ساخت سوئیچ انواع خودرو

ساخت سوئیچ انواع خودرو ها حتی دارای دزدگیر

خودرو با استفاده از سوئیچ روشن و خاموش می شود. برای انجام این کار باید سوئیچ در بخشی تحت عنوان استارتر که در سمت راست و بخش زیرین فرمان قرار دارد چرخانده شود. این بخش دارای چهار حالت مختلف می باشد.روشن، قفل، راه اندازی و تجهیزات جانبی.

ساخت سوئیچ خودرو

  • روشن

در این حالت موارد زیر روشن می شوند:

  • مدارهای الکتریکی
  • سیستم برقی
  • نشانه ها
  • هشدارهای نمایشگر جلویی
  • سیستم جرقه زنی

در واقع این حالت نشان از باز بودن مدارهای الکتریکی داشته و دلیلی بر روشن بودن موتور نخواهد بود. به عبارت دیگر در این حالت موتور هنوز خاموش است.

  • قفل

در حالت قفل بودن می توان سوئیچ را خارج نمود در صورتیکه در حالت روشن امکان انجام این کار وجود ندارد. وقتی سوئیچ در حالت قفل قرار دارد فرمان قفل بوده و نمی توان آن را چرخاند. علاوه بر این موتور نیز خاموش خواهد بود. از این حالت صرفاً برای درآوردن سوئیچ از جایگاه خود استفاده می شود.

  • راه اندازی

در حالت راه اندازی موتور راه اندازی می شود. پس از روشن شدن موتور با برداشتن دست از روی سوئیچ دوباره به حالت روشن بازگردانده خواهد شد. میل لنگ در زمان فعال بودن این حالت با سرعت هزار دور در دقیقه می چرخد.

  • تجهیزات جانبی

حالت ACC که در آن موتور خاموش است اما می توان از تجهیزات جانبی برقی خودرو مانند ضبط و برف پاک کن استفاده نمود.

پس از روشن شدن خودرو به هیچ وجه سوئیچ نباید در حالت راه اندازی باشد همچنین از استارت زدن مکرر پزهیز شود زیرا این کار باعث خراب شدن استارتر و در برخی موارد شکستن سوئیچ در داخل آن می شود.

انواع سوئیچ خودرو

  1. معمولی
  2. مجهز به ایموبلایزر
  3. کنترل از راه دور
  4. اثر انگشتی
  5. اپلیکیشنی

ساخت سوئیچ خودرو

برای ساخت سوئیچ انواع خودرو ها جدید مجهز به سیستم امنیتی و ضد سرقت ایموبلایزر هستند. این سیستم از طریق تراشه ای که به وسیله ی کد مشترک بین سوئیچ و خودرو کار می کند عمل خواهد نمود. در واقع ارتباط بین سوئیچ و ماشین و همچنین شناسایی سوئیچ توسط این سیستم انجام خواهد شد.

در موارد شکستن یا مفقود شدن سوئیچ با داشتن کد دسترسی می توان به راحتی سوئیچ یدک درست کرد البته به راحتی توسط افراد متخصص و تجهیزات کامپیوتری نه توسط کلیدسازان معمولی. در صورت بروز مشکل برای سوئیچ با در دست داشتن مدارک شناسایی و مدارک خودرو می توانید به نمایندگی اصلی مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت نمایید.

این کار ممکن است چند روز طول بکشد. در نمایندگی با استفاده از کامپیوتر و کد دسترسی قبلی کد جدیدی به خودروی شما داده شده و سوئیچ نیز توسط ماشین های ساخت کلی ساخته می شود. برخی کمپانی های کلیدسازی نیز این کار را در مدت زمان کمتر انجام خواهند داد. در صورت مفقود شدن کد دسترسی فقط نمایندگی اصلی قادر است کد را دریافت نموده و دراختیار شما قرار دهد بنابراین در صورتی که کارت کد را گم کرده و یا دسترسی به آن ندارید باید حتماً از نمایندگی کمک بگیرید.

ما در تهران کلید با ارائه خدمات کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق تهران در چهار جهت اصلی بصورت کلید سازی سیار شمال تهران، کلید سازی سیار غرب تهران، کلید سازی سیار شرق تهران و کلید سازی سیار جنوب تهران توسط نیروی متخصص کلید سازی سیار آماده ارائه خدمات توسط متخصصین خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری