ساخت سوئیچ موتور سیکلت آپاچی با جدید ترین امکانات

ساخت سوئیچ موتور سیکلت آپاچی در تهران کلید

ساخت سوئیچ موتور سیکلت آپاچی ! آیا در ایران شدنیه ؟ موتور سیکلت آپاچی را کشور هندوستان و کمپانی TVS برای اولین بار برای رفت و آمدهای شهری تولید کرد. این موتور سیکلت زیبا در سال ۱۳۹۸ وارد بازار ایران شد. به خاطر داشتن سابقه و عملکرد موفق کمپانی TVS در ایران توانست تجربه بسیار مناسبی در فروش این محصولش به دست آورد. خوشبختانه موتور سیکلت های آپاچی به خاطر داشتن طراحی بهتر توانستند از رقبای هم سطح خود پیشی بگیرند. ناگفته نماند که خانواده آپاچی به خاطر طراحی مشترک بسیار شبیه به همدیگر به نظر می رسند.

جلوگیری از سرقت موتور سیکلت

اگر تصمیم دارید که از سرقت موتور سیکلت خود جلوگیری کنید و دیگر مجبور نباشد همیشه استرس دزدی آن را بکشید بهتر است اطلاعات خود را در این رابطه بالا ببرید.بهترین راه پیشگیری از وقوع این اتفاق ها مجهز کردن موتورسیکلت بـه لوازم ایمنی همچون قفل و زنجیر ضد برش، سوئیچ مخفی، قفل با شاخ و قفل ‌های ایمنی است. به شما پیشنهاد می کنیم اگر روزی سویچ خود را گم کردید برای ساخت کلید جدید به معتبرترین مراکز مراجعه کنید و این کار را به افراد ناشناس هرگز نسپارید، اگر با دوستان خود برای گردش به مکان های شلوغ و پر رفت و آمد رفتید مناسب ترین و امن ترین مکان و تا جایی که امکان دارد نزدیک محلی که خودتان نشسته اید را برای پارک موتورسیکلت خود انتخاب کنید.در شب از پارک کردن موتور سیکلت خود در مکان‌های تاریک و خلوت جدا خودداری کنید. اگر مجبور هستید برای حتی لحظه کوتاهی موتورسیکلت را برای انجام کاری پارک کنید بهتر است از قفل کردن و برداشتن سوئیچ آن غفلت نکنید زیرا دزدان و سارقان از همین زمان کم برای انجام کار خود استفاده می کنند. پس قبل از ترک کردن آن دزدگیر را چک کنید و قفل را به آن بزنید.

اگر ساکن غرب تهران هستید حتما بخوانید : کلید سازی سیار غرب تهران

 عوامل زمینه ساز برای سرقت موتور سیکلت آپاچی

از عوامل مهم و اصلی در زمان وقوع سرقت توسط سارقان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– عدم استفاده از تجهیزات ایمنی

– سهل انگاری در نگهداری سوئیچ موتورسیکلت

– پارک کردن موتورسیکلت در محل های ناامن و تاریک

– بی احتیاطی و سهل انگاری و هنگام ترک کردن موتورسیکلت

– سهل انگاری و بی احتیاطی در زمان سوار کردن مسافران ناشناس

– رها کردن موتورسیکلت در معابر و مکان های شلوغ و پر رفت و آمد بدون رعایت اصول ایمنی

نکات اصولی و مهم برای پیشگیری از سرقت موتور سیکلت

ساخت سوئیچ موتور سیکلت آپاچی

بدون شک سرقت موتور سیکلت برای همهٔ صاحبان آن ها یک اتفاق تلخ و ناگوار محسوب می شود و همهٔ ما دوست داریم با روش های امن در نگهداری از موتور سیکلت خود آشنا شویم تا از سرقت رفتن آن پیشگیری شود.متأسفانه بـه دلیل سهولت و آسانی سرقت موتور سیکلت نسبت بـه بقیه وسایل نقلیه، آمار سرقت آن خیلی بالاتر اسـت. به خاطر همین روش های پیشگیری از سرقت موتور سیکلت بیشتر از هر چیزی حائز اهمیت می شود. در حالت کلی می توان برای پیشگیری از سرقت موتور سیکلت به موارد زیر اشاره تیتر وار داشت:

* استفاده کردن از انواع قفل های مطمئن و کاربردی برای موتور سیکلت در جلوگیری از سرقت آن

* استفاده و نصب ردیاب های اصولی بر روی سیستم موتور سیکلت برای پیشگیری از سرقت

آمار های گرفته شده از میزان دقیق دزدیده شدن موتور سیکلت ها نشان می دهد کـه در میان مدل های مختلفی که برای آن در بازار وجود دارد متأسفانه میزان سرقت موتور آپاچی از بقیه مدل ها بسیار بیشتر از بقیه می باشد. همین طور در بین تمام فصول سال، در تابستان گزارش سرقت بیشتر از بقیه فصول اعلام می شود. پس به شما توصیه می کنیم قبل از دزدیده شدن موتور خود حتماً با نکات پیشگیری آشنا شده و آن ها را رعایت کنید.با رعایت این اصول موتور شـما نسبت بـه حالت عادی، خیلی ایمن تر شده و کار سرقت را برای سارقان سخت تر می کنید. پس مطمئن باشید که با سخت شدن سرقت، دیگر موتور شـما نمی تواند طعمه خوبی برای سارقان باشد و آن ها کمتر بـه سراغ وسیله نقلیه شما می آیند. زیرا بیشتر آن ها به دنبال هدف های بدون دردسر و ساده برای سرقت هستند.

یکی از بهترین و راحت ترین راه هایی کـه از سرقت پیشگیری می کند، پارک کردن موتور سیکلت در مکان های شلوغ می باشد. شاید با خود به این فکر کنید که چرا مناطق شلوغ! باید گفت که در فضاهای شلوغ که کار برای دزدان سخت باشد کمتر می توانند به فکر سرقت موتور سیکلت شما ترغیب شوند.تا جایی که امکان دارد نزدیک ترین و مطمن ترین پارکینگ را برای پارک موتور خود انتخاب کنید و از نگهبان آن جا بخواهید که به غیر از خودتان به فرد دیگری موتور را تحویل ندهد.

درست است که هزینه نصب ردیاب کمی برایتان زیاد می شود ولی اگر بتوانید بر روی موتور سیکلت خود آن را وصل کنید، به همراه قفل های ایمن و محکم، بدون شک دیگر نباید نگران سرقت موتور سیکلت خود باشید زیرا سارقان نمی توانند قفل های و کلید رمز دار را به راحتی باز کنند. اگر هم روزی این اتفاق افتاد و وسیله نقلیه شما به سرقت رفت با کمک ردیاب به سهولت می توانید از مکان آن مطلع شده و با کمک پلیس پس بگیرید.

خدمات کلید سازی سیار

انواع قفل های موتور سیکلت

استفاده کردن از قفل های گوناگون و محکم باعث ایجاد یک تأخیر در کار سارقان و به وجود آمدن اختلال در روند و سرعت سرقت می شود. بدون شک همه ما می دانیم که قفل کردن یکی از راه های تضمینی برای پیشگیری از سرقت شدن موتورسیکلت نیست و سارقان حرفه ای بدون هیچ مشکلی می توانند قفل ها را باز کنند. ولی از طرفی هم نباید منکر این شد که قفل زدن باعث طولانی شدن زمان سرقت شده و ریسک سرقت را بالا می برد. در ادامه تصمیم داریم با هم بـه بررسی انواع قفل های موتور سیکلت بپردازیم تا با این اطلاعات بتوانید بهترین نوع را طبق نیاز و میزان هزینه خود برای حفظ امنیت وسیله تان انتخاب کنید.

خبر ویژه برای ساکنین جنوب تهران : کلید سازی شبانه روزی در جنوب تهران 

– قفل زنجیری موتور سیکلت

 این نوع قفل یکی از بهترین نوع قفل ها برای جلوگیری از سرقت موتور سیلکت می باشد . زیرا باز کردن ان برای سارق بسیار پر دردسر می باشد . از روش های سنتی و قدیمی برای قفل کردن موتور سیکلت که در گذشته بسیار هم مرسوم بوده، قفل زنجیری موتور سیکلت اسـت. در این روش با کمک زنجیرهایی کـه دارای استحکام بسیار بالا و وزن زیادی هستند و یک قفل به آن ها آویز شده، موتور را بـه یک شی در مکانی کـه قابل جابه‌جا شدن نیست، محکم می کردند. در این روش موتور هیچ حرکتی نداشت. نکته قابل توجه این است که برای قفل های مدل آویز امکان ساختن کلید های یدک با کمترین وسایل وجود دارد.

– قفل دیسک موتور

قفل دیسک موتورسیکلت را می توان به دیسک ترمز متصل کرد. با کمک این قفل دیگر چرخیدن چرخ های موتور امکان پذیر نیست. از مشکلات بارز این مدل قفل این اسـت کـه تعدادی از صاحبان موتور سیکلت ها، در زمان ترک وسیله خود فراموش می کنند که چرخ های آن را قفل کنند و بدون این کـه قفل را باز کنند، شروع بـه گاز دادن می کنند کـه این حرکت باعث به وجود آمدن اتفاق های ناگواری و جبران ناپذیری می شود.

– قفل چرخ موتور

قفل چرخ موتور در زمانی که وسیله ثابتی برای بستن موتور با زنجیر نباشد بهترین انتخاب باشد. این قفل بـا بسته شدن روی چرخ موتور مانع از چرخش آن می شود. بدون شک استفاده کردن از این قفل بـه تنهایی نمی تواند مانع سرقت شود و به طور قطعی یک راهکار اصلی برای پیشگیری نیست.اگر بتوانید این قفل را به همراه یک ردیاب در روی موتور سیکلت خود پیاده کنید یکی از بهترین و ایمن ترین روش ها خواهد بود. با کمک این روش شما به راحتی می توانید سارق را معطل کرده یا او را از کار خود منصرف کنید.

ما در تهران کلید با ارائه خدمات کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق تهران به شما عزیزان در چهار جهت اصلی بصورت کلید سازی سیار شمال تهران، کلید سازی سیار غرب تهران، کلید سازی سیار شرق تهران و کلید سازی سیار جنوب تهران توسط نیروی متخصص کلید سازی سیار آماده ارائه هر نوع خدماتی اعم از ساخت سوئیچ موتور سیکلت آپاچی توسط متخصصین خود و …  هستیم.با یک تماس در سریع ترین حالت ممکن ما خودرا به شما می رسانیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری