کلید سازی سیار زرکش

کلید سازی سیار زرکش

کلید سازی سیار زرکش

تهران کلید با عنوان کلید سازی شبانه روزی در منطقه ۸ و دیگر محله ها و خیابانهای اطراف خدمات ارائه می کند.

کلید سازی سیار زرکش در کمترین زمان و به سرعت برای باز کردن تمامی قفل ها و حل مشکل شما، فقط با یک تماس, قفل ساز سیار ما با تجهیزات کامل در سریع ترین زمان ممکن در تمامی نقاط زرکش آماده خدمت رسانی به شما می باشد.کلید سازی زرکش با تضمین بهترین سرویس دهی و قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان است

کلید سازی سیار زرکش

۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹

کلید سازی سیار زرکش

خدمات کلید سازی سیار تهران کلید

این خدمات شامل بازکردن و تعویض انواع قفل حتی درب های ضد سرقت و انواع خودروها می باشد.

 محله زرکش که به احترام «دکتر حمید زرکش» نام گرفته صحبت می‌کنم. تو تهران به این بزرگی محله‌های ارامنه‌نشین کم نیستن؛ محله زرکش یکی از این محله های قدیمی و ارامنه نشینه و نسبت به سایر محله های این منطقه کمتر شناخته شده ست.

موقعیت جغرافیایی این محله در منطقه ۸ شهرداری قرار گرفته، از شمال به خیابون ثانی، از جنوب به بلوار دماوند، از شرق به خیابون شهید سهیلیان و خیابون افشاری و از سمت غرب به بلوار گلستان، مسیل باختر و خیابون سلیمی افضل محدود می‌شه. محله زرکش با محله‌های فدک، قاسم آباد، نارمک جنوبی و وحیدیه همسایه‌ است. ​کلید سازی سیار در شمال تهران

ویژگی‌ها و امکانات محله مسیل پر آب باختر محله زرکش رو به دو بخش تقسیم کرده. آب با سرعت جریان داره و دو طرف مسیل رو درخت‌ها پوشوندن ولی فضایی برای راه رفتن در کنارش وجود نداره و نمی‌شه از شنیدن صدای آب هنگام پیاده‌روی لذت برد. در بخش شمالی مسیل محله بافت مدرن‌تر و در بخش جنوبی سنتی‌تره و خونه‌های قدیمی بیشتر به چشم میاد و ارامنه بیشتر در این بخش ساکن‌ هستند. پارک مریم تنها پارک محله‌ست و محل جمع شدن مردم محلیه. تو این محله یه کلیسای قدیمی به نام «تارگمانچاتس مقدس» (مترجمان مقدس) وجود داره که بخشی از هویت محله‌ست و نام کلیسا از «مسروپ ماشتوتس» ابداع‌کننده خط ارمنی گرفته شده. صدای ناقوس کلیسا فقط روزهای جمعه، یکشنبه و ایام خاص و عید‌های ارامنه به صدا در میاد.

کلیدسازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهد که خدمات کلید سازی را بصورت سیار در تمام محله های اطراف زرکش که می توانید کلید سازی سیار زرکش ، کلید سازی سیار هفت حوض و کلید سازی سیار هلال احمر نیز جزو کلیدسازی سیار در منطقه ۸ می باشد که خدمات ارائه می شود.

شما کافیست برای دریافت خدمات کلید سازی و قفل سازی سیار به شماره ۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹ تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناس ما در محل مورد نظر شما حاضر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری