قفل ضدسرقت

تعویض مغزی قفل درب ضد سرقت

درب ضد سرقت به دلیل دارا بودن امنیت و استحکام بسیار بالا طرفداران زیادی دارند. به جرأت می توان گفت ۹۰ درصد واحدهای آپارتمانی نوساز مجهز به درب ضد سرقت می باشند. سیستم قفل درب ضد سرقت به گونه ای است که در هنگام مفقود شدن کلید هیچ کلیدسازی نمی تواند قفل را باز کند. کلیدسازی سیار

در هنگام خرید یا اجاره آپارتمان بهتر است مغزی درب را تعویض کنید. برای انجام این کار کافی است توپی یا مغزی قفل را خریده و خودتان به راحتی این کار را انجام دهید. با این کار می توانید به میزان قابل توجهی در هزینه ها صرفه جویی کنید. اما اگر در انجام کارهای فنی تخصص ندارید بهتر است این امر را به یک متخصص بسپارید و کارشناسان ما در تهران کلید می توانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

قفل درب ضد سرقت

انواع قفل درب ضد سرقت

انتخاب نوع قفل به نوع درب بستگی ندارد به عبارت دیگر شما می توانید از قفل ترک بر روی درب ایرانی استفاده کنید و لزوماً نباید بر روی درب ایرانی از قفل ایرانی استفاده نمایید. قفل های ترک امنیت بیشتری دارند. با افزایش آمار دزدی از منازل وجود قفلی ایمن در درب های ورودی امری ضروری است. امروزه یکی از دغدغه های اصلی حفاظت از محل کار یا منزل با صرف کمترین هزینه است.

درب های ضد سرقت تا حدی توانسته اند این مشکل را برطرف کرده و از نگرانی ها بکاهند. همانطور که گفته شد قفل های ترک امنیت بسیار بالایی دارند و معمولاً در دو نوع در بازار موجود می باشند.

خبر ویژه برای انهایی که ساکن جنوب تهران هستند : کلید سازی سیار جنوب تهران

  1. کاله

ساختار و کیفیت قفل ضامن امنیت منازل و ساختمان ها است. قفل های درب ضد سرقت انواع مختلفی دارند اما چند نمونه از این قفل ها در شاخص های بالایی قرار دارند که کاله یکی از آن ها است. قفل درب ضد سرقت کاله ترکیه ساخته شده از آلیاژ و مواد مستحکم بوده و مغزی ماندگاری دارد.

  1. داف

قفل داف ترکیه نیز در رتبه بندی شاخص امنیتی در رده ی بالایی قرار دارد. از نظر مغزی و جزئیات با قفل کاله تفاوت دارد اما از نظر نوع آلیاژ به کار برده شده و ایمنی استانداردهای لازم را دارا بوده و مورد تأیید می باشد.

مراحل تعویض مغزی قفل درب ضد سرقت

مغزی متشکل از قفل و زبانه می باشد. درب های ضد سرقت معمولاً دو مغزی دارند که به مغزی بالایی شب بند و به پایینی ساده می گویند. برای تعویض مغزی ابتدا باید دو پیچی که در سمت خانه قرار دارند را باز کنید. پس از باز کردن پیچ ها یک دست خود را روی اجزای روکش مغزی بگذارید تا گم نشوند.

حال پوکی همراه با کاسه رزت را خارج نموده و رزت را از بخش پشت درب خارج کنید. پس از این کار پیچ مغزی را باز کرده و آن را خارج نمایید. جایگذاری باید با دقت بسیار بالایی انجام شده و پس از آن نیز باید رگلاژ یراق انجام شود.کلید سازی سیار شمال تهران در کوتاه ترین زمان با بروز ترین تجهیزات

به دلیل مقاوم بودن قفل درب ضد سرقت در برابر اسید این قفل ها قیمت بالایی دارند. تنها تفاوت قفل و مغزی درب ضد سرقت با انواع معمولی در تعداد زبانه های آن ها است. اگر تخصص و آگاهی لازم را در این زمینه ندارید بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری