کلید سازی سیار لاله زار

کلید سازی سیار لاله زار

کلید سازی سیار لاله زار

تهران کلید با عنوان کلید سازی سیار لاله زار در منطقه ۱۲ و دیگر محله ها و خیابانهای اطراف خدمات ارائه می کند.

کلید سازی سیار لاله زار در کمترین زمان و به سرعت برای باز کردن تمامی قفل ها و حل مشکل شما، فقط با یک تماس, قفل ساز سیار ما با تجهیزات کامل در سریع ترین زمان ممکن در تمامی نقاط لاله زار آماده خدمت رسانی به شما می باشد.کلید سازی لاله زار با تضمین بهترین سرویس دهی و قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان است

کلید سازی سیار لاله زار

۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹

کلید سازی سیار لاله زار

خدمات کلید سازی سیار تهران کلید

این خدمات شامل بازکردن و تعویض انواع قفل حتی درب های ضد سرقت و انواع خودروها می باشد.

خیابان لاله زار یکی از خیابان‌های قدیمی و مرکزی شهر تهران است. این خیابان از جنوب به میدان امام خمینی (توپخانه)، از شمال به خیابان انقلاب اسلامی  منتهی می‌شود. لاله زار در اواخر دوره قاجار و اوایل پهلوی نماد نوگرایی و هنر ایران بود و «شانزه‌لیزهٔ تهران» لقب گرفته بود. بسیاری از تئاترها، رستوران‌ها، تجارتخانه ها، کاباره ها، پیاله‌فروشی‌ها، خیاط خانه‌ها، سینماها و فروشگاه‌های معروف ایران در این خیابان قرار داشتند.

ناصرالدین شاه پس از بازگشت از سفر اول فرنگستان به خیال احداث خیابانی مانند «شانزه‌لیزه» در تهران به عنوان «دارالخلافه» افتاد و دستور داد که از میان باغ مصفای لاله زار خیابان بکشند، زمین‌های اطراف خیابان نیز میان «مقربین درگاه» تقسیم شد

زمانی در لاله‌زار ۱۵ سینما و چندین تئاتر و تماشاخانه فعالیت داشتند ولی امروزه ۱۰ سینما فعال در این خیابان فعال هستند.∗ اکثر این سینماها اکنون از رونق افتاده‌اند.

در اوایل دورهٔ پهلوی، در اوایل خیابان لاله‌زار از سوی میدان توپخانه، مغازه‌ای به نام پیرایش قرار داشت که به جهت داشتن پوشاک مد روز در تهران شهرت داشت. روبه‌روی این مغازه، کافه قنادی لاله‌زار واقع بود. امروزه بیشتر لاله‌زار را صنف فروشندگان لوازم برقی در اختیار گرفته اند.

«خانه و باغ اتحادیه» یا «خانه امین‌السلطان» عمارتی مربوط به دوران قاجار است که به عنوان تنها بازمانده از خیابان لاله‌زار قدیم و یکی از نفایس معماری عصر قاجار شناخته می‌شود. کلیدسازی سیار لاله زار آماده خدمت رسانی و باز کردن انواع قفل در سریعترین زمان ممکن بصورت سیار در این ناحیه و مناطق اطراف میباشد

 

 

کلیدسازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید

کلید سازی سیار تهران کلید این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهد که خدمات کلید سازی را بصورت سیار در تمام محله های اطراف لاله زار که می توانید کلید سازی سیار شهید محلاتی ، کلید سازی سیار میدان خراسان ، کلید سازی سیار مولوی ، کلید سازی سیار میدان شهدا ، کلید سازی سیار سنگلج ، کلید سازی سیار هرندی ، کلید سازی سیار سعدی ، کلید سازی سیار فردوسی ، کلید سازی سیار پامنار ، کلید سازی سیار پانزده خرداد ، کلید سازی سیار میدان قیام ، کلید سازی سیار خیابان وحدت اسلامی ، کلید سازی سیار ظهیر اسلام و کلید سازی سیار امین حضور نیز جزو کلیدسازی سیار در منطقه ۱۲ می باشد که خدمات ارائه می شود.

شما کافیست برای دریافت خدمات کلید سازی و قفل سازی سیار به شماره ۰۹۱۹۴۲۲۱۷۸۹ تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناس ما در محل مورد نظر شما حاضر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری