کلید سازی سیار اوین

کلید سازی سیار اوین

اوین نام محله ای در شمیرانات، واقع در شمال شهر تهران است. این محله جزیی از منطقه ۱ شهرداری تهران می باشد.

محله اوین از شمال به درکه، از شرق به ولنجک، از جنوب به بزرگراه چمران و از غرب به سعادت آباد محدود شده است.

مشکلاتی مانند گم کردن و جا گذاشتن کلید منزل یا ماشین ممکن است برای هر فردی در منطقه اوین رخ بدهد. در این مواقع تنها با یک تماس تلفنی می توانید کلید ساز سیار و حرفه ای را در کوتاهترین زمان ممکن به محل خود بیاورید! به این ترتیب مانند گذشته مجبور نیستید به مغازه کلید سازی بروید و وقت خود را تلف کنید.

ویژگی دیگر کلید سازی سیار تهران کلید این است که در روزهای تعطیل و هر ساعتی از شبانه روز هم در دسترس هستند و بعد از تماس شما، بلافاصله کارشناس کلید ساز به آدرستان اعزام می شود.

خدمات شبانه روزی تهران کلید در محله اوین

کلیه خدمات مربوط به قفل، کلید و متعلقات آنها توسط تیم حرفه ای تهران کلید انجام می شود. موارد پر استفاده این مجموعه در خیابان اوین و نواحی شمالی تهران عبارتند از:

  • باز کردن در و ساخت کلید جدید
  • باز کردن در گاوصندوق
  • نصب کلید کارت الکترونیکی
  • نصب درب ضدسرقت با سیستم امنیتی فوق حرفه‌ای
  • ساخت انواع سوئیچ برای خودروی داخلی و خارجی

نصب قفل جدید روی در

شعبه کلید سازی سیار شمال تهران خدمات فوق را به اهالی مناطق شمالی تهران عرضه می کند.

کلید ساز سیار در کمتر از ۳۰ دقیقه به محله اوین می رسد

در هر ساعتی از شبانه روز که به حضور کلید ساز نیاز دارید با شماره ۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹ تماس بگیرید. پرسنل تهران کلید بعد از ثبت اطلاعات شما بلافاصله کلید ساز سیار را به سوی شما اعزام می کنند. حداکثر نیم ساعت طول می کشد تا کارشناس کلید ساز به آدرس شما در محله اوین برسد.

ساکنین مناطق اطراف اوین هم می توانند به همین سرعت از خدمات کلید سازی در محل برخوردار شوند. مثلا در ولنجک با کلید سازی سیار ولنجک تماس بگیرید، پرسنل تهران کلید در اسرع وقت به یاری شما می شتابند.

حل مشکلات مرتبط با قفل و کلید در زمان کوتاه، با هزینه مناسب

تهران کلید تضمین می کند که کارشناس اعزامی به محل شما در اوین در مدت زمان کوتاهی مسئله قفل و کلید یا ریموت و … را برطرف کنند. اما در نظر داشته باشید که مثلا برای باز کردن قفل، هر نوع قفلی زمان مخصوص به خودش را نیاز دارد تا باز شود. هر قدر ساختار قفل پیچیده تر باشد باز کردن آن بیشتر طول خواهد کشید. در عین حال به شما اطمینان می دهیم که مشکل را ظرف حداکثر یک ساعت برطرف کنیم تا زیاد معطل نشوید.

در ضمن خدمات حرفه ای و فوری تهران کلید فقط مختص اهالی محله اوین نمی باشد. تمامی تهرانی های عزیز می توانند به کلید سازان سیار و متخصص این مجموعه دسترسی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری