قفل ساز سیار تهران

قفل ساز سیار تهران

قفل ساز سیار تهران در زمینه ی ساخت و تعمیر انواع قفل، ریموت و کلید فعالیت خود را به صورت سیار در سراسر تهران انجام داده و ارائه خدمات آن فاقد محدودیت مکانی است. نیاز به قفل سازی برای هر فرد ممکن است در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی حتی خارج از شهر اتفاق بیافتد و فرد برای رهایی از گیر افتادن باید به سرعت دست به کار شود.

قفل ساز سیار تهران

در صورتی که قفل خودرو یا منزلتان خراب شده و یا کلید آن گم شود به دلیل مسائل امنیتی نمی توانید آن را ترک نموده و به کلیدساز مراجعه کنید. اما بدون مراجعه به کلیدسازی که نمی توان مشکل را حل نمود! راه حل تماس با قفل ساز سیار است. مراکز قفل و کلیدسازی سیار بهترین و ماهرترین نیروهای خود را به محل فرستاده و در کمترین زمان مشکل شما را حل خواهند کرد.

در هنگام خراب شدن قفل علاوه بر بحث امنیت سرعت عمل نیز بسیار مهم است. به دلایل متعددی از جمله افزایش سرقت و ناامنی اولین اقدام پس از خراب شدن قفل تعویض آن است و در صورتی که کلید را گم کرده باشید نیز باید قفل را تعویض کنید زیرا ممکن است فردی آن را از شما دزدیده و در انتظار فرصتی مناسب برای سرقت باشد.

در نتیجه سرعت عمل اهمیت ویژه ای دارد. دیگر ویژگی مهم قفل سازی در دسترس بودن آن است. قفل ساز سیار تهران تمامی این ویژگی ها را دارا بوده و با یک تماس در کمترین زمان قفل سازان ماهر خود را به محل اعزام خواهد نمود. در نتیجه در هر مکانی که باشید می توانید از خدمات قفل سازی بهره ببرید.

نحوه ی پیدا کردن قفل سازی معتبر

همه ی افراد وقتی برای باز و بسته کردن قفل درب منزل یا ماشین به مشکل برمیخورند پس از تلاش های فراوان برای برطرف کردن مشکل و عدم نتیجه به این فکر می افتند که با قفل سازی تماس بگیرند. اما در آن لحظه هزاران فکر ذهن فرد را مشغول خواهد کرد که آیا می توان به قفل سازی ها اعتماد کرد؟ آیا در کار خود مهارت دارند؟ هزینه ی ارائه ی خدمات و دستمزد قفل ساز به چه صورت محاسبه می شود؟

و سؤالاتی از این دست که تصمیمی گیری برای انتخاب قفل ساز مناسب را برای فرد چالش برانگیز خواهد نمود. در صورتی که ویژگی های یک قفل سازی خوب و معتبر را بدانید می توانید انتخابی درست داشته و به پاسخ تمامی این سؤالات برسید. برخی از ویژگی های یک قفل سازی خوب عبارتند از:

  • نداشتن گواهی سوءپیشینه در نیروی انتظامی، ممکن است بگویید که از کجا باید این موضوع را فهمید. قفل سازی که سوءپیشینه داشته باشد پروانه کسب معتبر نخواهد داشت بنابراین در صورتی که قفل سازی پروانه کسب معتبری داشته باشد می توان نتیجه گرفت که افراد آن فاقد سوء پیشینه کیفری هستند.
  • قفل سازی باید در تمامی ساعات شبانه روز و بدون محدودیت مکانی آماده ارائه خدمات باشد به خصوص در قفل سازی های سیار.
  • فرد مشغول در این حرفه باید ماهر و حرفه ای باشد و بتواند مشکل را در کمترین زمان ممکن و بدون بروز مشکلات دیگر حل نماید.
  • کارمندان قفل سازی باید در کمترین زمان خود را به محل برسانند.
  • داشتن دانش و اطلاعات به روز در زمینه انواع قفل و کلید و همچنین ارائه خدمات به صورت آنلاین از دیگر ویژگی های یک قفل سازی مدرن و ایده آل است.
  • محاسبه ی قیمت طبق نرخ اتحادیه تعمیر قفل و کلید و ارائه ی فاکتور معتبر از صورت حساب دستمزد و خدمات.

این ویژگی ها را در نظر گرفته و با خیال آسوده معتمدترین و مناسب ترین قفل سازی سیار را انتخاب نموده و با خیال راحت مشکل خود را با کارشناسان ماهر در میان بگذارید و  در آخر کار خود را به آن ها بسپارید.

مزایای استفاده از خدمات قفل ساز سیار تهران

  • تعمیر و ساخت قفل و کلید به دست افراد ماهر و متخصص در این زمینه انجام می شود.
  • برای واحدهای آپارتمانی استفاده از این روش ایمن و معتبر است.
  • در خصوص ایرادات قفل توضیحاتی به شما داده خواهد شد.
  • قفل و کلید پس از تعمیر به طور کامل مورد بررسی قرار می گیرند.
  • فاکتور رسمی از دستمزد و سایر خدمات ارائه خواهد شد.
  • قیمت ها طبق مصوب اتحادیه بوده و هزینه ی اضافی از شما گرفته نمی شود.

نحوه ی محاسبه نرخ دستمزد و خدمات قفل ساز سیار تهران

قفل ساز سیار تهران

  • در ارائه خدمات سیار به طور معمول هزینه ی ایاب و ذهاب نیز به فاکتوراضافه خواهد شد بنابراین مسافت یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت نهایی می باشد. هرقدر مسافت بیشتر باشد دستمزد نیز بیشتر خواهد بود.
  • نوع کاری که باید قفل ساز انجام دهد دیگر عامل مؤثر بر قیمت است. قیمت باز کردن قفل با قیمت تعمیر قفل معیوب و یا ساخت کلید یدک تفاوت دارد.
  • نوع قفل دیگر عامل تعیین کننده ی قیمت است. نرخ ساخت و تعمیر قفل گاوصندوق با قفل درب ضد سرقت تفاوت دارد. تعمیر قفل های هوشمند گران تر از سایر موارد است زیرا به دلیل ساختار پیچیده هرگونه اشتباه در نوع تعمیر هزینه ای گزاف روی دست قفل ساز می گذارد در نتیجه فرد باید مهارت و تخصص کامل را در این زمینه داشته باشد.
  • علاوه بر تعمیر، نصب قفل نیز هزینه دارد و شامل دستمزد خواهد شد. نوع قفلی که قرار است نصب شود نیز بر قیمت نهایی مؤثر بوده و نصب هریک قیمت متفاوتی دارد.

لازم به ذکر است که نرخ تمامی موارد توسط اتحادیه تعیین شده و قفل سازان مجاز به دریافت هزینه ی بیشتر نیستند.

در هنگام گیر افتادن این نکات را رعایت کنید

گاهی اوقات ممکن است قفل درب منزل یا خودرو گیر کرده و یا رمز قفل هوشمند را فراموش کرده باشید. در این شرایط شما گیر افتاده و سردرگم می شوید اما لازم است این نکات را رعایت کنید:

  1. خونسردی خود را حفظ کرده و دست به کار غیرعاقلانه ای مانند شکستن قفل یا درب نزنید.
  2. در صورتی که کودکتان در این شرایط است به او آرامش دهید.
  3. به هیچ وجه برای باز کردن قفل از کلیدهای دیگر استفاده نکنید زیرا ممکن است کلید داخل قفل شکسته و مشکل را دو برابر کند.
  4. ساختار قفل های جدید با انواع قدیمی تفاوت دارد بنابراین از روش هایی مانند سنجاق و کارت برای باز کردن قفل استفاده نکنید. این کار فقط به قفل آسیب زده و هزینه ی بیشتری روی دستتان می گذارد.
  5. عاقلانه ترین و هوشمندانه ترین کار در این شرایط تماس با قفل سازی معتبر است.
  6. بهتر است از قبل در مورد چند قفل سازی تحقیق کرده و شماره و وبسایت آن ها را داخل دفتر یا گوشی خود داشته باشید تا در صورت بروز مشکل سردرگم نشوید.

ویژگی های قفل ساز ماهر

قفل سازی جزو مشاغلی است که عمدتاً سیار می باشد. از طرف دیگر به دلیل هوشمند و پیچیده تر شدن ساختار قفل ها و همچنین درب ها لازم است برای تشخیص درست در مورد بهم خوردن تنظیمات به مکان مد نظر مراجعه شده و سپس اقدام به انجام هرگونه تعمیری شود. در نتیجه بهترین و سریع ترین قفل سازی نوع سیار آن است. علاوه بر این قفل ساز باید برخی مهارت ها را برای انجام هرچه درست تر و دقیق تر کار داشته باشد که برخی از آن ها عبارتند از:

  • داشتن سرعت عمل بالا

قفل ساز باید سرعت عمل بسیار بالایی داشته و بتواند در کمترین زمان قفل را تعمیر و یا تعویض کند. البته علاوه بر زمان کیفیت انجام کار نیز مهم است و نباید کیفیت را فدای سرعت عمل کرد.

  • مهارت کافی در ساخت انواع کلید یدک

گاهی اوقات لازم است به سرعت کلید یدک برای قفل و یا از روی کلید اصلی ساخته شود بنابراین قفل ساز باید توانایی انجام این کار را داشته باشد.

  • توانایی تطبیق هر کلید با قفل مخصوص به خود

قفل ساز باید بتواند هر کلیدی را با قفل مخصوص به خود تطبیق داده و موارد این چنینی را تشخیص دهد.

  • آشنایی با انواع ابزارهای قفل و کلیدسازی

اره کمانی، کولیس، ماشین کلیدزن و …. برخی از ابزارآلاتی هستند که قفل ساز باید آشنایی کاملی با آن ها داشته و توانایی استفاده از آن ها را داشته باشد.

  • وقت شناسی

قفل ساز باید وقت شناس باشد تا بتواند در اتفاقات ناگهانی و عجله ای به موقع خود را به محل برساند.

  • داشتن ابزارآلات کامل

قفل ساز ماهر باید جعبه ابزاری کامل و بدون نقص همراه خود داشته باشد.

  • به روز بودن

به روز بودن مهمترین ویژگی در صنعت قفل سازی است. با پیشرفته شدن قفل ها دانش و مهارت قفل ساز نیز باید متناسب با آن پیشرفته تر شده و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا باشد.

کلام آخر

داشتن اطلاعات کافی در هر زمینه ای می تواند در مواقع بحرانی به شما کمک کرده و از استرس و اضطراب ناشی از شرایط به وجود آمده بکاهد. همچنین مانع انجام کارهای غیر منطقی و غیرمعقول خواهد شد زیرا شما دقیقاً می دانید که در زمان بروز مشکل چه واکنشی نشان دهید.

برای دریافت خدمات قفل سازی سیار در تهران با ما در تهران کلید در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری