهران کلید در همه ساعات شبانه روز برای ارائه خدمات به شما در منزل و محل کارتان است، تا در کمترین زمان ممکن و بدون آسیب دیدن درب های شما این مشکل را برایتان حل کند.

ما در تهران کلید با ارائه خدمات کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق تهران در چهار جهت اصلی بصورت کلید سازی سیار شمال تهران، کلید سازی سیار غرب تهران، کلید سازی سیار شرق تهران و کلید سازی سیار جنوب تهران توسط نیروی متخصص کلید سازی سیار آماده ارائه خدمات توسط متخصصین خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری