کلید سازی سیار ولنجک

همه ما حداقل برای یک‌بار در عمرمان هم که شده، کلید خانه‌مان را گم کرده‌ایم یا  پیش آمده که هنگام رسیدن به محل کار و پس از پیاده‌شدن از خودرو، سوئیچ را داخل آن جا بگذاریم. طبیعتا اگر خودتان بخواهید دنبال کلیدساز بروید، با توجه به ترافیک و شلوغی‌ خیابان‌های تهران، وقت زیادی را از دست خواهید داد. اما با کلید سازی سیار تهران کلید که به‌صورت شبانه‌روزی انواع خدمات کلید و قفل‌سازی را به شما ارائه می‌کند، دسترسی به این خدمات راحت‌تر و سریع‌تر شده است. در ادامه با ما با همراه باشید تا با نحوه بهره‌مندی از این خدمات در ولنجک آشنا شوید.

تهران کلید در کدام یک از مناطق ولنجک  امدادرسانی می‌کند؟

در هر نقاطی از ولنجک و در هر ساعتی از شبانه‌روز که به خدمات کلیدسازی نیاز پیدا کنید، تنها کافی‌ست با شماره ۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹ تماس بگیرید تا کارشناس مربوطه به بلافاصله به آدرس مورد نظر شما اعزام شود. علاوه بر ولنجک، از سایر نقاط شمال شهر تهران نیز تنها با تماس با این شماره، می‌توانید از خدمات کلیدسازی سیار شمال تهران در اندرزگو، شهرک ابوذر و سایر محلات هم بهره‌مند شوید.

خدمات تهران کلید در منطقه ولنجک تهران شامل چه مواردی است؟

از  جمله خدماتی که تیم زبده و مجرب تهران کلید به شما ارائه خواهند کرد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازکردن انواع قفل (خودرو، گاوصندوق و…)
  • تعویض انواع قفل
  • ساخت انواع کلید
  • ساخت ریموت پارکینگ
  • ساخت سوئیچ خودرو و موتور سیکلت
  • تعویض قفل توپی
  • نصب کلید کارت الکترونیکی
  • نصب در ضد سرقت

 

ساخت سوئیچ موتور سیکلت

 

چقدر طول می‌کشد تا کارشناسان تهران کلید  به محل مورد نظر برسند؟

در هر ساعتی از شبانه‌روز که با تیم پشتیبانی تهران کلید تماس بگیرید و مشکلتان را شرح دهید، بلافاصله کارشناس مربوطه به آدرس شما اعزام می‌شود. در واقع، پس از تماس شما تا رسیدن کارشناسان تهران کلید، کمتر از نیم ساعت طول خواهد کشید.

هزینه خدمات کلیدسازی شبانه روزی تهران کلید چقدر است؟

هزینه‌ای که کارشناسان تهران کلید برای ارائه خدمات از شما درخواست خواهند کرد، بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه می‌شود و با توجه به نوع خدمات ارائه‌شده متفاوت است. در صورت تمایل، راهنمایی‌های لازم در رابطه با هزینه خدمات را می‌توانید هنگام تماس از تیم پشتیبانی دریافت کنید.

تهران کلید در شمال تهران شعبه‌های بسیاری دارد. به‌عنوان نمونه می‌توان به کلید سازی سیار زعفرانیه اشاره کرد. برای دریافت انواع خدمات کلیدسازی تنها کافی است با شماره ۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری