کلید سازی سیار شهران

کلید سازی سیار شهران

کلید سازی سیار شهران، ارائه خدمات حرفه‌ای و شبانه‌روزی

تا قبل خواندن این صفحه اگر نیاز به خدمات کلیدسازی داشتید، باید سراغ مغازه یا کلیدساز آشنا می‌رفتید تا مشکلتان را برطرف کند. حالا شرایطی مانند روز تعطیل رسمی یا نیمه‌شب یا حتی صبح زود را در نظر بگیرید که کلید را گم کردید، جا گذاشتید یا اصلاً کلید در قفل شکسته و حسابی گرفتارتان کرده است. در این شرایط دیگر نمی‌توانید سراغ فروشگاه کلیدسازی بروید زیرا نیمه‌شب یا روز تعطیل ممکن است جایی را پیدا نکنید.

اینجا است که به اهمیت خدمات کلید سازی سیار حرفه‌ای که کارش را بلد باشد و بلافاصله به محل برسد، پی می‌برید. ساکنان منطقه شهران در غرب پایتخت از این به بعد می‌توانند با اطمینان از خدمات سیار و شبانه‌روزی تهران کلید استفاده کرده و با یک تماس تلفنی درخواست حضور نیروی متخصص در محل بدون حضور در فروشگاه داشته باشند.

شعبه غرب تهران کلید

تهران کلید تهران در قسمت‌های مختلف پایتخت از جمله غرب تهران شعب مختلف دارد. دوستان عزیز ساکن در شهران در صورت بروز هر نوع مشکلی در رابطه با قفل و کلید به‌جای نگرانی و معطل شدن بابت پشت در ماندن یا نداشتن کلید باید با شعبه کلید سازی سیار غرب تهران تماس بگیرند تا همکاران ما در مدت‌زمان کوتاهی به محل اعزام شده و بدون نیاز به حضور شخص در مغازه مشکل را برایشان برطرف کنند.

 

ارائه خدمات به ساکنان شهران

خدمات تهران کلید در غرب تهران شامل همه نوع باز کردن قفل، تعویض قفل هرز شده و شکسته،  تعویض قفل در ویلا و حیاط، باز کردن درب شرکت و محل کار، ساخت سوئیچ کددار، باز کردن درب پارکینگ و کپی از ریموت اصلی  و حتی باز کردن درب خودرو می‌شود. فرقی ندارد که مدل ماشین شما چیست یا قفل در چقدر پیچیده و ضد سرقت است، هر ساعت از شبانه‌روز که نیاز به خدمات سیار تهران کلید داشتید، با خیال راحت مسئله را به ما بسپارید.

تعویض مغزی قفل

هزینه خدمات کلید سازی سیار

برخلاف آنچه تصور می‌کنید، خدمات کلید سازی سیار تهران کلید علی‌رغم حرفه‌ای و شبانه‌روزی بودن زیاد نیست و تیم ما هزینه و دستمزد کار را بر اساس مصوبه اتحادیه و کاملاً منصفانه محاسبه می‌کند. پس در هر ساعت از شبانه‌روز حتی ساعات اوج ترافیک اگر با مواردی مانند پشت در ماندن، شکستن کلید، گم‌شدن ریموت و … مواجه شدید با شعبه غرب تماس بگیرید تا همکاران به محل اعزام شده و در مدت‌زمان کوتاه مسئله را برطرف کنند.

شماره تلفن تهران کلید برای شهروندان عزیز ساکن شهران شماره  ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶  است و در حین تماس می‌توانید هزینه کار و مدت انجام آن را نیز از پشتیبانی جویا شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری