کلید سازی سیار آزادی - قفل ساز سیار

کلید سازی سیار آزادی

کلید سازی سیار آزادی

تهران کلید با عنوان کلید سازی سیار آزادی در منطقه ۹ و دیگر محله ها و خیابانهای اطراف خدمات ارائه می کند.

کلید سازی سیار آزادی در کمترین زمان و به سرعت برای باز کردن تمامی قفل ها و حل مشکل شما، فقط با یک تماس, قفل ساز سیار ما با تجهیزات کامل در سریع ترین زمان ممکن در تمامی نقاط آزادی آماده خدمت رسانی به شما می باشد.(کلید سازی سیار سی متری جی)

کلید سازی سیار آزادی

۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹

کلید سازی سیار آزادی - قفل ساز سیار

خدمات کلید سازی سیار در محله آزادی

این خدمات شامل بازکردن و تعویض انواع قفل حتی درب های ضد سرقت و انواع خودروها می باشد.

خیابان آزادی  خیابانی در غرب تهران میباشد که از میدان آزادی در سمت غربی خیابان آغاز شده و در میدان انقلاب پایان می‌یابد. در دوره پهلوی این خیابان آیزنهاور نام داشت که از نام یکی از روسای جمهور آمریکا گرفته شده بود. این خیابان در شمال خیابان ‌هایی چون جیحون، کارون و آذربایجان جای دارد و از خیابان‌های مهم و مرکزی تهران و کانون راهپیمایی‌ها در این شهر به ‌شمار می آید.یکی از محله های قدیمی و معروف تهران است که به علت هم‌جواری با برج آزادی و میدان انقلاب به عنوان یکی از مهم ترین محله‌های شهر تهران محسوب می‌شود. وجود مترو شادمان به عنوان یکی از ایستگاه ‌های مهم مترو تهران اهمیت این محله تهران را دو چندان کرده است.
تراکم جمعیت و سطح قیمت خانه ها : تراکم جمعیت این محله با توجه به مرکزیت و قدیمی بودن محله نسبتا بالا است. از طرفی با توجه با این که سطح قیمت خانه ها در این محله متوسط است، روز به روز بر متقاضیان سکونت در این محله افزوده می شود. متوسط نرخ مسکن در این محله از متری ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان تا ۴ میلیون تومان متغیر است.

 

کلیدسازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید آماده خدمات رسانی ۲۴ ساعته در تمام محله های اطراف آزادی که جزو کلیدسازی سیار در منطقه ۹ هستند میباشد.

شما کافیست برای دریافت خدمات کلید سازی و قفل سازی سیار به شماره ۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹ تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناس ما در محل مورد نظر شما حاضر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری