ساخت سوئیچ موتور سیکلت کلیک

ساخت سوئیچ موتور سیکلت کلیک در تهران کلید

ساخت سوئیچ موتور سیکلت کلیک در انواع مختلف

موتور سیکلت کلیک از جدیدترین موتورها که مجهز به فناوری Enhanced Smart Power، مایع خنک کننده (PGM-FI)، سیستم توقف Idling، سیستم توقف بیکاری، مصرف سوخت ۵۲ کیلومتر در لیتر، پیشرانه هوشمند پیشرفته، استارت ACG می باشد.ساخت سوئیچ موتور سیکلت کلیک

ساخت سوئیچ موتور سیکلت کلیک

از خصوصیات دیگر موتور سیکلت کلیک می توان به تایرهای پهن بدون تیوپ، روشنایی LED در اطراف، پنل کنتور دیجیتال، دزدگیر ضد سرقت، سیستم کلید هوشمند با قابلیت روشن و خاموش شدن احتراق بدون داشتن کلید، سیستم ترمز Combi و Park Brake Lock (ایمنی) و سیستم برگشت پاسخ اشاره کرد. نوع عملکرد کلی این مجموعه برای اکثر خریداران قابل قبول بوده و می تواند انتظارات هر فرد را در یک جا به جایی شهری کاملاً برآورده کند.

طراحی موتور سیکلت کلیک

به طور خاص Click  با یک طراحی جسورانه توانسته سیستم روشنایی تمام LED را با چراغ های موقعیت و چراغ های جلو و عقب داشته باشد.

به ویژه در شب می توان چهره جلویی این موتور را با کمک چراغ های موقعیتی و جلوی LED دوقلو، بسیار مشخص کرد.

این طرح را کلیک از اتومبیل های رده بالای اسپرت هوندا (NSX) الهام گرفته است.

ویژگی های جدید موتور سیکلت کلیک

داشتن سیستم جدید و نو بدون کلید برای موتور سیکلت کلیک کاری بی نظیر می باشد که معمولاً فقط برای موتورهای بزرگ ‌تر طراحی می شود.

زمانی که نزدیک موتور می شوید، ابتدا با فشار دادن دکمه روشن و خاموش و نگه داشتن آن و هم‌ زمان فشار دادن دکمه استارت در سمت راست، کلید جرقه زنی را روشن کرده، بعد اهرم ترمز را کشیده و دوباره با فشار دکمه شروع موتور را به حرکت در آورید.

به راحتی با پیچاندن شماره گیر و قرار دادن در موقعیت “Seat” می توانید صندلی را باز کنید. با این کار دیگر احتیاج نیست تا کلید را از محفظه بیرون بیاورید. این محفظه دارای حجم ۱۸ لیتر بوده و قادر است کلاه ایمنی را هم در خود نگه دارد. در سیستم موتور سیکلت کلیک بدون کلید می توان با ایجاد کردن یک صدا، پاسخ موتور را به نحوی برگشت داد تا موتورسوار به کمک آن وسیله خود را حتی در یک پارکینگ شلوغ پیدا کند. کلید سازی سیار در شرق تهران 

از مزیت های این موتور و کلید آن این است که وقتی موتور به سرقت رفت، دوباره قابل راه اندازی نیست، مگر در صورتی که کلید نزدیک موتور باشد. البته نگران نباشید در مواقعی که موتور روشن به سرقت رود، وقتی از کلید دور شود، دیگر روشن نخواهد شد. بعد از روشن شدن، بارزترین و آشکار ترین تغییر در صفحه ابزار دیجیتالی به طور کامل قابل رویت است. این دستگاه دارای یک نمایشگر سرعت دیجیتال، ساعت و یک مترسنج، مصرف سوخت در زمان واقعی، سنجش دیجیتال سوخت است که می تواند اطلاعات زیادی را نمایش دهد. به راحتی با زدن دکمه “انتخاب” می توانید میانگین مصرف سوخت و کیلومترشمار را مشاهده کنید.

مشخصات مهم موتور سیکلت کلیک

از دیگر ویژگی های خوب و بارز این موتورسیکلت می توان به داشتن چراغ های زنون با پرتاب نور اصولی و وجود روشنایی ۹۰ درصد اشاره کرد.

از بزرگترین موارد مثبت در این موتور طراحی مناسب ارتفاع آن از سطح زمین می باشد. همین خصوصیت باعث می شود تا فرد در هنگام سوار شدن حس امنیت و تسلط کافی در خود پیدا کند.

از فاکتورهای مهم در موتورسیکلت کلیک می توان به مجهز بودن آن به CBS اشاره کرد.

لازم به یادآوری است که آپشن سنسور جک در کلیک جوری طراحی شده که با پایین بردن آن، موتور خاموش و تا وقتی که موتور روی آن باشد پیشرانه به هیچ وجه نمی تواند استارت بخورد. همین ویژگی باعث افزایش ضریب ایمنی در این موتور سیکلت است.

وجود سیستم آی دیلینگ در موتور سیکلت کلیک هم مثل سیستم استارت استاپ ماشین های پیشرفته عمل کرده و در زمان توقف های کوتاه مدت می تواند کاملاً اتوماتیک، پیشرانه را طوری هدایت کند که برای صرفه جویی در مصرف سوخت خاموش شود.

ساخت سوئیچ موتور سیکلت کلیک
ساخت سوئیچ موتور سیکلت کلیک

فروش موتور سیکلت کلیک در ایران

ایرانیان همیشه مصرف کنندگانی بودند که علاقه بسیار زیادی به آپشن و امکانات رفاهی دارند. خوشبختانه موتور سیکلت کلیک به سرعت توانست این جایگاه مناسب را در بازار ایران به دست آورد.

امروزه موتور سیکلت کلیک از برنده های معروف بازار است و اکثر خریداران تا هنگامی که موتورسیکلت آن ها احتیاجی به لوازم یدکی پیدا نکند آن را دوست دارند و با سوار شدن لذت برده و حالشان خوب است.

به خاطر همین خصوصیت می توان موتور سیکلت کلیک را یکی از به روز ترین و مدرن ترین وسایل نقلیه به حساب آورد که با داشتن امکاناتی مانند سنسور جک، اتوهولد، دیجیتال، صفحه پشت آمپر آنالوگ، سیستم آی دلینگ استاپ، کلید باز کردن محفظه بار، سیستم روشنایی زنون، در رده اسکوترهای پیشرفته در رده بهترین ها قرار گرفته است.

انواع موتور سیکلت هوندا کلیک را می توان در رنگ های مشکی نارنجی، سفید نارنجی، قهوه ای، نقره ای، سورمه ای، مشکی، آبی مازراتی و تک ریموت ساخت کشور تایلند و رنگ های سفید نارنجی، سورمه ای، مشکی، نقره ای، مشکی نارنجی، آبی مازراتی، قهوه ای و دو ریموت ساخت کشور اندونزی در بازار خریداری کرد.

حتما بخوانید : کلید سازی سیار جنوب تهران 

راهنمای خرید قفل موتور سیکلت کلیک

اولین اقدام در خرید قفل موتور انتخاب نوع و مدل آن است. اگر از آن دسته افرادی هستید که موتور شما همیشه در مکان های رفت و آمد دارد پارک است، بهتر است به یک جسم سنگین یا نرده با زنجیر قفل کنید.

قفل زنجیر موتور از قدیمی ترین و مناسب ترین نوع قفل ها می باشد. ولی بهتر است به دنبال یک قفل مطمئن‌تر باشیم از گزینه های مناسب این مدل می توان به قفل دیسک موتور از نوع آژیری اشاره کرد.

پس دقت کنید قفل خریداری شده از بهترین جنس ها مانند جنس فلزی باشد. زیرا جنس های فلزی محکم، سنگین و دارای امنیت بالایی هستند. همین طور در انواع شرایط آب و هوایی با دوام بوده و ضد آب می باشند.

امروزه خیلی از قفل های هوشمند با کارکرد بسیار عالی تنها بر اساس اثر انگشت باز می شوند و کلید هم دارند.

بدون شک این نوع کلید و قفل ها دارای قیمت بالاتر و صرفه اقتصادی هستند.

به شما این مژده را می دهیم که در زمانی که یک ردیاب روی موتور سیکلت خود نصب کنید در زمان دزدیده شدن به راحتی می توانید مکان آن را تشخیص داده و با کمک نیروی انتظامی موتور سیکلت را پس بگیرید.

خدمات کلید سازی سیار

راه های جلوگیری از سرقت شدن موتور سیکلت کلیک

– مجهز کردن موتورسیکلت به لوازم ایمنی مانند قفل با شاخ، سوئیچ و کلید مخفی، قفل و زنجیر ضد برش، قفل‌ های ایمنی دیگر بسیار لازم و ضروری است.

– هیچ گاه برای ساخت کلید یدکی موتورسیکلت خود پیش افراد متفرقه و ناشناس نروید.

– همیشه سعی کنید موتورسیکلت خود را در مکانی مناسب و دارای امنیت بالا پارک کنید.

– تا جایی که برایتان مقدور است موتورسیکلت خود را در پارکینگ های مطمئن پارک کرده و از نگهبان، رسید دریافت کنید.

– از پارک کردن موتورسیکلت خود در مکان های تاریک و خلوت جدا خودداری کنید.

– تا حد امکان مکان دید رسی را برای پارک موتورسیکلت خود انتخاب کنید.

– هرگز موتورسیکلت خود را حتی برای یک لحظه کوتاه، با سوئیچ و روشن ترک نکنید.

– در زمان تصادف و دعوا، اگر به ناچار مجبور به ترک موتورسیکلت شدید، ابتدای کار سوئیچ را از روی آن بردارید.

– هنگام ترک کردن موتورسیکلت رعایت نکات ایمنی ضروری است.

– زمانی که موتورسیکلت خود را در مکانی پارک می کنید، فراموش نکنید حتماً آن را قفل کرده و تا حد امکان با یک زنجیر محکم به یک درخت، میله ثابت، تیر چراغ برق یا هر جایی که ثابت باشد، ببندید.

– وقتی موتور شما در پارکینگ، محوطه اداری، حیاط منزل و …  پارک شده حتماً با یک زنجیر مناسب قفل کنید.

برای ساخت سوئیچ موتور سیکلت کلیک با ما در ارتباط باشید.

ما در تهران کلید با ارائه خدمات کلید سازی و قفل سازی همچنین ساخت سوئیچ موتور سیکلت کلیک در تمام مناطق تهران در چهار جهت اصلی بصورت کلید سازی سیار شمال تهران، کلید سازی سیار غرب تهران، کلید سازی سیار شرق تهران و کلید سازی سیار جنوب تهران توسط نیروی متخصص کلید سازی سیار آماده ارائه خدمات توسط متخصصین خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری