کلید سازی سیار میدان فردوسی

کلید سازی سیار فردوسی

کلید سازی سیار فردوسی

تهران کلید با عنوان کلید سازی سیار فردوسی در منطقه ۱۲ و دیگر محله ها و خیابانهای اطراف خدمات ارائه می کند.

کلید سازی سیار فردوسی در کمترین زمان و به سرعت برای باز کردن تمامی قفل ها و حل مشکل شما، فقط با یک تماس, قفل ساز سیار ما با تجهیزات کامل در سریع ترین زمان ممکن در تمامی نقاط فردوسی آماده خدمت رسانی به شما می باشد.کلید سازی فردوسی با تضمین بهترین سرویس دهی و قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان است

کلید سازی سیار فردوسی

۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹

کلید سازی سیار میدان فردوسی

خدمات کلید سازی سیار تهران کلید

این خدمات شامل بازکردن و تعویض انواع قفل حتی درب های ضد سرقت و انواع خودروها می باشد.

میدان فردوسی یکی از مناطق مهم شهر تهران می باشد. که نزدیک خیابان انقلاب اسلامی، در محور شمال، خیابان سپهبد قرنی و در سمت جنوب، خیابان فردوسی این میدان را قطع می‌کنند.

از اماکن مهم پیرامون این میدان می توان به وزارت آموزش و پرورش، دانشکده کامپیوتر، دانشکده علوم سیاسی، بوستان فردوس، اداره آموزش هنرهای دستی، بیمارستان دادگستری و اداره امور ایثارگران کمیته امداد و دانشگاه پیام نور اشاره کرد.

تیرماه سال ۱۳۳۰ خورشیدی آورل هریمن مشاور ترومن رئیس جمهوری وقت آمریکا با پیامی حاوی طرح میانجیگری این دولت بین ایران و انگلستان وارد تهران شد و مورد استقبال گرم قرار گرفت. همین استقبال شایان سبب تشدید مخالفت چپگرایان شد و بعد از ظهر همان روز بر ضد ورود او و میانجیگری آمریکا در امر نفت، درخیابانهای تهران دست به تظاهرات یکصد هزار نفری زدند که از میدان فردوسی آغاز و به میدان بهارستان ختم می‌شد. در جریان این تظاهرات اعضای حزب دکتر مظفر بقایی با تظاهر کنندگان درگیر شدند و به پلیس و ارتش تحت فرمان شاه امکان و بهانه دادند که وارد عمل شوند و به سوی تظاهر کنندگان تیراندازی کنند که ضمن آن ده‌ها تن کشته و مجروح شدند. فردوسی به سال ۱۰۲۰ (میلادی) در توس درگذشت. کلیدسازی سیار فردوسی آماده خدمت رسانی و باز کردن انواع قفل در سریعترین زمان ممکن بصورت سیار در این ناحیه و مناطق اطراف میباشد

 

 

کلیدسازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهد که خدمات کلید سازی را بصورت سیار در تمام محله های اطراف پاستور که می توانید کلید سازی سیار شهید محلاتی ، کلید سازی سیار میدان خراسان ، کلید سازی سیار مولوی ، کلید سازی سیار میدان شهدا ، کلید سازی سیار سنگلج ، کلید سازی سیار هرندی ، کلید سازی سیار لاله زار ، کلید سازی سیار سعدی  ، کلید سازی سیار پامنار ، کلید سازی سیار پانزده خرداد ، کلید سازی سیار میدان قیام ، کلید سازی سیار خیابان وحدت اسلامی ، کلید سازی سیار ظهیر اسلام و کلید سازی سیار امین حضور نیز جزو کلیدسازی سیار در منطقه ۱۲ می باشد که خدمات ارائه می شود.

شما کافیست برای دریافت خدمات کلید سازی و قفل سازی سیار به شماره ۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹ تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناس ما در محل مورد نظر شما حاضر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری