کلید سازی سیار میرداماد

کلید سازی سیار میرداماد

بلوار میرداماد یا خیابان میرداماد یکی از بلوارهای زیبای شمال شهر تهران می باشد که در منطقه ۳ شهرداری واقع شده است. محله میرداماد از شمال تا قلهک، از جنوب تا بزرگراه همت، از غرب تا خیابان ولیعصر و از شرق تا خیابان شریعتی را در برمیگیرد.

برای ساکنین میرداماد خبر خوبی داریم. دیگر نگران گم کردن کلید خانه و پشت در ماندن نباشید. در چنین مواقعی مجبورید زمانی را صرف مراجعه به مغازه کلید سازی کنید. همچنین ممکن است این اتفاق زمانی بیفتد که تمامی کلید سازی های اطراف شما تعطیل باشند. با کلید سازی سیار تهران کلید فقط با یک تماس می توانید کلید ساز را به سرعت در محل خود داشته باشید! در هر موقعی از شبانه روز و در تعطیلات نیز تهران کلید قابل دسترسی است.

خدمات تهران کلید در محله میرداماد

کلید سازی سیار تهران کلید تمامی خدمات مربوط به قفل و کلید را به شما ارائه می دهد. برخی از آنها عبارتند از:

  • باز کردن تمام انواع قفل در منزل
  • باز کردن قفل در خودرو
  • تعویق قفل‌های هرز و شکسته
  • تعویض قفل در ویلا و حیاط
  • ساخت انواع سوئیچ‌های کددار
  • باز کردن انواع گاوصندوق
  • ساخت انواع کلیدهای ضدسرقت، یک لبه، دو لبه، چهار لبه و لوله‌ای
  • ساخت انواع سوئیچ خودرو و موتورسیکلت
  • ساخت ریموت پارکینگ

 

ارائه ریموت پارکینگ توسط تهران کلید

 

علاوه بر میرداماد در سایر مناطق شمالی تهران نیز، شعبه کلید سازی سیار شمال تهران آماده خدمت رسانی به شماست.

شایان ذکر است که خدمات شبانه روزی تهران کلید تنها شامل اهالی میرداماد و اطراف آن نیست. در تمامی نقاط شهر تهران آماده پاسخگویی و حل مشکلات مرتبط با قفل سازی و کلید سازی شما هستیم.

هزینه خدمات تهران کلید در منطقه میرداماد چقدر است؟

مبلغی که به کارشناس تهران کلید می پردازید بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است و کاملا منصفانه محاسبه می شود. حتی اگر ساعت اوج ترافیک باشد یا نیمه شب، تفاوتی ندارد و افزایش هزینه نخواهیم داشت.

برای خدمات مختلف، نرخ های متفاوتی تعیین شده است. شما می توانید با تماس با تیم پشتیبانی تهران کلید (۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹) از قیمت ها مطلع شوید و همچنین هر سوالی دارید از پرسنل ما بپرسید.

حضور کلید ساز در محل شما در اسرع وقت

چه ساکن میرداماد باشید و چه محله های اطراف، ۳۰ دقیقه بعد از تماس شما کلید ساز سیار در محلتان حاضر است. در هر زمانی از روز که با شماره ۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹ تماس بگیرید، مجموعه تهران کلید درخواست شما را بررسی و بلافاصله کلید ساز سیار را به آدرس شما اعزام می کنند. ظرف مدت حداکثر نیم ساعت کارشناس کلید ساز در محل شما حضور پیدا می کند و مشکل را برطرف می نماید.

در خیابان های اطراف میرداماد مانند خیابان شریعتی نیز با همین سرعت کلید ساز به محل شما می رسد. کافیست با کلید سازی سیار شریعتی تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری