قفل درب حیات

قفل درب حیاط

قفل درب حیاط

قفل نخستین بار ۴۰۰۰ سال پیش اختراع شد. قفل های ابتدایی چوبی بوده و با استفاده از کلید باز و بسته می شدند.

درب حیاط به عنوان اولین ورودی به منزل اهمیت ویژه ای در تأمین امنیت کلی ساختمان دارد. این جزء مهم متشکل از یراق آلات مختلفی است که مهمترین آن ها قفل می باشد. قفل ها انواع مختلفی دارند که کاربرد هر یک با دیگری متفاوت است.کیلد سازی سیار 

انواع قفل درب حیاط

  • معمولی

قفل های معمولی قدیمی ترین نوع قفل بوده و کارایی و ظاهر ساده ای دارند. قفل معمولی به دلیل قیمت مناسب محبوبیت زیادی در بین مردم دارد. امنیت این قفل ها با توجه به پیشرفته شدن تکنولوژی و همچنین دزدی ها نسبت به قبل کمتر شده اما نمی توان گفت ایمن نیستند. در بخش داخلی زبانه ساده ای وجود دارد که در برخی مدل ها دارای قابلیت سه قفله و اتصال به آیفون نیز می باشد. انواع ساده تر به هیچ وجه توصیه نمی شوند.

  • برقی

جدیدترین نوع قفل بوده و انواع مختلفی دارند. کلونی، زبانه دار و کله گاوی انواع قفل های برقی موجود در بازار می باشند. معروف ترین و پرکاربردترین قفل برقی ساخت برند ایتالیایی سیزا معروف به کله گاوی است. برند ایرانی یوتاب نیز توانسته مشتریان فراوانی در بازار داخلی جذب کند.کلید سازی سیار در شمال تهران

قفل درب حیات

با توجه به جنس و ابعاد قفل مکانیزم عملکرد و نحوه ی نصب آن تعیین می شود. قیمت نیز بر اساس برند و کیفیت محصول تعیین خواهد شد. قفل های برقی به دو نوع نفررو و پارکینگی دسته بندی شده و قابلیت اتصال به آیفون را نیز دارند. برخی از قفل های پیشرفته برقی داری قابلیت تشخیص چهره نیز می باشند.

از نظر مدل به دو دسته ضامن دار و بدون ضامن تقسیم می شوند. قفل های ضامن دار مخصوص درب هایی با پوشش کامل هستند و فقط امکان باز کردن از داخل حیاط وجود دارد. در صورتیکه درب فرفورژه باشد به راحتی می توان این نوع قفل را باز نمود پس از نظر امنیتی برای درب های فرفورژه به هیچ وجه توصیه نمی شوند.

انواع بدون ضامن یا بدون شاسی بین دو درب به صورت زبانه ای نصب شده و دارای هیچ دکمه ای برای باز کردن نیستند. این قفل ها فقط از طریق کلید باز می شوند. این کلید معمولاً شبیه کلید برق بوده و در داخل ساختمان یا جایی امن نصب می گردد.کلید سازی سیار در شرق تهران 

  • مقابل برقی

قفل لادری یا مقابل برقی دارای مکانیزم بسیار ساده ای است. زبانه توسط آهنربای ۱۲ ولتی آزاد شده و پس از آن درب درگیر می شود. این قفل قابل اتصال بر روی تمامی درب های چوبی، آلومینیومی و فلزی است.

  • استخری

قفل هتلی یا هوشمند دارای بالاترین میزان امنیت و مدرن ترین تکنولوژی می باشد. ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت بوده و قابلیت کار به صورت آنلاین را نیز دارد. نحوه ی عملکرد آن همگام شدن دستبند با قفل اصلی است و با قرار دادن دستبند در مقابل قفل، قفل باز می شود. علاوه بر این قابلیت به روز رسانی داشته و می توان از اثر انگشت یا تشخیص چهره نیز برای باز کردن استفاده نمود. برخی از این قفل ها با استفاده از کارت های مخصوص باز می شوند. به طور کلی برای درب ورودی سازمان های دولتی و اطلاعاتی که نیازمند امنیت بسیار بالا هستند مورد استفاده قرار می گیرند.

تهران کلید به عنوان یک تیم حرفه ای کلید و قفل سازی سیار و با تجربه در زمینه ساخت انواع سوئیچ ماشین کد دار، باز کردن درب خودرو ، ساخت انواع کلید و تعمیر انواع قفل شما را در این مسیر همراهی خواهد کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری