ساخت کلید موتور سیکلت به صورت سیار و ۲۴ ساعته در محل

ساخت کلید موتور سیکلت

یکی از تجهیزات ایمنی ضروری و مهم در هر موتور سیکلت که صاحب آن باید در زمان پارک کردن به همراه داشته باشد قفل و کلید است.هیچ گاه شما نمی دانید که سارقان کی و چه زمانی تصمیم به سرقت دارند پس همیشه پیشگیری کردن بهتر از درمان است.شما دارنده موتور سیکلت بهتر است قبل از اینکه خدایی ناکرده در تیر رس دزدان قرار بگیرید و قرعه به اسم شما بیفتد، با تهیه قفل و کلید موتور سیکلت کار را برای آن ها ناممکن و سخت کنید.

کلید موتور سیکلت

لازم به یاد آوری است که نمی توان به طور جدی و قطعیت گفت وسیله‌ای وجود دارد که بتواند صددرصد جلوی سرقت را بگیرد، ولی می توان از ابزار هایی استفاده کرد که زمان سرقت را افزایش داده تا شما به موقع سر برسید.از سوی دیگر اکثر سارقان از ترس گیر افتادن بیشتر به سراغ موتور سیکلت هایی می ‌رود که بدون قفل باشد و راحت بتوان آن را سرقت کرد.قفل و کلید موتور سیکلت دارای قیمت ارزان تری نسبت به دزدگیر آن بوده و ایمنی بالاتری هم دارد.قطع کردن سیم اسپیکر دزدگیر با یک سیم چین در کسری از ثانیه برای سارقان کار چندان سختی نیست.پس اگر تصمیم دارید دزد را بیشتر از این مدت زمان معطل کنید، به شما پیشنهاد می کنیم حتماً از یک قفل و کلید موتور سیکلت مناسب و تأیید شده استفاده کنید.بدون شک برای بالا بردن کارایی یک وسیله، باید اطلاعاتی کافی در مورد آن داشته باشید.

پس آگاهی از نوع و کارکرد قفل موتور سیکلت هم به دور از این قاعده نیست و اگر شما درک مناسب و درستی از آن پیدا نکنید و در خرید خود یک محصول بی کیفیت تهیه کنید، باز کردن آن برای سارقان کار زیاد سختی نخواهد بود.پس حتماً قبل از خرید در مورد این وسیله اطلاعات خود را بالا برده تا احتمال سرقت رفتن وسیله شما کاهش پیدا کند.

قفل و کلید موتور سیکلت چیست؟

انواع قفل ضد سرقت موتور سیک وسیله ای که از سرقت رفتن موتور سیکلت جلوگیری کند را قفل گویند. این وسیله می تواند یک زنجیر یا کابل باشد که به کمک آن موتور سیکلت در جایی مطمئن محکم می شود. البته می توان مدل‌هایی هم برای فرمان موتور و یا چرخ جلوی آن پیدا کرد و در بعضی از مدل ها با قفل مخصوص دیسک چرخ عقب می توانیم مانع از جا‌به‌جایی موتور سیکلت شویم.لت

قفل موتورسیکلت دیسکی

یکی از کم حجم ترین و ارزان ترین قفل های ایمنی که می توان برای موتور سیکلت در نظر گرفت قفل موتور سیکلت دیسکی است. در این نوع قفل چرخ های جلو و عقب موتور و دیسک های ترمز مانع از حرکت و سرقت آن می شود و تنها راه دزدیدن بلند کردن و حمل با وانت است.

قفل چرخ و فرمان موتورسیکلت

این قفل روی چرخ جلو و فرمان موتورسیکلت متصل می شود. در این روش با قفل کردن فرمان موتور نمی تواند هیچ حرکتی کند و چرخ جلو هم از قسمت اسپوک ها قفل شده و قابل جابه‌جایی نیست. البته تا حدودی می توان گفت این نمونه نسبت به قفل قبلی قابل اعتماد‌تر است زیرا با قفل شدن فرمان و چرخ جلو به هیچ وجه نمی توان موتور سیکلت را جا‌به‌جا کرد. ولی باید مراقب بود که سارقان با بلند کردن و گذاشتن موتور سیکلت در کامیون یا وانت اقدام به این کار نکنند.

قفل زنجیری موتور سیکلت

یکی از مورد اعتماد ترین و محکم ترین نمونه های قفل موتورسیکلت قفل زنجیری است. در این مدل صاحب موتورسیکلت به کمک زنجیر و قفل مخصوصی که ضد برش بوده وسیله خود را در مکان ثابتی که امکان باز شدن زنجیر با بالا و پایین آوردن آن وجود ندارد، قفل می کند. مزیت این نوع قفل این است که سارقان دیگر قادر نیستند با بلند کردن موتور سیکلت و حمل با کامیون و وانت اقدام به سرقت کنند، زیرا موتور سیکلت در یک جای ثابت که غیر قابل حمل می باشد، وصل شده است که قفط با کلید موتور سیکلت شما باز میشود.

قفل کابلی موتور سیکلت

در مواردی فوق کم و بیش دیده شده که سارق با یک انبر قادر به قطع زنجیر شده و سرقت به راحتی صورت گرفته است. به همین خاطر شرکت های سازنده تصمیم به ساخت یک نمونه به جای زنجیر کردند که در آن از تعدادی کابل فولادی به هم بافته شده کمک گرفته می شود. در این کابل دیگر نمی توان با یک انبر به راحتی آن را برش داد و زمان بسیار زیادی باید صرف این کار شود و بدون شک شانس موفقیت و سرقت در آن به شدت کاهش می‌باشد. پس می توان نتیجه گرفت در میان قفل های بالا قفل کابلی موتور سیکلت دارای اطمینان بیشتری است.

کلید موتور سیکلت

بهترین مارک قفل موتور سیکلت:

هیچ وقت نمی توان به طور قطعی یک برند خاص را بهترین مارک قفل و کلید برای موتورسیکلت معرفی کرد. زیرا برند های با کیفیت بسیاری در این حیطه فعالیت دارند مانند قفل موتورسیکلت اوکی، قفل موتورسیکلت ردلاین، قفل موتورسیکلت اکو، قفل موتورسیکلت استاندارد، قفل موتورسیکلت المپیا، قفل موتورسیکلت گیرا، قفل موتورسیکلت انرژی، قفل موتورسیکلت اس یو پی و … که با معرفی کردن یک برند خاص حق بقیه تولید کنندگان فعال در بازار را ضایع می کنید.

نکات مهم هنگام خرید قفل و کلید موتور سیکلت

قیمت قفل

مهم ترین و اصلی ترین نکته در زمان خرید قفل قیمت آن می باشد. قبل از هر اقدامی بهتر است میزان بودجه خود را برای خرید کلید موتور سیکلت دقیق مشخص کنید. با این کار قادرید مدل هایی که در محدوده قیمتی مورد نظر شما قرار دارند را انتخاب کرده و خرید برایتان آسان می شود. ما به شما توصیه می کنم زیاد به سراغ قفل های ارزان قیمت نروید، زیرا به تبع امنیت آن ها هم کاهش می یابد.

نوع قفل

انواع مختلفی برای قفل موتورسیکلت وجود دارد که شما باید طبق نوع موتور سیکلت خود و طرز استفاده یکی از آن ها را انتخاب کنید. اگر به دنبال خرید یک قفل امن هستید، می توان روی قفل های دیسکی که دارای وزن کم و اندازه کوچک هستند تمرکز کرد.این نوع قفل ها یکی از بهترین قفل برای جلوگیری از سرقت موتور سیکلت می باشند .

اگر شما جزء آن دسته از دوستان هستید که عادت دارید موتور را در جای ناشناس و ناامن رها کنید، خرید نوع کابلی و زنجیری برایتان گزینه مناسبی است، زیرا در این نوع قفل ها اجازه بلند کردن و حمل موتور با وسایل نقلیه مثل وانت امکان پذیر نیست.

جنس قفل

جنس بدنه بیشتر قفل ها از روکش پلاستیک تهیه می شود. پس این که فکر کنیم جنس آن ها کاملاً از پلاستیک است کاملاً اشتباه می باشد. جنس همه قفل ها از فلز ساخته می شود، ولی این نکته را نباید فراموش کنیم که هر فلزی مناسب این کار است. بعضی از فلزها به راحتی با دستگاه برش پاره می شوند و سرقت کردن موتور برای سارق آسان است. اما نمونه‌هایی هم وجود دارند که از جنس فولاد بوده و امکان برش دادن یا شکستن آن‌ها اصلاً ممکن نیست و دارای امنیت بالایی هستند.

مکانیسم قفل

توجه کردن به مکانیسم و عملکرد کلید و قفل بسیار حایز اهمیت است. تصور کنید جنس قفل مورد نظر شما از فولاد ضد برش باشد، ولی مکانیسم قفل آن بسیار ساده و به راحتی بتوان آن را باز کرد پس در حقیقت این قفل کارایی چندانی برای ما ندارد.

در مجموع دو نوع مکانیسم قفل را می توانیم در نظر بگیریم، اولین نوع کلید‌دار و بعدی نوع رمز‌دار. در نمونه کلید‌دار به آسانی می توان آن را با شاه کلید باز کرد ولی نمونه رمزدار باید حتماً در مدت زمان طولانی تر و با رمز بازگشایی کرد.

ضد زنگ بودن

قفل موتورسیکلت را معمولاً در صندلی یا دور فرمان نگهداری می کنند که متأسفانه مدام در معرض آب و رطوبت قرار می گیرد و دلیل زنگ زدگی می شود. همین علت می تواند باز و بسته شدن قفل را با مشکل مواجه کرده و باعث از بین رفتن بدنه قفل و پوسیدگی شود. پس همیشه سعی کنید قفل ‌های ضد زنگ را ملاک خرید خود قرار دهید تا در آینده مجبور به تعویض بیش از حد نشوید. به شما این اطمینان را می دهیم که قیمت این قفل‌ها زیاد گران نیست که از توان خریدتان خارج باشد.

خدمات کلید سازی سیار

برند محصول

بهترین انتخاب خرید معتبرترین برندهای بازار است. بدون شک این برندها دارای امنیت و کیفیت بالایی هستند. از سوی دیگر این محصولات از قبل توسط افراد زیادی تست و امتحان شده اند. تجربه به ما ثابت کرده تا وقتی که یک برند شناخته شده برای خرید وجود دارد، نباید هیچ وقت به سراغ برندهای ناشناس بروید. زیرا تست کردن این محصولات و کالاها چیزی جز اتلاف کردن انرژی و وقت شما سودی به همراه نخواهد داشت.

ما در تهران کلید با ارائه خدمات کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق تهران در چهار جهت اصلی بصورت کلید سازی سیار شمال تهران، کلید سازی سیار غرب تهران، کلید سازی سیار شرق تهران و کلید سازی سیار جنوب تهران توسط نیروی متخصص کلید سازی سیار آماده ارائه خدمات توسط متخصصین خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری