باز کردن درب پژو 405

باز کردن درب پژو ۴۰۵ با چند راهکار ساده و کاربردی

باز کردن درب پژو ۴۰۵ ! آیا شدنیه ؟

یکی از محبوب ترین خودروها در ایران، پژو ۴۰۵ است که یک خودروی مونتاژی بوده و دارای معایب و مزایای بسیاری می باشد. پژو ۴۰۵ به دلیل داشتن ویژگی هایی مانند فرمان هیدرولیک، شیشه ها و آینه های برقی، کولر و موتور انژکتوری در دهه ۱۳۷۰ طرف‌داران بسیاری داشت. علی‌رغم این که حدوداً ۳۰ سال قبل خط تولید ابتدایی آن راه اندازی شد اما بعضی از مشکلات این خودرو هم چنان حل نشده است. یکی از مشکلاتی که ممکن است دارندگان پژو ۴۰۵ با آن روبه رو شوند مشکل باز نشدن درب های خودرو است که در ادامه سعی می کنیم پیرامون روش هایی که به کمک آن ها می توان باز کردن درب پژو ۴۰۵ را راحت تر کرد.

کلید سازی سیار شمال تهران و حومه در کمترین زمان ممکن با جدید ترین تجهیزات کلید سازی 

باز کردن درب پژو 405

چگونه می توان درب قفل شده پژو ۴۰۵ را باز کرد؟

یکی از موقعیت هایی که شاید خیلی از افراد با آن مواجه شوند گم شدن سوئیچ خودرو است.

تصور کنید زمانی که وقت کافی ندارید و یک کار بسیار مهم را باید انجام دهید این مشکل برای شما رخ دهد، مطئنا بسیار درد سر ساز خواهد بود. یکی از بهترین راه حل ها ساختن و داشتن سوئیچ یدکی خودرو می باشد که البته بهتر است از قبل به فکر آن باشید تا در زمان به‌روز مشکل بتوانید از آن استفاده کنید اما گاهاً زمانی این اتفاق می افتد که به کلید یدک دسترسی ندارید و یا این که دور از شهر هستید و تماس با یک کلید ساز برای شما امکان پذیر نیست و نیاز است که با روش های دیگری درب خودروی خود را باز کنید.

اگر قبل از این که با این شرایط روبه رو شوید روش های باز کردن درب پژو ۴۰۵ را فرا گرفته باشید خیلی راحت می توانید بدون هیچ گونه استرسی مشکل پیش آمده را مدیریت کنید. هنگام قفل شدن درب های خودرو باید راه حلی را انتخاب کنید که در کنار حل شدن مشکل، آسیبی به ماشین تان وارد نشود. یکی از ساده ترین روش هایی که شاید به دور از تصور شما باشد استفاده از یک بند محکم مانند یک بند چکمه، بند کفش یا بند شلوار است. این بند را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید و گره ای را درست در وسط آن بزنید. این گره باید به گونه ای باشد که وقتی دو طرف بند را می کشیم محکم شود.

بعد از آماده کردن بند باید بسیار آرام و با احتیاط بین لبه درب فاصله ایجاد کرده و بند گره زده شده را از این طریق وارد ماشین کنید. با حرکت بند در جهت مناسب و در راستای قفل، گره را در اطراف قفل محکم کرده و دو طرف آن را به گونه ای بکشید که گره محکم شود. با کشیدن بند در جهت بالا درب خودرو باز می شود. ممکن است نیاز باشد که چندین بار امتحان کنید تا موفق شوید پس ناامید نشوید و با پشتکار ادامه دهید.

یکی دیگر از روش های کاربردی استفاده از رخت آویز فلزی است. ابتدا باید با کمک یک انبر دست یا دم باریک رخت آویز را کاملاً باز و صاف کنید. یک سمت رخت آویز را به صورت یک قلاب در بیاورید و اضافه های سمت دیگر آن را جدا کنید تا در نهایت یک میله بلند داشته باشید. قسمت بیرونی لبه شیشه را که دارای نوار پلاستیکی است با کمک ابزاری مانند کیسه هوا به اندازه ای که رخت آویز از آن رد شود فاصله دهید و با وارد کردن آن، قلابی را که ایجاد کرده اید به قفل برسانید.

خدمات کلید سازی سیار

حال با دقت دست خود را در جهت بالا حرکت دهید تا قفل باز شود. اگر در زمانی که درب خودروی شما قفل شد رخت آویز فلزی در دسترستان نبود می توانید با یک میله فلزی بلند و یک پیچ گوشتی نیز درب ماشین را باز کنید. البته در این روش باید دقت بالایی داشته باشید تا آسیبی به بدنه و رنگ خودرو وارد نشود.

با پیچ گوشتی به لبه خودرو فشار وارد کرده به گونه ای که بتوانید میله را داخل ماشین ببرید. با قرار دادن یک سر میله فلزی که بهتر است از قبل آن را به صورت قلاب در بیاورید و با فشار دادن قفل، درب خودرو باز می شود.

خبر ویژه برای انهایی که ساکن شرق تهران هستند : کلید سازی سیار شرق تهران 

در روش بعدی نیاز به کیسه هوا و میله فلزی دارید. یک سر میله را به صورت قلاب خم کنید. به آرامی با کمک یک تکه چوب که دور آن را پارچه پیچیده اید لبه درب خودرو را گرفته تا امکان قرار دادن کیسه هوا در لبه خودرو فراهم شود. کیسه هوا را باد کنید. با باد کردن کیسه هوا فضای مناسب جهت وارد نمودن میله فلزی ایجاد می شود. قلاب را به دستگیره داخلی درب برسانید و با کشیدن آن به سمت بیرون درب را باز کنید. زمانی که بخواهید از نوار پلاستیکی برای باز کردن درب استفاده کنید باید نوار پلاستیکی را به دو قسمت تقسیم کرده و از لبه کناری درب آن را به سمت داخل خودرو ببرید.

با نزدیک کردن نوار پلاستیکی به سمت قفل و کشیدن آن در جهت مناسب درب ماشین باز می شود. اگر در پیدا کردن ابزار مناسب دچار مشکل شدید می توانید از برف پاک کن یا آنتن خودرو نیز استفاده کنید. ورود به داخل ماشین از طریق صندوق عقب در صورتی که صندوق باز باشد و درب ها قفل شده باشند نیز روشی است که در صورت مهیا بودن شرایط می توانید از آن استفاده کنید. آن چه که در تمام روش های گفته شده بسیار مهم است داشتن صبر و حوصله و انجام کار با دقت فراوان است تا نتیجه مورد نظر حاصل شود به خصوص اگر از قبل تمرین کافی و مهارتی نداشته باشید.

تهران کلید کلید سازی سیار در تهران

ممکن است که شانس با شما یار نباشد و علی رغم دقت و تلاش هایی که انجام دادید موفق به باز کردن درب پژو ۴۰۵ خود نشوید و یا این که همین ابزار ساده نیز در دسترس شما نباشد. در چنین مواقعی بهترین تصمیم تماس با یک کلید ساز است تا به صورت حرفه ای و بدون ایجاد آسیب مشکل را رفع کند. یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات باز کردن انواع قفل خودرو از جمله پژو ۴۰۵، امداد کلید تهران است. کلید تهران دارای سابقه چندین ساله در این زمینه می باشد. در امداد کلید تهران با تجربه ترین افراد و با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی در اسرع وقت و با مناسب ترین هزینه در خدمت رسانی به شما آماده هستند. امداد کلید تهران را فراموش نکنید.

ما در تهران کلید با ارائه خدمات کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق تهران در چهار جهت اصلی بصورت کلید سازی سیار شمال تهران، کلید سازی سیار غرب تهران، کلید سازی سیار شرق تهران و کلید سازی سیار جنوب تهران توسط نیروی متخصص کلید سازی سیار آماده ارائه خدمات توسط متخصصین خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری