بازیابی رمز گاو صندوق دیجیتال

بازیابی رمز گاو صندوق دیجیتال چگونه است؟

اگر رمز گاو صندوق دیجیتال خود را فراموش کردم چجوری بازش کنم ؟

فراموشی امری طبیعی است و ممکن است درمورد مسائل مختلف برای ما پیش بیاید اما فراموشی موضوعات مهم زندگیمان می تواند بسیار برای ما استرس زا و دردناک باشد.یکی از این موارد فراموشی رمز عبور گاو صندوق دیجیتال شماست. (درصورتی که رمز مورد استفاده شما غیر از فینگر پرینت و اسکن چشم باشد ). اول از همه از شما می خواهیم تا آرامش خود را تماما حفظ کنید چرا که برای هر کاری راه حلی وجود دارد. برای بازیابی رمز گاو صندوق دیجیتال نیز چندین راه وجود دارد.
متخصصین فنی تهران کلید در کنار شما هستند تا هر زمان و در هر مکان دچار چنین مشکلاتی شدید در سریع ترین زمان ممکن آن را برای شما و عزیزانتان حل کنند.

اگر ساکن غرب تهران هستید : کلید سازی سیار و شبانه روزی در غرب تهران 

چند روش برای بازیابی رمز گاو صندوق دیجیتال

به صورت خلاصه به چند روش باز کردن درب گاو صندوق دیجیتال در زمان فراموش کردن رمز اشاره خواهیم کرد:
نخست باید بدانید که رمز شما رمزی الکترونیکی یا همان دیجیتال است .توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است چرا که رمز های الکترونیکی با کمک مدار های منطقی،میکروکنترل ها و به طور خلاصه با استفاده از علم الکترونیک طراحی شده است و بازکردن آن با بازکردن رمز های مکانیکی کاملا متفاوت می باشد.

با استفاده از مدار الکترونیکی اقدام به باز کردن گاو صندوق دیجیتال کنید

برای اینکه رمز گاوصندوقی که قفل آن دیجیتالی است را بتوانید بازکنید به یک عدد مدار الکترونیکی با قابلیت متصل شدن به  میکروکنترولر های رمز دیجیتالی گاوصندوق نیاز خواهید داشت.این مدار با مرتبط ساختن با قطعه اصلی قفل که تمام اطلاعات از جمله رمز را درون خودش ذخیره کرده است می تواند رمز گاوصندوق دیجیتالی را بشکند و ساده تر بگوییم آن را برای شما هک کند.
شاید این سوال برایتان پیش بیاید که دقیقا مدار الکترونیکی چگونه می تواند گاوصندوق با رمز دیجیتالی را باز کند؟و روش آن به صورت جزئی چگونه است؟
برای پاسخ به این سوال نخست نیاز است که اطلاعاتی در خصوص چگونگی عملکرد مدارهای الکترونیکی بر پایه معماری کامپیوتر داشته باشید.این مدار ها معمولا دارای یک مغز هوشمند و متفکر به اسم آی سی هستند که عملکرد کل قفل را کنترل می نماید. برخی از این آی سی ها قابل برنامه ریزی هستند. یعنی میتوانند به کامپیوتر متصل شوند و توسط زبان های برنامه نویسی مانند c++  دستور هایی برای انجام دادن آنچه که مورد نیازمان است به آن ها انتقال داده شود.
گونه ای دیگر از این آی سی ها قابلیت برنامه ریزی را متاسفانه ندارند و فقط به کمک آن ها میتوان مدارهای منطقی را ساخت. مداری که براساس فرمول ۰ و ۱ کار میکند و برای به کارگیری آن متخصصان طراحی مدارهای الکترونیکی از محاسبات ریاضی بهره گرفته اند. این دسته از مدارها در اسباب بازی ها و کارهای ساده تر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.
مدار های الکترونیکی که رمز گاوصندوق های دیجیتالی را باز میکنند با مورد هدف قرار دادن میکروکنترل های قابل برنامه ریزی و پاک کردن کلی سیستم عامل آن ها و نصب سیستم عامل جدید  میتوانند رمز را کاملا تغییر بدهند و یا آن را به طور کلی از حافظه دستگاه حذف کنند.البته در خصوص مدارهای الکترونیکی نیز باید بدانید که اینگونه مدار ها در دسترس عموم مردم قرار نخواهند داشت و تنها افراد خاصی و ویژه ای هستند که میتوانند آن را داشته باشند و موفق به استفاده از آن بشوند. کلید سازی سیار شرق تهران 

بازیابی رمز گاو صندوق دیجیتال

جزئی تر توضیح این روش بدین صورت است:همان ریست کردن‌گاو صندوق به اینگونه انجام می شود که اگر به هر دلیلی یکی از دو رمز کد مستر یا کد شخصی آن را فراموش کردید، با یکی از رمزها درب را باز کنید. سپس کلید قرمز رنگ که در پشت درب گاو صندوق وجود دارد را فشار دهید.بعد یکی از دکمه های صفحه نمایش را به دلخواه بزنید.دستگاه یک سوت ممتد کشیده و رمز شما به تنظیمات کارخانه بر می گردد.باز کردن درب گاوصندوق دیجیتال به کمک کد شخصی نیز امکان پذیر است.در این روش برای قفل های چینی کد کارخانه ۱۲۳۴را وارد کنید تا درب به صورت خودکار باز بشود.
پس از باز شدن درب گاوصندوق باید طبق مراحل متعددی رمز گاو صندوق خود را تغییر دهید.
یکی دیگر از اتفاقاتی که ممکن است بیفتد این است که باتری گاو صندوق پایان یافته باشد که در این صورت شما موفق به بازکردن درب گاو صندوق خود به شکل عادی نخواهید شد و باید از این روش که ذکر می شود استفاده کنید‌.

باز کردن گاوصندوق دیجیتالی هنگام پایان یافتن باتری آن

اگر گاوصندوق شما باز نمی ‌شود و هر یک از انوع هشدار های هشدار دهنده های خالی شدن باتری گاوصندوق را گرفته اید باید مراحل زیر را طی کنید. از آنجا که گاو صندوق های دیجیتالی در انواع مختلفی وجود دارد، مرحله اول پیدا کردن نوع گاوصندوق دیجیتالی شما است. در کل بسته به نوع قفل الکترونیکی به کار رفته در گاوصندوقتان می ‌توان آنها را به سه دسته گوناگون تقسیم نمود‌.

در اخر به تهران کلید اطمینان کنید

مجموعه تهران کلید کلید سازی سیار با دارا بودن متخصصین فنی توانایی حل هر مشکلی اعم از باز کردن قفل درب ضد سرقت، تعویض قفل خانه، طراحی و ساخت ریموت خودرو و پارکینگ و… را دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری