کلید سازی سیار ولیعصر

کلید سازی سیار ولیعصر

کلید سازی سیار ولیعصر

تهران کلید با عنوان کلید سازی سیار ولیعصر در منطقه ۶ شهرداری تهران  و اطراف خدمات ارائه می کند.

کلید سازی سیار ولیعصر در کمترین زمان و به سرعت برای باز کردن تمامی قفل ها و حل مشکل شما، فقط با یک تماس, قفل ساز سیار ما با تجهیزات کامل در سریع ترین زمان ممکن در تمامی نقاط ولیعصر آماده خدمت رسانی به شما می باشد.(کلید سازی سیار یوسف آباد)

کلید سازی سیار ولیعصر

۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹

کلید سازی سیار ولیعصر

خدمات کلید سازی سیار تهران کلید

این خدمات شامل بازکردن و تعویض انواع قفل حتی درب های ضد سرقت و انواع خودروها می باشد.

خیابان ولیعصر (پیش از انقلاب:خیابان پهلوی)، بلندترین خیابانِ مُشجر تهران و همچنین بلندترین خیابان خاورمیانه با درازای ۱۷٫۹ کیلومتر است که از میدان راه‌آهن در میانهٔ جنوبی تهران آغاز شده و به میدان تجریش در منطقهٔ شمیران در شمال تهران می‌رسد. این خیابان به دستور رضاشاه پهلوی ساخته شد. نام اولیه آن «جاده مخصوص پهلوی» بود و تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷، «خیابان پهلوی» نامیده می‌شد. در ماه‌های اول انقلاب ۱۳۵۷ ایران مدتی «خیابان محمد مصدق» خوانده می‌شد، اما سرانجام این خیابان به صورت رسمی به «خیابان ولی‌عصر» تغییر نام یافت.در سال ۱۳۱۸ سرتاسر خیابان از دو سوی آن با ۶۰هزار درخت چنار پوشیده شده‌بود، اما اکنون تنها بیش از ۸هزار چنار در سرتاسر خیابان باقی‌مانده‌است.بسیاری از مراکز خرید بزرگ، پارک‌های عمومی، رستوران‌ها، موزه‌ها، مراکز فرهنگی و دفاتر ملی و بین‌المللی در این خیابان قرار دارند. این خیابان هم‌چنین از کانون‌های سنتی خرید تهران است و بوستان‌های بزرگ ملت و ساعی در کنارهٔ این خیابان جای دارند.بخش بزرگی از خط سه متروی تهران از زیر خیابان ولی‌عصر می‌گذرد. خیابان ولی‌عصر در ۷ دی ۱۳۹۰ ثبت ملی شد.(کلید سازی سیار خیابان قائم مقام)

کلیدسازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهد که خدمات کلید سازی را بصورت سیار در تمام محله های اطراف ولیعصر که می توانید کلید سازی سیار شهرک فجر، کلید سازی سیار امیر آباد ، کلید سازی سیار توانیر ، کلید سازی سیار کارگر شمالی ، کلید سازی سیار فاطمی ، کلید سازی سیار آرژانتین ، کلید سازی سیار کریم خان  ، کلید سازی سیار ویلا ، کلید سازی سیار جمال زاده و کلید سازی سیار گیشا نیز جزو کلیدسازی سیار در منطقه ۶ می باشد که خدمات ارائه می شود.

شما کافیست برای دریافت خدمات کلید سازی و قفل سازی سیار به شماره ۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹ تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناس ما در محل مورد نظر شما حاضر شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری