کلید سازی سیار اندرزگو

کلید سازی سیار اندرزگو

اگر تا امروز فکر نکردید که در زندگی روزمره ممکن است چقدر به خدمات کلیدسازی نیاز داشته باشید، با فراموش‌کردن کلید یا گم‌کردن سوئیچ، غیرفعال‌شدن ریموت پارکینگ یا حتی خراب‌شدن قفلی ساده در به اهمیت خدمات کلید سازی سیار و شبانه روزی پی می‌برید. مجموعه‌ای که در تمام ساعات روز فعال است و در نقاط اصلی پایتخت شعبه دارد تا در هر ساعت از روز حتی نیمه‌شب به تماس مشتریان پاسخ بدهد، مجموعه تهران کلید است. این مجموعه در بلوار اندرزگو و سایر محله‌های منطقه یک شعبه دارد و تمامی خدمات مربوط به کلیدسازی و انواع قفل را پوشش می‌دهد

با این مقدمه احتمالاً دربارۀ خدمات کلیدسازی سیار در بلوار اندرزگو و سایر محله‌های شمال تهران کنجکاو باشید؛ در ادامه تمامی خدمات، محاسبه دستمزد، مدت‌زمان انجام کار و نحوه تماس با شعبه کلیدسازی سیار بلوار اندرزگو را توضیح می‌دهیم.

خدمات تهران کلید در بلوار اندرزگو

خدمات کلیدسازی سیار تهران کلید شامل تمامی امور مربوط به قفل و کلید، باز کردن انواع در پارکینگ و خودرو، ساخت سوئیچ و ریموت در مدل‌های مختلف می‎شود. در صورت بروز هرگونه مشکل با پشتیبانی کلید سازی سیار شمال تهران تماس بگیرید تا نزدیک‌ترین تیم به محل شما با یک تماس تلفنی اعزام شده و در مدت‌زمان کوتاهی مسئله را برطرف کند.

تمامی خدمات مربوط به تعویض توپی در فرسوده یا قفل هرز شده، ساخت و کپی انواع کلید و باز کردن در منزل، مغازه یا محل کار حتی باز کردن در ضد سرقت از جمله خدمات امداد کلید است. در صورتی که ریموت پارکینگ غیرفعال شد یا سوئیچ خودرو را نیز گم کردید، ساخت انواع ریموت، ساخت انواع سوئیچ کددار خودرو ایرانی و خارجی و باز کردن در خودرو از جمله دیگر خدمات تهران کلید است.

 

تعویض قفل در ضد سرقت

 

همچنین ساخت سوئیچ موتورسیکلت و باز کردن در گاوصندوق توسط تیم تهران کلید انجام می‌شود و شما هر زمان که نیاز به خدمات تهران کلید داشتید، با یک تماس می‌توانید در خواست دهید.

بهترین هزینه و تضمین کار باکیفیت

هزینه‌ها و دستمزد خدمات تهران کلید بر اساس مصوبه اتحادیه محاسبه شده و فعالیت مجموعه نیز به‌صورت سیار و ۲۴ ساعته خواهد بود. در نتیجه در تمام ساعات شبانه‌روز و روزهای هفته، حتی تعطیلات رسمی یا آخر هفته در صورتی که نیاز به خدمات مجموعه داشته باشید، می‌توانید با کلید سازی سیار تجریش و دیگر محله‌های شمال پایتخت تماس بگیرید.

مدت‌زمان انجام کار بر اساس نوع و پیچیدگی قفل تخمین زده خواهد شد و مجموعه تهران کلید ضمانت انجام کار باکیفیت و محاسبه بهترین هزینه را به تمام مشتریانش می‌دهد.

تماس با شعبه اندرزگو

برای تماس با نزدیک‌ترین شعبه تهران کلید به محل زندگی‌تان می‌توانید با شماره ۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹ تماس گرفته و مسئله پیش‌آمده را برای همکاران توضیح دهید تا بلافاصله تیم تهران کلید به محل اعزام شود. در صورتی هم که نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید، می‌توانید با پشتیبانی در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری