کلید سازی سیار در آپادانا

کلید سازی سیار آپادانا

کلید سازی سیار در آپادانا، خدمات شبانه‌روزی تهران کلید

گم‌کردن کلید یا جاگذاشتن دسته‌کلیدهای مهم یکی از اتفاقاتی است که همه بارها تجربه کردیم. اگر هم کودک داشته باشیم، این مسئله بیشتر هم تکرار می‌شود و ممکن است که حداقل ماهی یک‌بار بچه‌ها کلیدشان را گم کنند. معمولاً در چنین شرایطی بهتر است که همیشه یک نسخه از کلید یدک را با خودتان همراه داشته باشید تا بتوانید بدون معطلی در خانه، ویلا، شرکت و حتی ماشین را باز کنید. حالا اگر کلید و ریموت یدک همراهتان نبود، چاره چیست؟

مثلاً شرایطی را در نظر بگیرید که نیمه‌شب از مهمانی برگشتید یا مثلاً صبح زود است و به هیچ کلیدسازی که در آن ساعت مغازه‌اش باز باشد، دسترسی ندارید! در این شرایط تنها چیزی که به آن نیاز دارید، خدمات کلید سازی سیار است که به محل زندگی شما نزدیک باشد و برای رسیدن به منزلتان معطلی نداشته باشد.

شعب تهران کلید در غرب تهران

تهران کلید تهران با ده‌ها شعبه در مناطق اصلی تهران این مسئله را برطرف کرده تا با یک تماس تلفنی نیروهای متخصص را به محل اعزام کرده و در مدت کمتر از ۳۰ دقیقه مشکلتان را برطرف کند.

همان‌طوری که گفتم تهران کلید چند شعبه اصلی در نقاط مختلف شهر دارد که برای ساکنان شهرک آپادانا نزدیک‌ترین شعبه، کلید سازی سیار غرب تهران است.

خدمات امدادکلید برای ساکنان شهرک آپادانا

تفاوتی ندارد که در چه ساعتی از شبانه‌روز با تهران کلید تماس بگیرید یا چه مشکلی داشته باشید. نیمه شب یا حتی صبح زود برای بازکردن و تعویض قفل در منزل یا محل کار و شرکت، باز کردن درب خودرو یا حتی پارکنیگ تیم ما برای خدمت‌رسانی به محل اعزام خواهد شد.

تهران کلید در مناطق اطراف شهرک آپادانا هم قابل دسترسی است. مثلا در شهرک اکباتان برای استفاده از خدمات مرتبط با قفل و کلید با کلید سازی سیار اکباتان به شماره ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ تماس بگیرید.

تعویض قفل در

هزینه کلید سازی سیار در شهرک آپادانا

سرعت کار جهت باز کردن قفل در، تعمیر یا تعویض قفل، کپی ریموت یا برطرف‌کردن مشکل در اتومات پارکینگ و … همگی توسط کلید سازی سیار غرب تهران برای ساکنان منطقه آپادانا انجام خواهد شد ولی قاعدتاً خودتان هم می‌دانید که برای این کار نمی‌توان زمان قطعی تعیین کرد. بر اساس تفاوت کلیدها، بزرگی و کوچکی قفل، پیچیده بودن کار مانند درب ضد سرقت و سایر موارد مشابه مدت‌زمان انجام کار کمتر یا بیشتر شده و متفاوت است.

در مورد قیمت هم باید گفت که تهران کلید بر اساس مصوبه اتحادیه عمل کرده و هیچ هزینۀ بیشتری از مشتریان منطقه آپادانا دریافت نخواهد کرد. در صورتی که نیاز به خدمات کلید سازی سیار داشتید، در تمام مدت شبانه‌روز فقط کافی است با شماره ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ تماس بگیرید تا تیم تهران کلید برای برطرف‌کردن مشکل در محل حاضر شده و در سریع‌ترین زمان مسئله را رفع کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری