کلید سازی سیار گمرک

کلید سازی سیار گمرک

کلید سازی سیار گمرک در کمترین زمان و به سرعت برای باز کردن تمامی قفل ها و حل مشکل شما، فقط با یک تماس, قفل ساز سیار ما با تجهیزات کامل در سریع ترین زمان ممکن در تمامی نقاط گمرک آماده خدمت رسانی به شما می باشد.کلید سازی گمرک با تضمین بهترین سرویس دهی و قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان است

کلید سازی سیار گمرک

۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹

کلید سازی سیار گمرکموقعیت جغرافیایی گمرک در منطقه ۱۱ شهرداری تهران قرار دارد. حدود محله از میدان قزوین در شمال شروع می‌شه و به میدان راه آهن در جنوب ختم می‌شود. در شرق، محله امیر بهادر و خانی آباد و در غرب محله عباسی قرار دارد. تاریخچه در دوره محمدشاه قاجار در این محدوده قلعه ای برای اسکان خانواده شاهی بنا شد و این منطقه به «محله‌ی قجر‌ها» مشهور شد. اما برای آشنایی بهتر با محله‌ی گمرک در دوره‌های بعد، بهتره کمی درباره‌ی سابقه‌ی گمرک در ایران بدونیم. در دوره قاجاریه به گمرک خانه، راهدارخانه می گفتن. اما کم‌کم کلمه‌ی گمرک که یک واژه یونانی بود، از طریق مملکت عثمانی وارد ایران شد. هر شهری از ایران یک گمرک‌خانه داشت و حاکم شهر هم رئیس گمرک بود. درآمد گمرک عاید حاکم می‌شد، در عوض سالانه مبلغی معین به نام اجاره‌ی گمرک به گمرگ خانه‌ی مرکزی پرداخت می‌شد.

تمام اجناسی که از شهرستان‌ها یا کشورهای خارجی به تهران می‌اومدن، از دروازه‌ی گمرک تهران عبور می‌کردن. در هر جا هر قدری عوارض گمرک پرداخت شده بود، باید مجدد برای ورود به بازار تهران، دم این دروازه‌ی کمرگ هم پرداخت می شد. امروز محل این دروازه‌ قجری، همین میدون رازی یا گمرکه که دروازه‌ی اون مثل سایر دروازه‌های تهران در دوره‌ی رضاشاه تخریب شد. در زمان رضاشاه فردی به نام ارباب‌جمشید، احداث ده‌ها خونه رو در این منطقه قبول و چند مغازه هم برای تامین مخارج مردم راه‌انداری کرد. محله‌ی گمرک با نام جدید «محله‌ی جمشید» به حیات خودش ادامه داد. اما در سال‌های نزدیک به انقلاب، این محله به نام «شهرِنو» یا «منطقه‌ی سرخ تهران» شناخته شده بود. بعد از انقلاب هم این محله به کلی خراب شد و تبدیل به پارک رازی شد. ویژگی‌ها و امکانات محله مجسمه‌ی وسط میدون، تندیس زکریای رازی کاشف الکله. این مجسمه توسط «علی قهاری‌کرمانی» ساخته شده.

جالبه بدونید این اولین مجسمه‌ایه که بعد از انقلاب در میدونی نصب شد. خیابان هایی که از میدون منشعب می‌شن مولوی در شرق و قزوین و رباط‌کریم در غربن. کارگرجنوبی هم در شمال و جنوب میدون امتداد داره. صنف‌های خاصی در اطراف میدون مغازه دارن. یه طرف بورس لباس و لوازم جانبی نظامی، طرف دیگه بورس موتور و دوچرخه و حتی تعمیراتشونه. وسایل کوه‌نوردی و پتوسربازی هم به راحتی در این منطقه پیدا می‌شه. بیمارستان رازی هم درست کنار پارک رازی و در بخش شمالی میدون قرار داره. دسترسی راه‌های رسیدن به میدون گمرک آسونه. اتوبوس‌های زیادی از میدون انقلاب، خانی‌آباد و بیمارستان امام خمینی در این محله رد می‌شن. می‌تونید هم یک تاکسی مستقیم از سر کارگر جنوبی به سمت میدون گمرک سوار شید. خط بی‌آرتی خاوران-آزادی هم ایستگاه رازی داره که دسترسی رو راحت کرده. نظر یا تجربه شخصی برای من بخش تاریخی این منطقه خیلی مهم و جالبه. بافت قدیمی منطقه هم لابه‌لای هیاهو و شلوغی به خوبی مشخصه و نیاز به کشف چندباره داره. کلیدسازی گمرک آماده خدمت رسانی و باز کردن انواع قفل در سریعترین زمان ممکن بصورت سیار در این ناحیه و مناطق اطراف میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری