کلید سازی سیار کیانشهر

کلید سازی سیار کیانشهر

کلید سازی سیار کیانشهر

کلید سازی شبانه روزی  با عنوان کلید سازی سیار کیانشهر در منطقه ۱۵ و دیگر محله ها و خیابانهای اطراف خدمات ارائه می کند.

کلید سازی سیار کیانشهر در کمترین زمان و به سرعت برای باز کردن تمامی قفل ها و حل مشکل شما، فقط با یک تماس, قفل ساز سیار ما با تجهیزات کامل در سریع ترین زمان ممکن در تمامی نقاط کیانشهر آماده خدمت رسانی به شما می باشد.کلید سازی کیانشهر با تضمین بهترین سرویس دهی و قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان است

کلید سازی سیار کیانشهر

۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹

کلید سازی سیار کیانشهر

خدمات کلید سازی سیار تهران کلید

این خدمات شامل بازکردن و تعویض انواع قفل حتی درب های ضد سرقت و انواع خودروها می باشد.

محله کیانشهر در جنوب غربی منطقۀ ۱۵ شهرداری تهران قرار دارد.

این محله از شمال به خیابان شهید ابراهیمی ، از شرق به خیابان خواجوی کرمانی و پارک جنگلی میرزا کوچک خان، از جنوب به پارک جنگلی توسکا و بزرگ­راه آزادگان و از غرب به خیابان فدائیان اسلام منتهی می­گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی در سالهای قبل از انقلاب اسلامی، کیانشهر فعلی یک منطقۀ آلونک نشین به نام شهرک نجف آباد بوده است. ساکنین این آلونکها از حدود سال ۱۳۵۴ در آن مکان اسکان داده شده بودند. بر اساس گزارش شفاهی برخی ساکنین قدیمی این شهرک، تا پیش از این تاریخ نیزاین آلونک نشینها در شهرک سجادیۀ فعلی (در شمال بزرگراه بعثت) چادر نشین بوده اند.کلیدسازی سیار در غرب تهران

علت جابجایی و اسکان زاغه نشینان شهرک سجادیه ی فعلی در کیانشهر آن بود که فرح دیبا (همسر محمدرضا پهلوی) هنگام افتتاح پارک بعثت، آلونک نشینهای کنار چهارراه فرح آباد(بعثت فعلی) را مشاهده کرد، گزارش این مشاهده را در اختیار مسئولین امر گذاشت و برای ساماندهی وضعیت آن آلونک نشینها دستور لازم را صادر کردتا قبل از این جریان، اراضی این محله به صورت بیابان و بایر بوده و تنها فعالیتی که در آن به چشم می خورد، سفالسازی بوده است.اما قبل از این جریانات در سال ۱۳۴۴ خورشیدی، «گروه مهندسین مشاور» طرح جامع تهران را برای توسعۀ روزافزون پایتخت ارائه داده اند و پس از مدتها بحث و گفت و گو، سرانجام در ۲۸ بهمن ماه ۱۳۴۷، طرح جامع ۵ سالۀ تهران، به تصویب انجمن شهر رسید و برای تهران مرزهایی تعیین شد. کلیدسازی کیانشهر آماده خدمت رسانی و باز کردن انواع قفل در سریعترین زمان ممکن بصورت سیار در این ناحیه و مناطق اطراف میباشد.

کلید سازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهد که خدمات کلید سازی را بصورت سیار در تمام محله های اطراف کیانشهر که می توانید کلید سازی سیار افسریه ، کلید سازی سیار شوش ، کلید سازی سیار اتابک ، کلید سازی سیار خاورشهر ، کلید سازی سیار مسعودیه ، کلید سازی سیار مشیریه ، کلید سازی سیار خیابان طیب و کلید سازی سیار بیسیم نیز جزو کلیدسازی سیار در منطقه ۱۵ می باشد که خدمات ارائه می شود.

شما کافیست برای دریافت خدمات کلید سازی و قفل سازی سیار به شماره ۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹ تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناس ما در محل مورد نظر شما حاضر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری