قفل درب چوبی دلتا و بهریزان

قفل درب چوبی دلتا و بهریزان

قفل و دستگیره چه کاربردی دارند؟

قفل درب دلتا و بهریزان و دستگیره اصلی ترین یراق آلات هر درب محسوب می شوند. همه ی ما روزانه بارها و بارها دستگیره ی درب های مختلف را جهت ورود و خروج به منزل، محل کار، مکان های عمومی و … لمس می کنیم. قفل و دستگیره اساسی ترین نقش را در ورود و خروج به ساختمان و همچنین تأمین امنیت آن دارند.

در این مطلب از تهران کلید سیار در مورد قفل و دستگیره های تولیدی دلتا و بهریزان صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

گروه صنعتی دلتا

کمپانی دلتا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دستگیره، قفل و پلاک با بیش از ۴۰ سال سابقه در ایران می باشد. طراحان و مهندسان خلاق و مبتکر با ابداع طرح های مبتکرانه و فوق العاده، استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و بکارگیری بروزترین تکنولوژی های دنیا محصولی تحت عنوان برند دلتا تولید کرده اند. به جرأت می توان گفت این برند از قفل و دستگیره یکی از بهترین ها در این زمینه است.

ویژگی های قفل و دستگیره های دلتا

  • زیبایی ظاهری
  • کیفیت بی نظیر
  • استفاده از مواد اولیه استاندارد
  • قیمت مناسب
  • متناسب با نیازهای روز دنیا

توجه به کیفیت محصولات راز برند دلتا برای موفقیت در این عرصه است. در خطوط تولید دلتا توجه ویژه ای به تکنولوژی تولید، ساخت و ساختار محصول می شود. سیاست کاهش قیمت تمام شده دیگر دلیل پرطرفدار بودن محصولات تولید این برند است. محصولات به روز، کارآمد و بادوام نتیجه ی تلاش شبانه روزی طراحان و مهندسان این مجموعه است.

قفل درب چوبی دلتا و بهریزان

گروه صنعتی بهریزان

بهریزان دیگر کمپانی تولیدکننده ی یراق آلات درب در ایران می باشد که جزو مطرح ترین و معروف ترین برندها در این زمینه است. دستگیره های بهریزان به دو دسته تقسیم می شوند: رزت و پلاک دار. در نوع رزت قفل و دستگیره جدا بوده و قفل توسط روسوئیچی به درب متصل می شود اما در نوع پلاک دار که به آن یک تکه نیز گفته می شود دستگیره و قفل بر روی پلاک متصل شده و جزو متداول ترین مدل ها است.کلید سازی سیار شمال تهران

مواد اولیه قفل و دستگیره

به طور کلی از مواد اولیه برنج، آلومینیوم و زاماک برای تولید دستگیره استفاده می شود. این مواد به عنوان زیرساز مورد استفاده قرار گرفته و روکش های متنوعی از جنس تیتانیوم، کروم و … بر روی آن ها زده خواهد شد. مواد اولیه با کیفیت و رعایت اصول طراحی منجر به افزایش مقاومت محصول نهایی می شود.

قفل درب دلتا و بهریزان

از قفل های دلتا و بهریزان به طور معمول برای درب های چوبی استفاده می شود. قفل های این برند معمولاً همراه با دستگیره بوده و مشتریان قفل و دستگیره را باهم خریداری می کنند. تنوع در طرح، رنگ، مدل، قیمت و…. دست مشتری را برای انتخاب متناسب با سلیقه و بودجه ای که دارد باز می گذارد. به عنوان مثال خرید دستگیره ی لوکس طلایی رنگ با روکش چرمی برای اتاقی که رفت و آمد چندانی در آن وجود ندارد اصلاً منطقی نیست اما برای درب ورودی در صورتیکه چوبی باشد باید از قفل با کیفیت و دستگیره زیبایی استفاده شود.کلید سازی سیار شرق تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری