کلید سازی سیار میدان قیام

کلید سازی سیار میدان قیام

کلید سازی سیارمیدان قیام

تهران کلید با عنوان کلید سازی سیار  در منطقه ۱۲ و دیگر محله ها و خیابانهای اطراف خدمات ارائه می کند.

کلید سازی سیار میدان قیام در کمترین زمان و به سرعت برای باز کردن تمامی قفل ها و حل مشکل شما، فقط با یک تماس, قفل ساز سیار ما با تجهیزات کامل در سریع ترین زمان ممکن در تمامی نقاط میدان قیام آماده خدمت رسانی به شما می باشد.کلید سازی میدان قیام با تضمین بهترین سرویس دهی و قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان است

کلید سازی سیار میدان قیام

۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹

کلید سازی سیار میدان قیام

موقعیت جغرافیایی محله ی قیام تو منطقه‌ی ۱۲ شهرداری تهران قرار گرفته و از نظر مرزبندی در شمال محله بزرگراه محلاتی، در جنوب خیابون خراسان، در شرق خیابون هفده‌شهریور و در غرب خیابون ری قرار گرفته. تاریخچه طول عمر آباد شدن این محله به زمان قاجار برمی‌گرده و دروازه خراسون (میدون خراسون کنونی) که جنوبی‌ترین دروازه‌ی شرقی تهران محسوب می‌شده مبدا شکل‌گیری اولیه محله بوده. نزدیک‌ بودن به بازار و کاخ گستان دلیل اصلی رونق گرفتن محله در اون زمان‌ها و ساکنین اولیه‌ی محله بیشتر بازاری‌ها و کاسب‌ها بودن. در زمان پهلوی نزدیک به میدون قیام، که اون زمان میدون شاه نام داشته و قدیمی‌ها می‌گن شبیه بازار میوه‌ی تجریش بوده، کاروانسرای بزرگی برای نگهداری شترها و کاروان‌هایی که به ری می‌رفتن وجود داشته که امروزه به گاراژ تبدیل شده. در اون زمان به اون حوالی «شترداران» گفته می‌شده و بعد از انقلاب نام میدون و محله‌ی قیام بر اون گذاشته شد..کلیدسازی سیار در غرب تهران

میدان قیام در تقاطع خیابان مولوی و ری قرار دارد و گوشه جنوبی حصار صفوی از حدود آن می گذشته است. پس از شکل گیری خیابان هایی که در اطراف این حصار قرار می گیرند و هنگام تعریض خیابان ها در دوره پهلوی محل تقاطع خیابان های مولوی و ری تبدیل به میدانی به نام «شاه» می شود. بدنه های این خیابان که تا چند سال پیش بخش هایی از آن وجود داشت، در همین دوره شکل گرفته بود. به نظر کارشناسان میراث فرهنگی بنای رستوران بدنه شمال غربی این میدان با عناصر معماری ایرانی و نمای آجری، کمک زیادی به هویت بخشی آن در بدنه شمالی کرده است، اما در بدنه شرقی ساختمانی نامناسب، منظر آن را مخدوش کرده و همچنین بدنه های جنوب غربی و جنوب شرقی آن می بایست مرمت و بازپیرایی شوند.
البته سردر سرایی مربوط به دوره پهلوی اول که اکنون کاربری پارکینگ دارد، در ضلع شمال غربی این میدان جزو ارزشمندترین بناهای موجود است. متاسفانه در سال های اخیر از بدنه شرقی میدان، خیابانی به سمت مشرق (خیابان شترداران) گشوده شده است که بخش هایی از بدنه قدیمی میدان در این توسعه از بین رفته است. کلیدسازی میدان قیام آماده خدمت رسانی و باز کردن انواع قفل در سریعترین زمان ممکن بصورت سیار در این ناحیه و مناطق اطراف میباشد.

 

 

کلیدسازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهد که خدمات کلید سازی را بصورت سیار در تمام محله های اطراف میدان قیام که می توانید کلید سازی سیار شهید محلاتی ، کلید سازی سیار میدان خراسان ، کلید سازی سیار مولوی ، کلید سازی سیار میدان شهدا ، کلید سازی سیار سنگلج ، کلید سازی سیار هرندی ، کلید سازی سیار لاله زار ، کلید سازی سیار سعدی ، کلید سازی سیار فردوسی ، کلید سازی سیار پامنار ، کلید سازی سیار پانزده خرداد ، کلید سازی سیار خیابان وحدت اسلامی ، کلید سازی سیار ظهیر اسلام و کلید سازی سیار امین حضور نیز جزو کلیدسازی سیار در منطقه ۱۲ می باشد که خدمات ارائه می شود.

شما کافیست برای دریافت خدمات کلید سازی و قفل سازی سیار به شماره ۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹ تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناس ما در محل مورد نظر شما حاضر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری