کلید سازی سیار شهرزیبا

کلید سازی سیار شهرزیبا

کلید سازی سیار شهر زیبا

تهران کلید با عنوان کلید سازی سیار شهرزیبا در غرب تهران و منطقه ۵ خدمات ارائه می کند.

کلید سازی سیار شهرزیبا در کمترین زمان و به سرعت برای باز کردن تمامی قفل ها و حل مشکل شما، فقط با یک تماس, قفل ساز سیار ما با تجهیزات کامل در سریع ترین زمان ممکن در تمامی نقاط شهرزیبا آماده خدمت رسانی به شما می باشد.کلید سازی شهرزیبا با تضمین بهترین سرویس دهی و قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان است

کلید سازی سیار شهرزیبا

۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹

کلید سازی سیار شهرزیبا

خدمات کلید سازی سیار تهران کلید

این خدمات شامل بازکردن و تعویض انواع قفل حتی درب های ضد سرقت و انواع خودروها می باشد.

شهر زیبا نام محله‌ای واقع در شمال غرب تهران منطقه ۵ شهرداری تهران است. در سال‌های گذشته شهر زیبا را با بلوک‌های انتهای بلوار آیت‌الله کاشانی، سازمان آب، بلوار تعاون و باغ‌های فراوان توت می‌شناختند اما از سال ۱۳۸۰ به بعد با ورود انبوه سازان و تخریب باغ‌ها و ساختمان‌های قدیمی و همچنین ساخت و سازهای فراوان و پر سرعت این محله به شدت تغییر کرده‌است. یکی از بخش‌های این محله که تغییر چندانی نکرده است بازارچه شهر زیبا است که تقریباً مرکز این منطقه و یکی از بخش‌های پر رفت و آمد می‌باشد.

خیابان‌های نیلوفر-سرو-آلاله-کیهان از خیابان‌های مرفه‌نشین شهرزیبا است که به سرعت در حال پیشروی در ساخت ساختمان‌های تجملاتی است. از خیابان‌های آن می‌توان به تعاون-آلاله-سرو-نیلوفر-عدالت-شربیانی-کیهان اشاره کرد. از شمال به خیابان آیت‌الله کاشانی از جنوب به بزرگراه حکیم از شرق به بزرگراه آسیا (باکری) و از غرب به شهرک اندیشه و دهکده المپیک ختم می‌شود. بوستان بزرگ جوانمردان از بوستان‌های بزرگ حوالی این منطقه است.

این منطقه به دلیل نزدیک بودن به شمال و ارتفاعات شهران و کن دارای هوای خنک و به یمن وجود باد غرب به شرق دارای هوای پاکی است. از مراکز خرید بزرگ حوالی می‌توان سمرقند-گلدیس-تیراژه-بوستان-هایپر استار-کوروش را نام برد. در انتهای خیابان‌های نیلوفر و سرو که به یک نقطه متصل می‌شوند پارکی به نام پارک سرو وجود دارد ک به اصطلاح بچه‌های این محل به آن ته سرو یا ته نیلوفر می‌گویند که در شب‌ها پارکی تاریک است به علت وجود زیاد درخت‌های سرو و محل ساکتی است و مانند پارک‌های دیگر نیست و دور از شلوغی و سروصدا است.

 

کلیدسازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهد که خدمات کلید سازی را بصورت سیار در تمام محله های اطراف شهر زیبا که می توانید کلید سازی سیار خیابان سیمون بولیوار، کلید سازی سیار پونک، کلیدسازی سیار حصارک، کلید سازی سیار چهاردیواری، کلید سازی سیار مرادآباد ، کلید سازی سیار سردارجنگل، کلید سازی سیار جنت آباد شمالی، کلید سازی سیار ستاری، کلید سازی سیار جنت آباد مرکزی، کلیدسازی سیار طرشت ، کلید سازی سیار شاهین جنوبی، کلید سازی سیار جنت آباد جنوبی، کلید سازی سیار کن ، کلید سازی سیار شهران ، کلید سازی سیار باغ فیض ، کلید سازی سیار اندیشه و کلید سازی سیار اکباتان نیز جزو کلیدسازی سیار در منطقه ۵ می باشد که خدمات ارائه می شود.

شما کافیست برای دریافت خدمات کلید سازی و قفل سازی سیار به شماره ۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹ تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناس ما در محل مورد نظر شما حاضر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری