ساخت ریموت کیلس

ساخت ریموت کیلس با بیشترین امکانات و کمترین هزینه

ساخت ریموت کیلس در تهران کلید

ریموت کیلس از آپشن هایی است که راننده را قادر می کند تا بدون استفاده کردن از سوئیچ ماشین خود را روشن و خاموش کند. با نصب این ریموت و عدم استفاده از سوئیچ به آسانی می توانید خودرو را از راه دور هم کنترل کنید. البته خیلی از خودروها به صورت فابریک استارت بدون کلید را در روی خود نصب دارند. اگر خودروی شما این آپشن را نداشت، بهتر است با ساخت ریموت کیلس و نصب روی ماشین خود از این آپشن بهره مند شوید.

ساخت ریموت کیلس

در این مطلب تصمیم داریم عملکرد آپشن کیلس را بررسی کرده و ضرورت ساخت ریموت کیلس و نصب روی ماشین خود را بیان کنیم؛ اگر شما هم دوست دارید اطلاعاتی در مورد نحوه هوشمند کردن خودرو خود در حالت روشن و خاموش کسب کنید با ما همراه باشید. به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید ریموت کیلس از یک نمایندگی معتبر و مجاز این کار را صورت دهید تا با بهترین کیفیت بتوانید به این آپشن دسترسی پیدا کنید.

اگر ساکن شمال تهران هستید بخوانید : کلید سازی سیار و شبانه روزی در شمال تهران 

آشنایی با کیلس ! آپشنی ایده آل

هر راننده ای برای راحتی بیشتر به دنبال نصب آپشن هایی بر روی خودرو خود می باشد. گاهی اوقات نصب برخی از آن ها واقعاً لازم و ضروری است که ساخت ریموت کیلس یکس از این موارد است.

یکی از آپشن بسیار کارآمد که برای کنترل خودرو از راه دور می توان نام برد کیلس است. به کمک این آپشن از راه دور می توانید خودروی خود را خاموش کنید. کیلس باعث بالا رفتن امنیت خودرو تا حد خیلی زیادی می شود، زیرا دکمه استارت و فرکانس ریموت طوری تنظیم شده که روشن شدن آن فقط با نزدیک کردن ریموت به دکمه استارت امکان پذیر است.

ساخت ریموت کیلس در ماشین باعث می شود تا با فشار دادن یک دکمه و پدال ترمز به راحتی خودرو روشن شده و تا زمانی که ریموت داخل ماشین است، درب ها به هیچ وجه قفل نمی شوند.

علاوه بر کارایی بالایی که در ریموت کیلس می توان دید نباید از جذابیت آن هم غافل شد، زیرا راننده می تواند بدون در دست داشتن کلید سوئیچ وارد خودرو شده و آن را روشن کند. استارت بدون کلید از آپشن های محبوب در دو دهه اخیر است که طرف‌داران بسیار زیادی را برای خود جذب کرده است.

از مهم ترین مزیت های کیلس که افراد زیادی آن را می پسندند می توان به امکان خاموش و روشن کردن خودرو از راه دور اشاره کرد. با کمک این آپشن در فصل زمستان به راحتی می توانید خودرو را از راه دور روشن کرده و تا زمان سوار شدن آن را گرم کنید.

کیلس به زبان ساده چیست و اهمیت ساخت ریموت کیلس

اگر بخواهیم در یک تعریف خیلی ساده کیلس و اهمیت ساخت ریموت کیلس را توضیح دهیم می توان به یک سیستمی گفت که سوئیچ آن به شکل کلید نیست. در این آپشن یک ریموت روی خودرو نصب و برای استارت زدن تنها همراه داشتن ریموت و زدن یک دکمه، فشار پدال ترمز و سپس زدن دکمه استارت کفایت می کند تا ماشین خاموش و روشن شود.

نکته قابل بیان این است که درصورتی که ریموت در دسترس نباشد و بخواهید دکمه استارت را بزنید، خودرو شما روشن نمی شود. بیشتر کیلس های غیرفابریک می توانند خودرو را از راه دور هم روشن و خاموش کنند.

در ریموت هایی که به شکل غیرفابریک طراحی می شوند، با نزدیک شدن و دور شدن از ماشین درب ها باز شده و یا قفل می شوند. ولی در کیلس های فابریک و اورجینال، بسته به مدل و نوع ماشین در روی دستگیره درب راننده یک دکمه وجود دارد که در زمان نزدیک شدن به آن و فشار این دکمه قفل درب ها باز شده و می توان سوار شد.

زمانی که راننده خودرو را ترک می کند قفل شدن درب ها با یک بوق کوتاه معلوم می شود و دارای قابلیت سایلنت شدن هم است. ولی باید توجه کنید که نباید این کار را جوری انجام دهید که بوق هشدار خودرو از کار بیفتد.

بهترین اقدام این است که سایلنت شدن بوق قفل، همیشه به آسانی در دسترس باشد. اگر تصمیم به سایلنت کردن داشتید کافی است در زمانی که خودرو شما روشن بود یا سوئیچ را باز نگه داشته بودید، دکمه قفل را روی ریموت چند ثانیه نگه دارید.

در تعدادی از مدل ها سایلنت شدن با دکمه های روی یونیت هم انجام می شود. توجه داشته باشید که بعد از جاسازی یونیت کیلس درون خودرو، تغییر دادن حالت آن به راحتی دیگر ممکن نیست.

موارد ایمنی کیلس

بدون تردید آپشنی مانند DVD هیچ ضرورت و اهمیتی برای خودرو از لحاظ امنیتی ندارد و تنها با پخش موسیقی، کار شما راه می افتد! اما با آزمایش هایی که در روی چند مدل کیلس با برند های مختلف انجام شد و بیشتر آن ها هم مجهز به ریموت بودند و عبارت PKE (مخفف Passive Keyless Entry) بر روی آن ها حک شده بود، متأسفانه ایراد هایی مشاهده گردید مانند وجود جنس بی کیفیت و نامعتبر که در بازار زیاد دیده می شود. خریدار هم بدون اطلاع و آگاهی، با دیدن تبلیغات زیاد و جنجالی آن را تهیه و نصب می کند. پس به شما توصیه می کنیم قبل از نصب کردن هر وسیله ایمنی مخصوصاً کیلس از عملکرد صحیح آن مطمئن شوید و حتماً به شرط صحت کارکرد و ضمانت پس از فروش، خرید کنید.

موارد مهم در مورد نگهداری کیلس

ساخت ریموت کیلس

– در زمان باز بودن سوئیچ که برق پشت آمپر وصل است، با دور شدن از ماشین، نباید درب خودرو بدون هیچ آلارمی بسته شود و فرقی بین حالت خاموش و روشن بودن باید مشاهده کرد.

در این حالت حتماً باید خودرو با بوق زدن به راننده اخطاری دهد تا به همین حالت رها نشود.

– در زمانی که خودرو روشن است بدون ریموت به حرکت درآید، باید بعد از حدود تقریباً یک دقیقه خاموش شود. پس بدون حضور ریموت اگر خودرو بیشتر از یک یا دو دقیقه روشن بود این کار اشکال دارد.

در مواردی که راننده خود تصمیم به روشن نگه داشتن خودرو دارد، باید از آن فاصله گرفته تا آلارم شروع به بوق زدن و اخطار دادن کند. در این مواقع بهتر است دکمه آنلاک را بزنید تا خودرو از عدم وجود مشکل مطلع شود.

کلید سازی سیار شرق تهران  در کمترین زمان ممکن با جدید ترین تجهیزات کلید سازی

– همیشه بهترین راه برای قفل کردن خودرو از راه پد رمز می باشد، پس توجه کنید که همیشه در ساختار کیلس این نکته را رعایت کنید که باید با رمز باز شود. همچنین اگر خودرو را با دکمه روی ریموت قفل کردید، با نزدیک کردن ریموت دیگر درب ها به صورت خودکار باز نخواهند شد. ولی باز کردن قفل خودرو با کمک رمز در هر زمانی و به شکلی باید میسر شود.

– در مواقعی که ریموت در دسترس نباشد، با باز شدن به زور درب ها یا حتی صندوق، صدای بوق و آژیر خودرو حتماً باید بلافاصله شنیده شود.

– در خودروهایی که مجهز به سیستم فرمان برقی نیستند، با نصب کیلس قفل سخت افزاری فرمان هم از مدار خارج می شود.

البته مدل هایی هم وجود دارند که قفل فرمان به شکل سخت افزاری جوری طراحی شده که می تواند جایگزین آن شود، ولی قیمت بالایی دارد.

خدمات کلید سازی سیار

جمع بندی

نصب کردن یا نکردن کیلس روی خودرو کاملاً بستگی به خود شخص دارد. به شما توصیه می کنیم هرگز حتی به کیلس که به عنوان آپشن روی خودرو نصب شده اطمینان نکنید و از آن انتظار کارکرد فابریک نداشته باشید. این مقاله تلاش کردیم جزئیات و نکات این سیستم را به طور واضح برای شما بیان کنیم.

اگر جز افرادی هستید که اهل ریسک هستید یا در بیشتر موارد خودرو شما در پارکینگ شخصی پارک است، می توانید با نصب کیلس به آسانی و بدون دغدغه از ماشین خود باشید.

ما در تهران کلید با ارائه خدمات کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق تهران در چهار جهت اصلی بصورت کلید سازی سیار شمال تهران، کلید سازی سیار غرب تهران، کلید سازی سیار شرق تهران و کلید سازی سیار جنوب تهران توسط نیروی متخصص کلید سازی سیار آماده ارائه خدمات توسط متخصصین خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری