کلید سازی سیار اکباتان

کلید سازی سیار اکباتان

کلید سازی سیار اکباتان

تهران کلید با عنوان کلید سازی سیار اکباتان در غرب تهران و منطقه ۵ خدمات ارائه می کند.

کلید سازی سیار اکباتان در کمترین زمان و به سرعت برای باز کردن تمامی قفل ها و حل مشکل شما، فقط با یک تماس, قفل ساز سیار ما با تجهیزات کامل در سریع ترین زمان ممکن در تمامی نقاط اکباتان آماده خدمت رسانی به شما می باشد.کلید سازی اکباتان با تضمین بهترین سرویس دهی و قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان است.کلید سازی سیار در غرب تهران

کلید سازی سیار اکباتان

۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹

کلید سازی سیار اکباتان

خدمات کلید سازی سیار تهران کلید

این خدمات شامل بازکردن و تعویض انواع قفل حتی درب های ضد سرقت و انواع خودروها می باشد.

شهرک اکباتان یک شهرک  در غرب تهران و ناحیه شش منطقه ۵ شهرداری تهران قرار دارد. این شهرک ۵٫۹۴ کیلومتر مربع وسعت و ۴۴٬۹۸۱ نفر جمعیت دارد. این شهرک از سمت شرق به کوی بیمه و شهرک آپادانا، از شمال به اتوبان تهران کرج، از غرب به نمایشگاه صنایع هواپیمایی و از جنوب به بزرگراه شهید لشگری محدود و عمر مفید آن حدود ۳۰۰ سال برآورد شده‌است. شهرک اکباتان در مسیر خط چهار متروی تهران قرار دارد و دارای یک ایستگاه مترو است که تا سال ۱۳۹۴ دو ایستگاه آن راه اندازی شده‌است و همچنین به مجتمع مگامال با امکاناتی همچون پردیس سینمایی، هایپر مارکت، نمایندگی برندها، آی تی لند، شهربازی (درحال ساخت) و… می‌باشد دسترسی دارد.
در چند سال اول تکمیل واحدهای مسکونی، شهرک از امکانات و مراکز خدماتی مناسبی برخوردار نبود و ساکنین برای برطرف کردن نیازهای خود، مجبور به مراجعه به مرکز شهر بودند. اما در سال‌های بعد امکانات خدماتی این مجموعه رشد کرد و هم‌اکنون بخش اعظم نیازهای خدماتی ساکنین در درون شهرک تأمین می‌شود و نیاز کمتری به مراجعه به خارج از شهرک دارند.

در گذشته شرق شهرک اکباتان با دیواری در خیابان اصلی اکباتان از کوی بیمه جدا شده بود و هیچ کوچه‌ای از سمت کوی بیمه به اکباتان راه نداشت. در سال‌های بعد با فشار اهالی بیمه این دیوار تخریب شد تا اهالی بیمه به‌راحتی بتوانند برای تأمین نیازهایشان به اکباتان مراجعه کنند. همچنین کاربری‌های بسیاری در این خیابان ایجاد و این خیابان را به یک راسته عملکردی مهم تبدیل شد.

اکنون پس از سی سال، طرح‌های آن به صورت نصفه نیمه و در غالب مجموعه‌های رفاهی، فرهنگی و اقتصادی در دستور کار ساخت قرار گرفته‌است. کلید سازی سیار شهرک اکباتان آماده خدمت رسانی و باز کردن انواع قفل در سریعترین زمان ممکن بصورت سیار در این ناحیه و مناطق اطراف میباشد.

کلیدسازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهد که خدمات کلید سازی را بصورت سیار در تمام محله های اطراف اکباتان که می توانید کلید سازی سیار خیابان سیمون بولیوار، کلید سازی سیار پونک، کلیدسازی سیار حصارک، کلید سازی سیار چهاردیواری، کلید سازی سیار مرادآباد ، کلید سازی سیار سردارجنگل، کلید سازی سیار جنت آباد شمالی، کلید سازی سیار ستاری، کلید سازی سیار جنت آباد مرکزی، کلیدسازی سیار طرشت ، کلید سازی سیار شاهین جنوبی، کلید سازی سیار جنت آباد جنوبی، کلید سازی سیار کن ، کلید سازی سیار شهر زیبا ، کلید سازی سیار شهران ، کلید سازی سیار باغ فیض و کلید سازی سیار اندیشه   نیز جزو کلیدسازی سیار در منطقه ۵ می باشد که خدمات ارائه می شود.

شما کافیست برای دریافت خدمات کلید سازی و قفل سازی سیار به شماره ۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹ تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناس ما در محل مورد نظر شما حاضر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری