باز کردن درب پژو ۲۰۶ با شیوه هایی اسان

باز کردن درب پژو ۲۰۶

فراموش کردن سوئیچ، گم کردن آن یا جا گذاشتن آن درون ماشین می تواند دردسر ساز شود. اگر عجله داشته باشید و نتوانید سوئیچ خود را پیدا کنید شرایط کمی سخت تر خواهد بود. و باید برای باز کردن در خودروی خود حتما از کسی کمک بگیرید ما در اینجا قصد داریم تا به شما عزیزان مطالبی را بیاموزیزم تا بتوانید به راحتی درب خودروی خودرا باز کنید . بنابراین در این مطلب از کلید سازی سیار تهران کلید با ما همراه باشید تا ترفندی ساده و کاربردی به شما آموزش خواهیم داد که چطور می توانید درب پژو ۲۰۶ را در چنین شرایط اضطراری باز کنید.

خبر ویژه برای انهایی که ساکن جنوب تهران هستند : کلید سازی سیار جنوب تهران

نحوه ی باز کردن درب پژو 206

نحوه ی باز کردن درب پژو ۲۰۶

برای باز کردن درب پژو ۲۰۶ بند یا طناب محکمی را برداشته و یک گره در وسط آن بزنید. اگر بند و طناب در دسترس ندارید می توانید از بند کفش استفاده کنید. بند باید محکم و نازک باشد اما نه خیلی نازک، طول آن حدود دو متر بوده و کمی سر باشد که لیز بخورد.

بند را از بخش وسطی به شکل دایره ای تاب خورده دربیاورید. حال یکی از طرفین را به داخل دایره کشیده و دو طرف را همزمان بکشید تا گره ایجاد شود. با کشیدن طرفین می توانید تنگی و گشادی گره را تنظیم کنید.فضایی بین بخش بالایی درب و بدنه ایجاد نموده و گره را از آن جا وارد کنید. بهتر است این کار از گوشه درب انجام شود. برای سهولت در انجام کار می توانید از فرد دیگری کمک بگیرید. دقت کنید که گره باید طوری وارد ماشین شود که کوچک تر نشود. فرد دیگر با نگه داشتن گوشه درب کار را برای شما راحت تر می کند.

حال گره را به سمت درب هدایت کرده و آن را در وسط قرار دهید. حال با حرکت طرفین گره آن را به دکمه ی باز کننده ی قفل متصل نموده و گره را محاط بر آن کنید. پس از اینکه گره کاملاً بر قفل محاط شد دو طرف آن را بکشید تا دور قفل محکم شود.در این مرحله می توانید به راحتی قفل را بالا کشیده و درب را باز کنید.انجام این کار به این سادگی ها هم نیست و شاید لازم باشد ده ها بار تلاش کنید اما از زنگ زدن به تعمیرکار و امداد خودرو و … راحت تر و کم هزینه تر است.

کلید سازی سیار شمال تهران و حومه در کمترین زمان ممکن با جدید ترین تجهیزات

باز کردن درب پژو ۲۰۶ به روش دیگر

روش دوم استفاده از یک سیم یا مفتول فلزی است. طول سیم هرقدر بیشتر باشد بهتر است. این روش به طور معمول توسط سارقان مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین بسیاری از خودروهای مدرن سیستم امنیتی خود را به گونه ای ارتقاء داده اند که این روش کارایی نخواهد داشت. سیم مورد استفاده باید کاملاً صاف باشد تا بتواند از درب خودرو عبور کند. برای باز کردن دستگیره قلاب کوچکی در انتهای سیم ایجاد نمایید و برای باز کردن قفل بهتر است در انتهای آن دایره ای ایجاد کنید. دایره باید به گونه ای باشد که بتواند روی دمه ایستاده و آن را باز کند. از ستون درب خودرو اهرم یا لاستیک بلندی را وارد نمایید. این اهرم باید از کنار نوار لاستیکی بادگیر به دخال خودرو نفوذ کند تا بتواند راهی کوچک برای ورود سیم باز نماید. اهرم را در جای خود نگه داشته و سیم را از بالای شیشه وارد کنید. دایره انتهای سیم را روی قفل برده و آن را باز کنید کلیدسازی سیار

تذکر: به هیچ وجه با این روش ها با کسی شوخی نکنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری