کلید سازی سیار اختیاریه

کلید سازی سیار اختیاریه

قرار است با مجموعه‌ای بزرگ و زنجیره‌ای آشنا شویم که با ارائه خدمات کلید سازی سیار در تمام روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز فعال است تا اگر نیاز به خدمات کلیدسازی حرفه‌ای داشتید، با یک تماس تلفنی و بدون نیاز شما به حضور در محل، بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را ارائه دهد.

در صورتی که ساکن محله اختیاریه، پاسداران و دیگر محله‌های شمال تهران هستید، در ادامه با خدمات کلیدسازی سیار تهران کلید، نحوه محاسبه هزینه و دستمزدها، مدت‌زمان انجام کار و تماس با پشتیبانی محله اختیاریه و دیگر مناطق شمال پایتخت آشنا خواهید شد، با ما همراه شوید.

تهران کلید در محله اختیاریه چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

ساده‌ترین خدمات کلیدسازی معمولاً تعویض توپی در و ساخت کلید است که زمان زیادی هم نیاز ندارد؛ ولی گاهی اوقات مشکلات پیچیده‌تری مانند باز کردن در خودرو، باز کردن در ضد سرقت و یا پارکینگ وجود دارد که هم زمان بیشتری لازم دارد و هم باید توسط نیروی کاربلد و حرفه‌ای انجام شود.

در صورتی که با هرکدام از این مشکلات روبه‌رو شدید، در هر ساعت از شبانه‌روز حتی نیمه‌شب یا روزهای تعطیل می‌توانید با شعبه کلید سازی سیار شمال تهران تماس گرفته، مورد را برای تیم پشتیبانی توضیح داده و درخواست اعزام نیرو دهید تا بلافاصله از نزدیک‌ترین شعبه به مشکل شما رسیدگی شود.

البته علاوه بر مشکلات فوق، موارد دیگری مانند باز کردن در گاوصندوق، ساخت سوئیچ برای انواع موتورسیکلت و ساخت سوئیچ کددار برای ماشین‌های ایرانی و خارجی هم توسط تیم امداد کلید انجام می‌شود.

 

ارائه انواع سوئیچ کد دار برای ماشین های ایرانی و خارجی

 

ارائه کار باکیفیت در زمانی کوتاه با بهترین هزینه

مدت‌زمان انجام کار بر اساس نوع قفل و میزان پیچیدگی آن است. قاعدتاً به همان اندازه که زمان تعویض توپی درهای ساده کوتاه است، باز کردن درهایی که قفل دیجیتال یا ضد سرقت دارد، طولانی‌تر و پیچیده‌تر است. درعین‌حال تیم تهران کلید انجام کار با بهترین کیفیت در مدت‌زمان کوتاه را تضمین می‌کند.

در ضمن، هزینه تمامی کارها بر اساس مصوبه اتحادیه محاسبه شده و شما می‌توانید با یک تماس تلفنی از خدمات مقرون‌به‌صرفه کلیدسازی تهران کلید استفاده کنید.

نحوه تماس با تیم تهران کلید

در صورتی که ساکن شمال پایتخت هستید و نیاز به خدمات کلیدسازی داشتید، باید با شعبه های مربوطه در محله های شمال تهران مثلا کلید سازی سیار چیذر یعنی شماره ۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹ تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی صحبت کنید تا بر اساس مشکلی که دارید، تیم مربوطه در سریع‌ترین زمان به آدرس شما اعزام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری