کلید سازی سیار دولت آباد

کلید سازی سیار دولت آباد

کلید سازی سیار دولت آباد

تهران کلید با عنوان کلید سازی سیار دولت آباد در منطقه ۲۰ و دیگر محله ها و خیابانهای اطراف خدمات ارائه می کند.

کلید سازی سیار دولت آباد در کمترین زمان و به سرعت برای باز کردن تمامی قفل ها و حل مشکل شما، فقط با یک تماس, قفل ساز سیار ما با تجهیزات کامل در سریع ترین زمان ممکن در تمامی نقاط دولت آباد آماده خدمت رسانی به شما می باشد.کلید سازی دولت آباد با تضمین بهترین سرویس دهی و قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان است

کلید سازی سیار دولت آباد

۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹

کلید سازی سیار دولت آباد

خدمات کلید سازی سیار تهران کلید

این خدمات شامل بازکردن و تعویض انواع قفل حتی درب های ضد سرقت و انواع خودروها می باشد.

دولت آباد یکی از محله های شهر تهران است که در قسمت جنوب شرقی پایتخت و در ضلع جنوبی بزرگراه آزادگان و در کنار بزرگراه امام علی واقع شده‌است.

این محله نسبت به محله‌های جنوب تهران از دیدگاه فرهنگ، رفتار مردمی و بافت شهری در جایگاه مطلوب‌تری قرار دارد. در کنار شهرک دولت‌آباد، محله‌هایی چون شاه عبدالعظیم و مشیریه واقع شده‌اند.

این شهرک در سال ۵۰–۱۳۴۹ توسط شرکت دولت‌آباد (خصوصی) ساخته شد. از آغاز ساخت، این شهرک دارای سیستم فاضلاب بوده و می‌توان گفت اولین شهرک تهران است که در سال ۱۳۵۰ مجهز به فاضلاب شهری شد.

شهرک دولت‌آباد تهران دارای سه فلکه و یک میدان بزرگ به نام میدان دولت‌آباد یا بروجردی می‌باشد. اطراف این میادین مغازه‌های متعدد و مختلفی وجود دارد.

محلهٔ دولت‌آباد تعداد زیادی حسینیه، ۷ مسجد، ۵ ورزشگاه، چند پایگاه بسیج، ۲ استخر، ۲ ایستگاه آتش‌نشانی، ۱ پارک آبی روباز و ۹ شعبه مختلف بانکی دارد. همچنین بیش از ۱۰ دفتر و آژانس هواپیمایی و ۶ داروخانه در این شهرک دایر می‌باشد.

در سال‌های اخیر به دلیل توسعهٔ اطراف فلکه سوم و ایجاد ساختمان‌های مسکونی نوین و تغییر کاربری برخی مغازه‌ها و ایجاد ساختمان تجاری-پزشکی خوش‌نما به جای گرمابه قدیمی ولیعصر، باعث رونق و شکوفایی فلکه سوم گشته به نحوی که اهالی شهرک و اطراف آن عصرها در محدودهٔ فلکه سوم به گشت‌وگذار می‌پردازند.

بخشی از ساکنان محله دولت‌آباد را ایرانی‌تباران بازگشته از عراق (معاودان ایرانی عراق) تشکیل می‌دهند. معاودین مردمی هستند ایرانی‌تبار که در زمان حکومت صدام حسین بر عراق به دلیل عدم تمدید اقامتشان از کشور عراق به ایران بازگشتند و اغلب آنان ملیت ایرانی دارند.کلید سازی سیار در غرب تهران

شهرک دولت‌آباد تهران را می‌توان * محله مساجد وحسینیه‌ها * لقب داد. مسجد اباذر و مسجد چهارده معصوم و پایگاه بسیج شهرک در کنار دیگر مساجد وحسینیه‌ها در حوزه تربیت نوجوانان در این شهرک فعالیت خوبی دارند.

کلانتری شهرک دولت‌آباد در خارج از این شهرک قراردارد، در حالی که در پیش از انقلاب در نزدیکی فلکه اول قرار داشت و به راحتی در دسترس دولت‌آبادی‌ها بود.

علاوه بر درمانگاه شهید یغمائی (این درمانگاه دولتی بوده و متأسفانه از سال ۱۳۵۳ تاکنون ساختمان آن توسعه پیدا نکرده) وبا وجود درمانگاه علی‌اصغر و درمانگاه خیریه دارالتوحید (بلوارقدس)، درابتدای سال ۱۳۹۳ بیمارستان و زایشگاه حضرت صدیقه طاهره در بلوار قدس افتتاح گردید.

قرار بود در سال ۱۳۹۲ و در فاز اول، مترو خط ۶ از شهرک دولت‌آباد تا میدان سپاه به بهره‌برداری برسد اما متأسفانه به سال ۹۴ و سپس به سال ۹۶ موکول گشت و اجرایی نشد. در فروردین سال ۱۳۹۸ ایستگاه متروی دولت‌آباد افتتاح گردید.

این محله در سال ۱۳۹۶ دارای یک رسانه مردمی شد که در شهرری (جنوب دولت‌آباد) و خود محله دولت‌آباد فعالیت می‌کند.

کلیدسازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهد که خدمات کلید سازی را بصورت سیار در تمام محله های اطراف دولت آباد که می توانید کلید سازی سیار کهریزک ، کلید سازی سیار حمزه آباد ، کلید سازی سیار جوانمرد ، کلید سازی سیار ۱۳ آبان و کلید سازی سیار شهر ری  نیز جزو کلیدسازی سیار در منطقه ۲۰ می باشد که خدمات ارائه می شود.

شما کافیست برای دریافت خدمات کلید سازی و قفل سازی سیار به شماره ۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹ تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناس ما در محل مورد نظر شما حاضر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری