کلید سازی سیار توانیر

کلید سازی سیار توانیر

کلید سازی سیار توانیر

تهران کلید با عنوان کلید سازی سیار توانیر در منطقه ۶ شهرداری تهران و اطراف خدمات ارائه می کند.

کلید سازی سیار توانیر در کمترین زمان و به سرعت برای باز کردن تمامی قفل ها و حل مشکل شما، فقط با یک تماس, قفل ساز سیار ما با تجهیزات کامل در سریع ترین زمان ممکن در تمامی نقاط توانیر آماده خدمت رسانی به شما می باشد.کلید سازی توانیر با تضمین بهترین سرویس دهی و قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان است

کلید سازی سیار توانیر

۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹

کلید سازی سیار توانیر

خدمات کلید سازی سیار تهران کلید

این خدمات شامل بازکردن و تعویض انواع قفل حتی درب های ضد سرقت و انواع خودروها می باشد.

محله ی توانیر بین دو تا محله‌ی قدیمی ونک و یوسف‌آباد که قدمتشون به زمان قاجار برمی‌گرده، قرار گرفته. این دو محله در زمان «ناصر‌الدین‌شاه» آبادشدن و زمین‌هاشون متعلق به «میرزا‌یوسف مستوفی‌الممالک» بوده. با توجه به نزدیکی توانیر به اون‌ها، می‌شه حدس زد که در اون زمان در این محدوده هم کسانی سکونت داشتن اما محله‌ی توانیر امروزی در زمان پهلوی دوم، شکل گرفت. تاسیس شرکت توانیر در سال ۱۳۴۸ تو خیابون شهیدعباس‌پور (توانیر) نقشی اساسی در رونق گرفتن این محله داشته.کلید سازی سیار در شمال تهران
توانیر یه محله‌ی سرسبز، پردرخت، خلوت و ساکته. با وجود این‌که تعداد مراکز اداری تو این محله کم نیست اما اصلا مشکل ترافیک و جای پارک تو محله وجود نداره. تو این محله مراکز خرید و مغازه‌های زیادی به چشم نمی‌خوره یعنی مغازه‌ها فقط در حدی که نیاز‌های زندگی مردم محلی رو تامین کنن، وجود دارن. مقدار فضای سبز و درخت‌های محله انقدر زیاده که قشنگ به چشم میاد و پارک‌های نور، نیلو، دوستان، شاد و نظامی‌گنجوی تو این محله قرار گرفتن.

نظامی‌گنجوی بزرگ‌ترین پارک محله‌ست که سرای محله و نگار‌خانه‌ی هفت‌پیکر هم تو این پارک قرار دارن. کوچه‌ها اکثرا شیب دارن و در بعضی جاها هم این شیب انقدر زیاد بوده که برای رفتن به کوچه‌ی بعدی پله ساخته شده. باشگاه فوتبال الکترونیک راه ابریشم که مکانی برای بازی فوتبال با کنسول‌های بازیه یکی از مکان‌های تفریحی این محله ست. کلید سازی سیار توانیر آماده خدمت رسانی و باز کردن انواع قفل در سریعترین زمان ممکن بصورت سیار در این ناحیه و مناطق اطراف میباشد.

کلیدسازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهد که خدمات کلید سازی را بصورت سیار در تمام محله های اطراف توانیر که می توانید کلید سازی سیار شهرک فجر، کلید سازی سیار امیر آباد ، کلید سازی سیار ولیعصر ، کلید سازی سیار کارگر شمالی ، کلید سازی سیار فاطمی ، کلید سازی سیار آرژانتین ، کلید سازی سیار کریم خان ، کلید سازی سیار یوسف آباد ، کلید سازی سیار ویلا ، کلید سازی سیار خیابان قائم مقام ، کلید سازی سیار جمال زاده و کلید سازی سیار گیشا نیز جزو کلیدسازی سیار در منطقه ۶ می باشد که خدمات ارائه می شود.

شما کافیست برای دریافت خدمات کلید سازی و قفل سازی سیار به شماره ۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹ تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناس ما در محل مورد نظر شما حاضر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری