کلید سازی سیار افسریه

کلید سازی سیار افسریه

کلید سازی سیار افسریه

تهران کلید با عنوان کلید سازی سیار افسریه در منطقه ۱۵ و دیگر محله ها و خیابانهای اطراف خدمات ارائه می کند.

کلید سازی سیار افسریه در کمترین زمان و به سرعت برای باز کردن تمامی قفل ها و حل مشکل شما، فقط با یک تماس, قفل ساز سیار ما با تجهیزات کامل در سریع ترین زمان ممکن در تمامی نقاط افسریه آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

کلید سازی سیار افسریه

۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹

کلید سازی سیار افسریه

خدمات کلید سازی سیار تهران کلید

این خدمات شامل بازکردن و تعویض انواع قفل حتی درب های ضد سرقت و انواع خودروها می باشد.

افسریه یکی از محله‌های شرق شهر تهران است. این محله از غرب به بزرگراه بسیج، از جنوب به شهرک والفجر، از شمال و شرق به قصر فیروزه و از جنوب شرقی به سه‌راه افسریه منتهی می‌شود.

محله افسریه دارای شبکه خیابان‌های متقاطع و منظم است. این محله از سه خیابان اصلی شمالی-جنوبی با نام‌های ۱۵ متری اول، ۱۵ متری دوم و ۱۵ متری سوم و نیز یک خیابان شرقی-غربی با نام ۲۰ متری افسریه تشکیل شده‌است و در میان این خیابان‌ها از جنوب تا شمال دارای ۴۵ کوچه منظم است. از خیابان ۱ تا ۲۰ متری افسریه (افسریه جنوبی یا پایین) و از خیابان ۳۰ تا خیابان (۴۵ افسریه شمالی یا بالا) و کل محله محدوده شهرداری منطقه ۱۵ تهران میباشد.

افسریه را می‌توان به عنوان نخستین محله از نظر مهندسی شهر سازی در تهران در بدو تأسیس نام برد؛ این محله از محله‌هایی نیز در تهران است که از سیستم کدینگ در نام‌گذاری خیابان‌ها استفاده نموده، به طوری که هر فرد غریبه به راحتی به مقصد خود در این محله می‌رسد، آدرس‌دهی در این محل صرفا شماره خیابان و پلاک هست به عنوان مثال افسریه خیابان ۴۳ پلاک ۳۰. همین کد کافیست که به مقصد برسید.

طراحی این محله براساس قطعات ۱۲۰ متری در کل محل یکسان بوده‌است و از این بابت نیز در تهران جز معدود محلات با این خصوصیت است و در ابتدا صرفا به عنوان محله‌ای ویلایی در یک طبقه بنیان‌گذاری شده بود. از نکات ریز در پیش‌بینی‌های انجام شده در بدو تأسیس این محله، می‌توان به عرض ۶ متر بر زمین‌ها اشاره کرد که پیش از انقلاب درب پارکینگ دو همسایه کنار هم، حتما می‌بایست یکی سمت چپ ملک قرار گیرد و دیگری سمت راست قرار گیرد؛ با این ترفند ساده شهرداری پیش از انقلاب، به راحتی ایجاد جای یک پارک ماشین در خیابان را بین دو همسایه جانمایی نمود که متأسفانه بعد انقلاب اصلا به این موضوع دقت نگردید و منجر به کمبود شدید جای پارک شد.

کلیدسازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهد که خدمات کلید سازی را بصورت سیار در تمام محله های اطراف افسریه که می توانیدکلید سازی سیار شوش ، کلید سازی سیار اتابک ، کلید سازی سیار خاورشهر ، کلید سازی سیار مسعودیه ، کلید سازی سیار مشیریه ، کلید سازی سیار کیانشهر ، کلید سازی سیار خیابان طیب و کلید سازی سیار بیسیم نیز جزو کلیدسازی سیار در منطقه ۱۵ می باشد که خدمات ارائه می شود.

شما کافیست برای دریافت خدمات کلید سازی و قفل سازی سیار به شماره ۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹ تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناس ما در محل مورد نظر شما حاضر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری