کلید سازی سیار فرحزاد

کلید سازی سیار فرحزاد

فرحزاد یکی از محله های شمالی تهران است که در شمیرانات قرار دارد. از طریق بزرگراه یادگار امام، جاده فرحزاد و هم چنین بلوار فرحزادی شهرک غرب، می توانید به این منطقه دسترسی داشته باشید. فرحزاد جزیی از منطقه ۲ شهرداری تهران به شمار می آید.

ضلع شمالی فرحزاد به دامنه‌های ارتفاعات رشته کوه البرز منتهی می‌شود. قسمت غربی این محله به دره و رودخانه فرحزاد محدود شده است. در اطرف فرحزاد در شرق، محلهٔ سعادت آباد و در جنوب شرقی آن محلهٔ شهرک غرب واقع شده‌است.

در خیابان فرحزاد چنانچه با مشکلاتی مانند گم کردن کلید منزل و یا جاگذاشتن ریموت پارکینگ مواجه شدید، به سرعت و فقط با یک تماس می توانید کلید ساز را به محل خود بیاورید. کلید سازی سیار و شبانه روزی تهران کلید، کلید سازان سیار خود را به مناطق مختلف تهران از جمله فرحزاد اعزام می کند تا مشکلات مرتبط با قفل سازی و کلید سازی شما را برطرف کنند.

چگونه از خدمات سیار تهران کلید در فرحزاد بهره مند شوید؟

در هر زمانی از شبانه روز که نیاز به خدمات قفل و کلید سازی داشته باشید با شماره ۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹ تماس بگیرید و درخواست خود را با مجموعه تهران کلید مطرح کنید. تیم پشتیبانی، اطلاعات شما را ثبت می کند و بلافاصله کارشناس سیار کلید ساز را به آدرس شما در فرحزاد اعزام می کند. ظرف مدت حداکثر ۳۰ دقیقه کلید ساز در محل شما خواهد بود و سرویس مورد نظرتان را به شما ارائه می دهد.

ساکنین سایر مناطق شمالی تهران هم می توانند در سریع ترین زمان ممکن از خدمات کلید سازی استفاده کنند. کافیست با کلید سازی سیار شمال تهران تماس بگیرند.

در ادامه به شرح خدمات تهران کلید می پردازیم.

کلید سازی شبانه روزی فرحزاد چه خدماتی ارائه می دهد؟

فعالیت تهران کلید فقط محدود به باز کردن در منزل و پارکینگ نمی شود. کلیه خدمات مربوط به قفل سازی و کلید سازی را با بهره مندی از کلید سازان حرفه ای و تجهیزات کامل به شما ارائه می دهیم. این خدمات که به صورت ۲۴ ساعته عرضه می شوند شامل موارد زیر می باشند:

  • باز کردن قفل انواع گاوصندوق
  • باز کردن قفل در ماشین
  • ساخت انواع کلید و قفل
  • ساخت انواع سوئیچ
  • ساخت ریموت پارکینگ
  • ساخت انواع سوئیچ خودرو و موتورسیکلت
  • تعمیر قفل‌های خراب‌شده
  • نصب و تعمیر دزدگیر
  • تعویض قفل توپی در

ساخت سوئیچ خودرو

اهالی محله های اطراف فرحزاد مانند شهرک غرب نیز می توانند در سریع ترین زمان ممکن از خدمات کلید سازی استفاده کنند. کافیست با کلید سازی سیار شهرک غرب تماس بگیرند.

هزینه انجام خدمات توسط کلید ساز سیار در فرحزاد چقدر است؟

هر زمانی که به خدمات قفل و کلید سازی نیاز داشته باشید، چه در اوج ترافیک باشد، چه روز تعطیل و چه نصفه شب، قیمت ها طبق نرخ مصوب اتحادیه حساب می شود. با این حال اگر دغدغه ای در این مورد دارید می توانید قبل از اعزام کلید ساز، مبلغ سرویس مورد نظر خود را از پرسنل تهران کلید سوال کنید.

شایان ذکر است که در سراسر تهران بزرگ می توانید به کلید سازان سیار تهران کلید با مناسب ترین قیمت دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری