کلید سازی سیار مشیریه

کلید سازی سیار مشیریه

کلید سازی سیار مشیریه

تهران کلید با عنوان کلید سازی سیار مشیریه در منطقه ۱۵ و دیگر محله ها و خیابانهای اطراف خدمات ارائه می کند.

کلید سازی سیار مشیریه در کمترین زمان و به سرعت برای باز کردن تمامی قفل ها و حل مشکل شما، فقط با یک تماس, قفل ساز سیار ما با تجهیزات کامل در سریع ترین زمان ممکن در تمامی نقاط مشیریه آماده خدمت رسانی به شما می باشد.کلید سازی مشیریه با تضمین بهترین سرویس دهی و قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان است

کلید سازی سیار مشیریه

۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹

کلید سازی سیار مشیریه

خدمات کلید سازی سیار تهران کلید

این خدمات شامل بازکردن و تعویض انواع قفل حتی درب های ضد سرقت و انواع خودروها می باشد.

مشیریه یا شهرک مشیریه یکی از محله‌های تهران، واقع در جنوب‌شرقی تهران می‌باشد. این محله از شمال به بزرگراه امام رضا (خیابان خاوران) و سه‌راه افسریه، از شمال‌غرب به میدان بسیج، از شرق به شهرک رضویه (کاروان)، از غرب به بوستان پردیس بانوان، بوستان خلیج فارس (پامچال)، بوستان جنگلی توسکا، پارک آبی آزادگان، بوستان بزرگ آزادگان، بزرگراه آزادگان و بزرگراه امام علی، از جنوب‌غرب به شهرک دولت‌آباد و از جنوب به بزرگراه امام‌ علی و بزرگراه شهید رستگار مقدم (در حال ساخت) منتهی می‌شود.

مشیریه تحت مالکیت مشیرالسلطنه بوده است که همراه با محلهٔ رضویه (کاروان) ناحیهٔ ۴ منطقهٔ ۱۵ را شکل می‌دهند. در عین حال بنا بر مصاحبه‌هایی که با اعضای شورایاری و معتمدین محلهٔ مشیریه صورت پذیرفت این افراد، مالک این محله را مشیرالدوله، یکی از درباریان و نزدیکان شاه (ناصرالدین شاه) و از ملاکین بزرگ، معرفی نمودند که نام او بر محله باقی‌مانده است. آخرین مرزبندی مصوب این محله، مربوط به سال ۱۳۴۵ و از همان بدو شکل‌گیری محله بوده است. شخصی به نام امیر سلیمانی زمین‌دار بزرگ دوران پهلوی و اسدالله اعلم نیز به عنوان افراد مؤثر در شکل‌گیری این محله قابل ذکر خواهند بود. این دو نفر اولین واگذارکنندگان (فروشندگان) زمین‌های این محله بوده‌اند، هنوز هم در پارک آزادگان که در غرب پارک پامچال قرار دارد، ساختمانی به نام ساختمان امیرسلیمانی واقع شده که متعلق به شهرداری مرکز است. کلیدسازی سیار مشیریه آماده خدمت رسانی و باز کردن انواع قفل در سریعترین زمان ممکن بصورت سیار در این ناحیه و مناطق اطراف میباشد

کلید سازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهد که خدمات کلید سازی را بصورت سیار در تمام محله های اطراف مشیریه که می توانید کلید سازی سیار افسریه ، کلید سازی سیار شوش ، کلید سازی سیار اتابک ، کلید سازی سیار خاورشهر ، کلید سازی سیار مسعودیه ، کلید سازی سیار کیانشهر ، کلید سازی سیار خیابان طیب و کلید سازی سیار بیسیم نیز جزو کلیدسازی سیار در منطقه ۱۵ می باشد که خدمات ارائه می شود.

شما کافیست برای دریافت خدمات کلید سازی و قفل سازی سیار به شماره ۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹ تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناس ما در محل مورد نظر شما حاضر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری