قفل برقی درب حیاط

فروش قفل برقی درب حیاط

فروش قفل برقی درب حیاط

امنیت یکی از اساسی ترین نیازهای بشر در عصرهای مختلف بوده و انسان برای تأمین آن تدابیر مختلفی اندیشیده است. قفل برقی درب یکی از محصولاتی هستند که به منظور افزایش امنیت منزل، محل کار و … مورد استفاده قرار می گیرند. با پیشرفت تکنولوژی درب ها نیز پیشرفت کرده و در انواع مختلف و مدل های متنوعی تولید شده اند. تهران کلید اراِئه دهنده کلید سازی سیار در شمال تهران 

فروش قفل برقی درب حیاط

با پیشرفت درب ها امنیت آن ها نیز افزایش یافت. در واقع درب پیشرفته و با کیفیت دربی است که دارای سیستم قفلی با امنیت بالا باشد. در واقع قفل ها تعیین کننده ی میزان امنیت درب ها هستند. قفل برقی یکی از انواع تجهیزات امنیتی و نظارتی درب ها بوده و دارای انواع مختلفی می باشد که هریک متناسب با شرایط و نیاز مورد استفاده قرار می گیرد. کلیدسازی سیار

انواع قفل برقی درب حیاط

افزایش دزدی و سرقت در کلانشهرها و امنیت پایین درب های حیاط و قفل های آن ها تولیدکنندگان را به فکر تولید قفل های برقی برای درب های حیاط انداخت. نمونه های تولید شده در انواع مدل ها و با قابلیت های مختلف در بازار موجود می باشند. قفل های برقی امنیت را تا حد بسیار زیادی بالا برده و با ویژگی هایی مانند مقاوم بودن در برابر ضربه، شرایط آب و هوایی و فشار تقریباً ورود به منازل را به صفر درصد رسانده اند.

  • قفل برقی سیزا

به جرأت می توان گفت سیزا بهترین برند قفل برقی است. این قفل با کیفیت ترین و محبوب ترین قفل برقی مورد استفاده در بازار ایران است که در دو نوع شاستی دار و بدون شاستی عرضه می شود. این قفل دارای روکش محافظ دار بوده و توسط کابلی به مدار فرمان دستگاه متصل می شود. نیاز به برنامه و تنظیم خاصی نداشته و به صورت خودکار با ریموت کنترل کار می کند.

قفل سیزا معروف به کله گاوی از جنس گالوانیزه بوده و مقاومت بسیار بالایی در شرایط سخت جوی دارد. پس از بسته شدن درب قفل به صورت اتوماتیک قفل شده و در صورت قفل شدن فقط با زدن کلید آیفون یا ریموت کنترل باز می شود پس دیگر نیازی نیست درب را سه قفله کنید!

از انواع ضامن دار برای درب های نفررو لولایی و از انواع بدون ضامن برای درب های اتوماتیک استفاده می شود. تمامی متعلقات قفل سیزا با یک کاور پوشانده شده بنابراین به هیچ وجه قابلیت سرقت یا باز کردن ندارد. در صورت تکان و ضربه قفل می شود و قابلیت اتصال به آیفون تصویری را نیز دارد.

از دیگر مزایای این قفل مقاومت بالای آن در برابر ضربه و فشار است به همین دلیل در منازل، هتل ها و سازمان های دولتی به وفور از این قفل بی نظیر و با کیفیت استفاده می شود.کلید سازی سیار در شزق تهران

  • قفل برقی یوتاب

یوتاب برندی ایرانی است که توسط کمپانی الکتروپیک تولید می شود. این قفل استحکام و کارکرد فوق العاده ای داشته و برای درب های حیاط و پارکینگ مناسب است. یوتاب تحت هیچ شرایطی با فشار و لرزش باز نمی شود و امکان نصب و راه اندازی آن به صورت عمودی و افقی وجود دارد. زبانه قفل شونده لاک پشتی است و قابلیت باز شدن با دست و درب بازکن های الکتریکی را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری