کلید سازی نزدیک من

کلید سازی نزدیک من

کلمات کلید و کلیدساز واژه های آشنایی هستند که زیاد آن ها را شنیده ام اما اطلاعات کاملی در مورد هیچ یک نداریم. بسیاری از ما حتی نمی دانیم که کلیدها چند نوع هستند و چطور درست می شوند یا اینکه کلیدسازان چه خدماتی ارائه می دهند و چه کلید سازی نزدیک من است که کار را حرفه ای انجام می دهد!

همه ی ما با شنیدن نام کلیدساز یاد مغازه های کوچکی می افتیم که چند قفل کهنه و یک دستگاه کلیدسازی در آنجا وجود دارد.

در صورتی که هیچ یک از تصورات ما در این مورد درست نیست. با پیشرفت تکنولوژی صنعت کلیدسازی نیز بسیار پیشرفت کرده و امروزه ارائه ی خدمات به صورت آنلاین می باشد. کلید سازی سیار و شبانه روزی نیز انواع دیگری هستند که هیچ محدودیت مکانی و زمانی برای ارائه ی خدمات ندارند.

وقتی مشکلی از قبیل گم کردن کلید یا ماندن پشت درب برایمان پیش می آید به اهمیت این حرفه پی می بریم.

کلید سازی نزدیک من

تاریخچه ی کلید

وظیفه ی اصلی کلید باز کردن قفل است. اولین کلید ۴۰۰۰ سال پیش در مصر باستان ساخته شد. جنس کلیدهای اولیه چوبی بود و قفل ها نیز امنیت زیادی نداشتند. قفل های قدیمی به راحتی با یک میله ی فلزی یا چوبی باز می شوند. حتی زدن ضربه به قفل نیز می توانست آن را باز کند.

کلیدها از گذشته تا کنون تحولات فراوانی داشته و بسیار پیشرفت کرده اند همچنین انواع مختلفی از آن ها ساخته شده اند. کلیدهای چوبی به انواع آهنی تغییر پیدا کردند و انواع آهنی هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرند. پس از آن انواع کامپیوتری و کددار پا به عرصه نهادند و پیشرفته ترین آن ها انواع کارتی و هوشمند می باشند.

کلیدسازی در ایران

اولین نسل های قفل و کلید در خوراسگان ایران ساخته شده اند بنابراین کلیدسازی سابقه ی بسیار طولانی در ایران دارد. فولاد ایران یکی از مستحکم ترین و بهترین فولادهای دنیا است. از این فلز مقاوم در گذشته برای ساخت انواع کلید استفاده میشد در واقع کیفیت فولاد هر منطقه تعیین کننده ی پیشرفت و گسترش صنعت کلیدسازی آن منطقه بود. قفل و کلیدسازی با پیشرفت صنایع فلزی گسترش و پیشرفت فوق العاده ای داشته است.کلیدسازی سیار در غرب تهران

کلیدهای جدید خودرو

خودروهای مدرن مجهز به سیستم ضد سرقت یا ایموبلازر هستند. سوئیچ خودروهای قدیمی به صورت کلید بود که درب را نیز با استفاده از آن باز می کردند. در صورت مفقود شدن کلید صاحب خودرو می توانست با سوئیچ خودرویی مشابه درب را به راحتی باز کرده و خودرو را روشن کند.

با افزایش سرقت خودرو سیستمی تحت عنوان ایموبلایزر بر روی خودروها تعبیه شد. این سیستم در واقع یک سیستم امنیتی و ضد سرقت است که با کدخوانی سوئیچ فقط در صورت استفاده از سوئیچ اصلی به موتور اجازه ی روشن شدن می دهد.

اکثر کلیدسازی ها برای رفع ایرادات سوئیچ خودرو دارای دستگاه کدساز هستند. اگر می خواهید بدانید که خودروی شما مجهز به این سیستم است یا نه می توانید به کلیدسازی های دارای دستگاه کدساز مراجعه نمایید. می توانید از روی کلید اصلی نیز یک کلید یدک بسازید و سعی کنید با آن خودرو را روشن نمایید. در صورتی که خودرو با کلید یدک روشن شود مجهز به سیستم ضد سرقت نیست در غیر این صورت امنیت ایموبلایزر را دارد.

پیشنهادات و توصیه های فنی در هنگام گم کردن کلید

قفل های امروزی پیشرفته تر از انواع قدیمی بوده و ساختار پیچیده ای دارند همچنین بسیار گران قیمت هستند و کوچکترین دستکاری ممکن است باعث بلا استفاده شدن آن ها شود. در صورتی که مهارت و دانش فنی کافی در مورد انواع قفل و نحوه ی تعمیر آن ها ندارید بهتر است از یک کارشناس در این زمینه کمک بگیرید زیرا همانطور که گفته شد قفل های جدید بسیار گران قیمت هستند و در صورت بروز مشکل هزینه ی گزافی رو دستتان می گذارند. به منظور جلوگیری از بار مالی بهتر است در صورت گم کردن یا جا گذاشتن کلید موارد زیر را رعایت کنید:

  • برای باز کردن قفل از سایر کلیدهایی که در اختیار دارید استفاده نکنید زیرا ممکن است کلید داخل قفل شکسته و باعث ایجاد دردسر شود. در برخی موارد کلید شکسته می تواند به ساختار قفل آسیب وارد نماید.
  • به هیچ وجه از ابزار تیزی مانند چاقو، سنجاق و سیخ برای باز کردن قفل استفاده نکنید.
  • وقتی سوئیچ خودرو را داخل ماشین جا گذاشته و درب را می بندید به هیچ وجه نباید از کلیدهای آپارتمانی برای باز کردن درب استفاده کنید.
  • در صورتی که کلید منزل را جا گذاشته و درب را بسته اید برای آوردن کلید از دیوار بالا نروید. این کار خطرناک است و می تواند به شما آسیب بزند.کلیدسازی سیار در شرق تهران

کلید سازی نزدیک من

کلیدساز نزدیک من

اکثر کلیدسازی های معتبر و امروزی دارای وبسایت و اپلیکیشن هستند. برخی از اپلیکیشن ها نیز فقط به معرفی خدمات پرداخته و بهترین و نزدیکترین کلیدسازی ها را به شما معرفی می کنند. سریع ترین و بهترین راه در زمان بروز مشکل مراجعه به اینترنت و جست و جو در مورد سایت های معتبر و نحوه ی ارائه ی خدمات آن ها است.

پس در صورت بروز هرنوع مشکل در رابطه با قفل و کلید کافی است تلفن همراه خود را برداشته و سری به فضای مجازی بزنید. البته به تمامی سایت ها نمی توان اعتماد کرد و اطلاعات مربوط به آدرس و نوع قفل را در اختیار آن ها قرار داد. در نتیجه بهتر است از قبل به فکر راه چاره باشید تا در هنگام بروز مشکل سردرگم نشوید و گیر افراد سودجو نیافتید.

خدمات کلید سازی و قفل سازی نزدیک من

  1. نصب درب اتوماتیک
  2. ساخت کلید کامپیوتری
  3. ساخت کلید کددار
  4. ساخت ریموت درب
  5. ساخت و کددهی به سوئیچ خودرو
  6. نصب سیستم حفاظتی
  7. نصب دوربین مدار بسته
  8. فروش قفل
  9. تعمیر قفل
  • تعویض مغزی یا توپی قفل
  • فروش گاو صندوق
  • باز کردن درب گاوصندوق
  • نصب درب ضد سرقت
  • رگلاژ و باز کردن درب ضد سرقت
  • باز کردن انواع درب ها
  • تعمیر و نصب جک درب
  • صب قفل های دیجیتال بر روی انواع درب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری