ساخت سوئیچ خودرو

ساخت سوئیچ خودرو

ساخت سوئیچ خودرو ( ساخت سوئیچ ماشین )

این روزها ساخت سوئیچ خودرو کار بسیار دشواری است. زیرا پیشرفت های بسیار قابل توجهی در صنعت خودروسازی اتفاق افتاده و خیلی از سوئیچ ها کددار طراحی می شوند که به آسانی هر فردی نمی تواند از روی آن تهیه کند. البته کم تر برای راننده ای پیش می آید که بخواهد یک سوئیچ یدک داشته باشد و فقط در زمانی که این وسیله بشکند یا گم شود این کار لازم است.

ساخت سوئیچ خودرو

شاید برایتان جالب باشد که بدانید طبق آمار گرفته شده از هر ۲۰ راننده یک نفر یا سوئیچ خودرو او به سرقت می رود و یا گم می شود. با توجه به این موضوع اگر تصمیم به پیگیری از طریق نمایندگی دارید دردسرهای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت و به همین خاطر پیشنهاد ما به شما کمک گرفتن از متخصصان حرفه ای و زبده در این امر می باشد.

همان گونه که همه ما در جریان زندگی های پر مشغله امروزی هستیم، ممکن است گاهی اوقات به هر دلیل سوئیچ خودرو خود را گم کنیم یا در محلی جا بگذاریم و با این کار اضطراب زیادی بکشیم زیرا دچار یک دردسر جدید شدیم.

در مواقعی هم به خاطر عملکرد خاص سیستم دزدگیر ماشین، عجله راننده یا سایر سرنشینان خودرو درب های به صورت کاملاً اتوماتیک قفل شده و سوئیچ داخل جا می ماند به همین علت در این مواقع پیشنهاد ما به شما این است که خونسردی خود را حفظ کرده و با متخصصان این کار حتماً مشورتی داشته باشید.

در هنگام بروز چنین مشکلاتی بدون در نظر گرفتن محدودیت شما قادرید در همه بازه های زمانی با قفل سازی شبانه روزی تهران کلید تماس گرفته و از خدمات ما مانند تعویض قفل و مغزی انواع درب ها در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت ممکن بهرمند شوید.

ساخت سوئیچ خودرو

شاید این اتفاق برای همه ما روزی بیفتد که سوئیچ در قفل خودرو و داخل استارت گیر کند و متأسفانه این حادثه می تواند علت های زیادی به همراه داشته باشد از جمله می توان به ایجاد مشکلاتی در سیلندر سوئیچ خودرو، خاموش نشدن خودرو به صورت کامل، قرار نگرفتن دنده در حالت خلاص، قفل شدن فرمان خودرو و…. اشاره کرد.

پس قبل از به وقوع پیوستن این موارد بهتر است این کارها را انجام دهیم:

– قرار دادن دنده در حالت خلاص

– قرار دادن سوئیچ در حالت lock  بعد از خاموش کردن ماشین

– استفاده از اسپری های روان کننده هرچند وقت یک بار در سوئیچ

– کنترل به موقع سلامت باطری ماشین (خرابی باطری ماشین موجب گیر کردن سوئیچ)

ساخت سوئیچ ماشین

سوئیچ مخفی ماشین چیست؟

همان طور که از اسمش پیداست، کاربر سیستمی را در خودروی خود تعبیه می کند که بدون آن نمی توان خودرو را روشن کرد.

بیشتر رانندگان قدیمی همیشه یک سوئیچ مخفی در قسمتی از خودرو جا ساز می کردند که با قطع شدن آن برق رسانی به سیستم کوئل یا همان احتراق قطع می شد و سارقان دیگر نمی توانستند آن را پیدا کنند و خودرو را روشن کرده و بدزدند.

اما امروزه پیچیدگی های زیادی در انواع خودروها وجود دارد و کار درستی نیست که سیم کشی جدیدی را برای درست کردن یک سوئیچ مخفی هم اضافه کنیم.

اما یک راه حل ساده دارید و آن هم استفاده از جعبه فیوز خودرو، با این روش شما فیوز مربوط به قسمت سوخت رسانی (کوئل) را خارج کرده تا کسی به غیر از خودتان نتواند آن را روشن کند.

مسلماً سارقان هم وقت کافی برای عیب یابی خودرو ندارند و عملاً در ربودن ماشین موفق نمی شوند.

سوئیچ هوشمند خودرو

با وجود مشکلات زیادی مانند گیرکردن سوئیچ، هرز شدن توپی مغزی سوئیچ، سولفاته کردن یا خال زدگی پلاتین داخلی و … که در سوئیچ های مکانیکی خودرو های قدیمی وجود دارد، طراحان تصمیم به ساخت سوئیچ های هوشمندی (key less) شدن که هولدر و نگهدارنده ی سوئیچ را تقویت می کرد.

به خاطر همین خیلی از شرکت های خودروساز استقبال زیادی از سیستم ورود و خروج بدون کلید کردند.

در این خودروها سیستم استارت دکمه ای به صورت کاملاً استاندارد به خریدار عرضه می شود و تا فاصله یک متری خودرو کار می کند.

در این سیستم قفل درب ها به شکل کاملاً اتوماتیک باز شده و بعد از نشستن راننده با فشار دادن یک دکمه استارت زده می شود و با پایین نگه داشتن پدال ترمز می توان خودرو را روشن کرد.

این ویژگی را می توان در بیشتر ماشین های نسل جدید با سه ورژن مشاهده کرد و افرادی که تجربه استفاده کردن از این سیستم را دارند کم پیش می آید که مایل باشند به سراغ خودروهای سوئیچی بروند. البته لازم به ذکر است که نوع یک آن دارای امکانات محدودی بوده و فقط می توانید با دکمه استارت خودرو را به حرکت در آورد.

در نوع دو قابلیت هایی مانند جی پی اس تراکر، اتصال به GPS، قابلیت استارت با ریموت کنترل و… تعبیه شده است.

از شرکت هایی که در تولید سیستم نوع دو پیش قدم بودند می توان به شرکت Fuzik کشور چین اشاره کرد.

البته محصولات این شرکت دارای سطح کیفی بسیار خوبی بوده و پیرو استانداردهای Tuv اتحادیه اروپا هستند.

همین طور با ارسال محصولات خود به شرکت های مانند تویوتا، هوندا، نیسان، جیپ، بوش همکاری مستمری دارد.

از سیستم هایی خودرویی دیگری که این روزها طراحان در حال ارتقاء آن هستند می توان به ساخت سوئیچ های دیجیتال ماشین اشاره کرد.

در این نمونه کلید های دیجیتال دارای قابلیت قفل و استارت خودرو از راه دور به کمک ارتباط با انواع گوشی های هوشمند هستند و ساختار مدیریت (TSM) به طور کاملاً پیشرفته با ارتباط بین کلید دیجیتال و گوشی هوشمند در آن ها ایجاد شده است.

سازندگان سیستم های نوع سوم توانسته اند به خوبی با کمک گرفتن از تکنولوژی ارتباطات، ارتباط مستقیمی با قطعه ی ایمن در کلید ایجاد و یک میدان نزدیک NFC طراحی کنند.

با این کار به جرئت می توان گفت کامل ترین، متنوع ترین و ایمن ترین سوئیچ خودرو تولید شده است که با استفاده از NFC دسترسی به گوشی هوشمند و خودرو به خوبی فراهم می شود.

یکی از ویژگی های بارز این روش جنبه عدم امکان سرقت خودرو می باشد پس سارقان بدون در دست داشتن گوشی هوشمند راننده و نزدیک کردن آن به خودرو در کار خود بدون شک ناکام خواهند بود.

خدمات کلید سازی سیار

راه تهیه کردن سوئیچ یدک ماشین

وقتی فردی سوئیچ ماشین خود را گم می کند و قادر به باز کردن درب خودرو خود نیست، نباید در هنگام مواجه شدن با این موضوع دچار استرس و نگرانی شود؛ زیرا در این وضعیت هم می توان با درست کردن یک کلید یدک مشکل را به راحتی حل کرد.

بدون شک سوئیچ و کلید یدک ماشین یکی از ابزارهای بسیار مهم برای صاحب ماشین می باشد.

اگر خودرو شما از فناوری ایموبلایزر (ضد سرقت) برخوردار باشد، در زمان گم شدن سوئیچ و نداشتن سوئیچ یدک، به اجبار باید هزینه های زیادی را بابت باز کردن درب ها و روشن کردن خودرو بپردازید، زیرا برای کد گشایی هزینه های بالایی متحمل می شوید و این کار تنها با کمک یک تیم متخصص و کار بلد که دارای مهارت خاص این کار باشد حل می شود.

در هنگام ساختن کلید یدک برای خودروهای دارای سیستم امنیتی ضد سرقت (ایموبلایزر) باید کار را به یک کلید ساز حرفه ای سپرد تا با تجهیزات و دستگاه های کد گذاری که در اختیار دارد بتوانند سوئیچ یدک را طراحی کرده و بسازد. این دستگاه ها قادرند با اتصال به کامپیوتر خودرو و انجام صحیح عملیات کدگذاری این کار را به درستی و بدون هیچ مشکلی انجام دهند. ما در تهران کلید می توانیم کلیه خدمات را در کمترین زمان و بهترین قیمت به شما ارائه دهیم.

ما در تهران کلید با ارائه خدمات کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق تهران در چهار جهت اصلی بصورت کلید سازی سیار شمال تهران، کلید سازی سیار غرب تهران، کلید سازی سیار شرق تهران و کلید سازی سیار جنوب تهران توسط نیروی متخصص کلید سازی سیار آماده ارائه خدمات توسط متخصصین خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری