باز کردن قفل ماشین

باز کردن قفل ماشین

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که کلید خودروی خود را داخل ماشین جا گذاشته و درب را ببندید، یا آن را گم کرده باشید و کلید یدک داخل خودرو باشد. در این مطلب از تهران کلید روش هایی برای باز کردن قفل ماشین بدون داشتن کلید را به شما آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید.

 باز کردن قفل درب ماشین

خودروهای جدید دارای سیستم امنیتی و قفل اتوماتیک بوده و همگی دارای قفل برقی می باشند در نتیجه برای باز کردن قفل به ریموت کنترل نیاز است بنابراین باز کردن قفل آن ها کار سختی است اما غیر ممکن نیست! برای باز کردن قفل درب ماشین می توانید با امداد خودرو یا کلیدسازی سیار تماس گرفته و یا از جرثقیل کمک بگیرید اما تمامی این کارها نیازمند صرف وقت و هزینه هستند. پس بهتر است خودتان دست به کار شوید.

باز کردن قفل ماشین

باز کردن قفل اتوماتیک خودرو

همانطور که گفته شد امروزه تمامی خودروها مجهز به قفل الکتریکی و اتوماتیک می باشند که برای باز کردن آن ها به ریموت کنترل نیاز است. نخستین گام برای باز کردن قفل ماشین پیدا کردن ابزار مناسب است. می توانید از آنتن خودرو، سیخ بلند، آویز لباس، چاقوی پلاستیکی و … برای باز کردن آن استفاده نمایید.کلید سازی سیار شرق تهران

  1. با استفاده از یک وسیله فضایی کوچک بین بالای درب و بدنه خودرو ایجاد نمایید.
  2. وسیله ی مورد نظر را از فضای ایجاد شده عبور داده و آن را به شاستی درب نزدیک کنید.
  3. در انتها قفل را محکم فشار دهید.

انجام این کار به سادگی بیان آن در سه خط نیست و شاید مجبور باشید ده ها بار آن را تکرار کنید. برای جلوگیری از آسیب به رنگ ماشین بهتر است وسیله ای که برای ایجاد فاصله بین درب و بخش بالایی قرار می دهید را داخل پارچه ای بپیچید. همانطور که گفته شد می توانید از آنتن ماشین یا آویز لباس مفتولی که آن را باز کرده اید برای انجام این کار استفاده نمایید.

بهترین وسیله برای انجام این کار اسلیم جیم است. ابزاری که پلیس ها برای باز کردن درب ماشین از آن استفاده می کنند. البته این روش برای خودروهای اتوماتیک پیشنهاد نمی شود زیرا ممکن است به سیم کشی داخل درب آسیب وارد نماید. برای انجام این کار معمولاً از درب شاگرد استفاده می شود زیرا این درب سیم های کمتری نسبت به درب سمت راننده دارد و احتمال آسیب آن کمتر است.

روش دیگر استفاده از سیم اضطراری صندوق عقب است. البته استفاده از این روش مستلزم باز بودن درب صندوق عقب می باشد. در صورتیکه درب صندوق باز بود به دنبال سیم اضطراری بگردید. این سیم معمولاً در قسمت درب یا سقف صندوق قرار دارد.کلید سازی سیار شمال تهران

پس از یافتن سیم آن را بکشید. با این کار صندلی عقب خودرو به جلو می افتد. در برخی خودروها صندلی سر جای خود می ماند اما آزاد خواهد شد و با یک فشار می توان آن را به جلو هدایت کرد. پس از افتادن صندلی از فضای ایجاد شده وارد ماشین شده و درب ها را باز کنید.

در صورتیکه عجله دارید و هیچ ابزاری دم دستتان نیست می توانید از برف پاک کن استفاده کنید. برف پاک کن را از جلوی ماشین باز کرده و طبق روشی که توضیح داده شد شاسی قفل را فشار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری