مرکز امداد قفل

مرکز امداد قفل

گم کردن، جاگذاشتن کلید و یا شکستن آن در قفل می تواند باعث ایجاد شرایطی استرس زا شده و ما را سردرگم کند.

وقتی پس از ساعت ها کار کردن یا گردش به خانه برمیگردید اما می بینید که قفل خراب شده است یا زمانی که می خواهید سوار ماشینتان شوید اما قفل آن گیر کرده و باز نمی شود و شرایطی مشابه این موارد می توانند کل روز شما را خراب کنند.کلیدسازی سیار تهران کلید این شمکل را در کمترین زمان برای شما حل میکند

مرکز امداد قفل

این شرایط به خودی خود باعث سردرگمی و ناراحتی شما می شوند اما اگر ندانید در چنین شرایطی چه کار باید بکنید اوضاع بدتر هم خواهد شد. تماس با آتش نشانی یا پلیس اولین فکری است که به ذهنتان می رسد اما نه حادثه ای رخ داده و نه سرقتی صورت گرفته بنابراین تماس با این ارگان ها برای تعمیر یا باز کردن قفل کار معقولی نیست.

مراکزی هستند که تمامی این خدمات را به صورت شبانه روزی و در محل انجام می دهند. به این مراکز، مرکز امداد قفل گفته می شود. اما این مراکز چه خدماتی ارائه می دهند؟ آیا قادر به تعمیر و باز کردن انواع قفل ها هستند؟ آیا می توان به آن ها اعتماد کرد؟

مرکز امداد قفل چیست؟

پیشگیری بهتر از درمان است. این ضرب المثل فقط در مورد شرایط بیماری کاربرد ندارد بلکه باید در تمامی شرایط بحرانی به آن توجه شود. همانطور که گفته شد شرایطی که با گم کردن و خراب شدن قفل به وجود می آید استرس زا بوده و موجب سردرگمی شما می شود به گونه ای که نمی توانید درست تصمیم بگیرید اما راه حل چیست؟

بهرین راه حل این است که از قبل اطلاعات کافی در مورد مواجه با این موارد را داشته و مراکز معتبری را در نظر داشته باشید. شما نمی توانید آدرس و نوع قفل آپارتمان خود را در اختیار هرکسی قرار دهید بنابراین معتبر بودن اهمیت ویژه ای دارد.

مراکز امداد قفل یکی از معتبرترین و به روزترین مراکز تعمیر، تعویض و فروش انواع قفل و کلید هستند. در مراکز امداد قفل افراد متخصص و مجرب با دانش فنی و علم کافی آماده ی ارائه ی خدمات این چنینی به مشتریان هستند.

کارشناسان مراکز امداد قفل باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

  1. به روز بودن

آپدیت بودن در این حرفه اهمیت ویژه ای دارد. به دلیل افزایش سرقت و نا امنی در شهرها ساختار قفل ها نسبت به گذشته بسیار پیچیده تر شده و روز به روز تکنولوژی ها و فناوری های جدیدی به آن ها اضافه می شود در نتیجه یک کارشناس تعمیر قفل باید از تمامی پیشرفت ها و آپدیت ها مطلع بوده و توانایی تعمیر آن ها و تطبیق توانایی های خود با موارد پیشرفته تر را داشته باشد.

  1. آشنایی با انواع قفل و ساختار آن ها

همه ی قفل ها ساختار مشابهی ندارند. کارشناس مرکز امداد قفل باید با انواع قفل ها و ساختار آن ها آشنایی کاملی داشته باشد تا بتواند تمامی اقدامات مربوط به تعویض و تعمیر آن ها را در کمترین زمان ممکن و بدون بروز هیچ مشکلی انجام دهد.

  1. دارای دانش فنی کافی

همانطور که گفته شد قفل ها نسبت به گذشته پیشرفته تر شده اند بنابراین افرادی که قصد ورود به این حرفه را دارند باید آموزش های بیشتری ببینند. در نتیجه داشتن دانش فنی کافی یکی از ضروریات این حرفه محسوب می شود.

  1. توانایی کار با دستگاه ها

کارشناس مرکز امداد قفل باید توانایی کار با انوع دستگاه ها از جمله دستگاه های تراشکاری و برشکاری را داشته باشد.

خدمات مرکز امداد قفل

خدمات مرکز امداد قفل

  • تعمیر انواع قفل های معمولی، دیجیتال و هوشمند
  • فروش انواع قفل ها
  • فروش انواع دستگیره
  • تعمیر انواع دستگیره
  • باز کردن درب های ضد سرقت، درب پارکینگ و درب های معمولی
  • تعمیر و باز کردن انواع قفل گاو صندوق
  • فروش دزدگیر خودرو
  • تعمیر ضبط و دزدگیر انواع خودرو
  • ساخت کلید یدک از روی قفل و کلید اصلی
  • ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری
  • ساخت سوئیچ یدک خودرو
  • کددهی به سوئیچ ضد سرقت
  • تعمیر و فروش انواع جک درب
  • تعمیر و فروش تجهیزات انواع دوربین مدار بسته

هزینه ی خدمات امداد قفل چه قدر است؟

نمی توان هزینه ی دقیقی برای خدمات مراکز امداد قفل تعیین نمود زیرا قیمت نهایی بستگی به عوامل متعددی دارد. برای این خدمات قیمت مصوبی تعیین شده اما در این قیمت پیچیدگی کار تعیین نشده است. نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه باعث ایجاد مشاجره در هنگام پرداخت خواهد شد. البته بهترین کار مراجعه به مراکز معتبر و اطلاع از قیمت های مصوب، نوع قفل، ساختار و جنس آن و تمامی عوامل مؤثر بر قیمت نهایی خدمات می باشد.کلید سازی سیار در شمال تهران 

با این کار شما می توانید هزینه ی نهایی را تخمین زده و متناسب با آن اقدام به تعمیر یا تعویض قفل مورد نظر کنید. برخی از عوامل و فاکتورهایی که بر قیمت نهایی خدمات تأثیر می گذارند عبارتند از:

  1. ساختار قفل

هرقدر ساختار قفل پیچیده تر باشد زحمت بیشتری برای تعمیر آن نیاز خواهد بود. قفل های قدیمی ساختار ساده ای داشتند و با یک یا چند پیچ گوشتی قابل تعمیر بودند اما قفل های هوشمند امروزی ساختار فوق العاده پیچیده و قیمت بسیار بالایی دارند در نتیجه کوچکترین سهل انگاری در تعمیر آن ها می تواند هزینه ی گزافی در پی داشته باشد.

  1. جنس قفل

جنس قفل هرچه قدر سخت تر و محکم تر باشد زمان و زحمت بیشتری برای کارهای برش و تراش آن نیاز خواهد بود بنابراین قیمت خدمات بالاتر می رود.

  1. تعداد قفل های تعمیری

طبیعتاً هزینه ی تعمیر یک قفل کمتر از هزینه ی تعمیر سه قفل خواهد بود پس تعداد قفل های تعمیری یا تعویضی نیز بر قیمت تأثیرگذار است.

  1. ساعت و محل دریافت خدمات

برخی مراکز امداد قفل به صورت شبانه روزی و سیار فعالیت می کنند اما برای مراجعه به محل و ارائه ی خدمات در ساعات غیر کاری هزینه ی بیشتری دریافت خواهند کرد. در صورتی که امکان انتقال قفل به مرکز امداد قفل وجود نداشته باشد کارشناس مجبور است برای تعمیر یا تعویض به محل مورد نظر مراجعه نماید که شامل هزینه های ایاب و ذهاب خواهد شد.کلید سازی سیار در شرق تهران 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری