کلید سازی سیار اراج

کلید سازی سیار اراج

کلید سازی سیار اراج

تهران کلید با عنوان کلید سازی سیار اراج واقع در منطقه یک و شمال تهران خدمات ارائه می کند.

کلید سازی سیار اراج در کمترین زمان و به سرعت برای باز کردن تمامی قفل ها و حل مشکل شما، فقط با یک تماس, قفل ساز سیار ما با تجهیزات کامل در سریع ترین زمان ممکن در تمامی نقاط اراج آماده خدمت رسانی به شما می باشد.کلید سازی اراج با تضمین بهترین سرویس دهی و قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان است

کلید سازی سیار اراج

۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹

کلید سازی سیار اراج

خدمات کلید سازی سیار تهران کلید

این خدمات شامل بازکردن و تعویض انواع قفل حتی درب های ضد سرقت و انواع خودروها می باشد.

اراج یکی از محله‌های بسیار قدیمی شمیران می‌باشد که مملو از باغها و فضای سبز بیشماری بوده‌است. امروزه برغم ساخت و سازهای صورت گرفته همچنان دارای باغات و فضاهای زیادی نسبت به دیگر نقاط تهران می‌باشد و همچنان هوای این منطقه از لطافت خاصی برخوردار است. این منطقه از شمال به بلوار لشکرک (ارتش)، از غرب خیابان لنگری و شرق اتوبان امام علی و منطقه ازگل و از جنوب به اتوبان بابایی محدود می‌شود.یک زمین چمن در بلوار مژدی وزرشگاه شهید سلحشور است که یکی از بهترین مدرسه فوتبال های منطقه ۱ است.باسرمربی گری جناب آقای بهرامی با که کاپیتان گسترش فولاد هم هستند. قنات اراج که از دیر باز باغات و زمین‌های کشاورزی روستا را آبیاری می‌کرده‌است یادگاری از گذشته‌است که هنوز جاری است.

دوغ اراج که سمبل اراج بوده‌است هنوز در خاطره قدیمی‌های تهران باقی است و در روزگاری نه چندان دور مردم تهران برای نوشیدن این دوغ به این منطقه می‌آمده‌اند. اما امروزه جز خاطره‌ای از آن باقی نمانده‌است.تولید کننده این نوشیدنی خانواده موسوی (سید جعفر موسوی)بودند که این نوشیدنی را به صورت سنتی تهیه میکردند.خانواده موسوی اصالتا از لرهای ملایر بودند و تولیدی خود را خانوادگی اداره میکردند . عروجی (و نیز اُروجی) یکی از طایفه‌های اصلی این منطقه می‌باشد. اما از دیگر طایفه‌های روستا که در زمان‌های دور از لواسان روستای آهار به این منطقه مهاجرت نموده‌اند می‌توان طایفه سیفان را نام برد.

همچنین از دیگر طایفه‌های روستا قیدی می‌باشد. در ضلع شرقی اراج، محله‌ای قدیمی بنام اکبر آباد می‌باشد. نام این محله از نام شخصی بنام علی اکبر اثباتی گرفته شده و دلیل این نام‌گذاری این است که این فرد اولین کسی بوده‌است که از لواسان، روستای برگ جهان، به این منطقه مهاجرت نمود و مردم اراج به او دایی علی اکبر می‌گفتند. در ضلع شمالی اراج محله لارک و باغات گیلاس لارک واقع شده‌است که در قدیم متعلق به هیلدا دانش ارفع همسر تیمسار حسن ارفع بوده‌است.کلیدسازی سیار در غرب تهران

همچون دیگر روستاهای شمیران، روستای اراج نیز برای خود قبرستانی داشته‌است که این قبرستان در ضلع شمال غربی و غرب این روستا قرار داشته‌است که هم‌اکنون میدان اراج و بخشی از خیابان و همچنین دبیرستان رضایی راد در آن واقع شده‌است. کلیدسازی اراج آماده خدمت رسانی و باز کردن انواع قفل در سریعترین زمان ممکن بصورت سیار در این ناحیه و مناطق اطراف میباشد.

 

کلیدسازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهد که خدمات کلید سازی را بصورت سیار در تمام محله های اطراف اراج که می توانید کلیدسازی سیار شهرک نفت ، کلید سازی سار جماران ، کلیدسازی سیار محمودیه ،کلید سازی سیار نوبنیاد ،کلید سازی سیار کامرانیه ،کلید سازی سیار میدان قدس ،کلید سازی سیار گلابدره ،کلید سازی سیار دربند ،کلید سازی سیار نیاوران ،کلید سازی سیار اندرزگو ،کلید سازی سیار زعفرانیه ،کلید سازی سیار الهیه ،کلید سازی سیار قیطریه ، کلید سازی سیار فرشته ، کلید سازی سیار سوهانک ، کلید سازی سیار چیذر ، کلید سازی سیار دزاشیب ، کلید سازی سیار ازگل ، کلید سازی سیار تجریش ، کلید سازی سیار خیابان مژده ، کلید سازی سیار جمال آباد ، کلید سازی سیار اختیاریه ، کلید سازی سیار زرگنده ، کلید سازی سیار کاشانک ، کلید سازی سیار پارک وی ، کلید سازی سیار صاحبقرانیه ، کلید سازی سیار بلوار ارتش ، کلید سازی سیار منظریه ، کلید سازی سیار پل رومی ، کلید سازی سیار شهرک لاله ، کلید سازی سیار اقدسیه و کلید سازی سیار مینی سیتی نیز جزو کلیدسازی سیار در منطقه ۱ می باشد که خدمات ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری