بازکردن درب رنو تندر ۹۰

بازکردن درب رنو تندر ۹۰

یکی از محبوب ترین خودروها در خاورمیانه، آسیا و اروپای شرقی رنو تندر ۹۰ می باشد.

از جمله ویژگی هایی که باعث شده تندر ۹۰ طرف‌داران بسیاری داشته باشد می توان به اتاق جادار و دل باز آن، سادگی و نداشتن پیچیدگی در قسمت فنی اشاره کرد که یکی از دلایل خدمات پس از فروش قوی و تعمیرات آسان این خودرو می باشد.

بازکردن درب رنو تندر 90

تندر ۹۰ دارای موتور ۱۶۰۰ سی سی و ۱۰۵ اسب بخار بوده و میزان قدرتش در مقایسه با سایر خودروها در همین کلاس مثال زدنی است.

۱۶ سوپاپ بودن موتور و بهره مندی از سوخت رسانی با سیستم انژکتور الکترونیکی از دیگر ویژگی های برجسته این خودرو می باشد.

تندر ۹۰ در مدل دستی ۵ دنده و در مدل اتومات ۴ دنده دارد. شاسی و ساختار بدنه بسیار محکم آن باعث می شود که در صورت بروز تصادف، ضربه هایی که به اتاق وارد می شود بین تمام قسمت های بدنه تقسیم شده و مانع وارد شدن انرژی حاصل از تصادف به سرنشینان خودرو می شود. در صندلی های عقب تندر ۹۰ سه نفر تقریباً با قد ۱۸۰ سانتی متر خیلی راحت می توانند بنشینند و این نشانگر جا دار بودن آن است. هم چنین دارا بودن یک صندوق عقب با ظرفیتی معادل ۵۱۰ لیتر برای سفرهای طولانی مدت بسیار مناسب است.

تمامی مراحل ساخت بدنه، رنگ آمیزی، مونتاژ کردن و تکمیل کاری این خودرو در خطوط تولید شرکت ایران خودرو انجام می شود.

ایران خودرو یکی از بزرگ‌ترین و پیشرفته ترین خودروسازان سطح خاور میانه است و با به کار گرفتن اتوماسیون سطوح بالا در خطوط تولید خود، باعث شگفتی و تحسین بازدیدکنندگان و صنعتگران سراسر دنیا شده است.

بازکردن درب رنو تندر ۹۰

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که با مشکل باز نشدن درب خودرو تندر ۹۰ خود روبرو شوید.

این مسئله به خصوص در زمانی که عجله دارید و زمان کمی در اختیار شماست دردسرسازتر خواهد بود.

فراگیری روش هایی که بتوان به وسیله آن ها در چنین مواقعی درب خودرو را باز کرد بسیار کمک کننده است. در ادامه به تشریح و آموزش چند روش بازکردن درب رنو تندر ۹۰

بازکردن درب رنو تندر 90

پیشنهاد می کنیم در زمان مناسب چندین بار آن ها را تمرین کرده تا در وقت نیاز مهارت کافی برای انجام آن داشته باشید.

هم چنین فراموش نکنید که داشتن صبر و حوصله و انجام دقیق این کار بسیار مهم است زیرا اگر غیر از این باشد نه تنها مشکل شما حل نمی شود بلکه ممکن است بی دقتی و عجول بودن باعث وارد شدن خسارت و آسیب به خودروی‌تان گردد.

شما می توانید با استفاده از یک بند کفش ساده یا هر نخ بلند و محکمی بازکردن درب رنو تندر ۹۰ خودتان را باز کنید.

برای شروع لازم است که یک گره را درست در وسط این بند به گونه ای بزنید که وقتی از دو طرف آن را می کشید سفت شود.

با حرکت دادن بند در جهت جلو وعقب سعی کنید بند را به داخل ماشین برده و به دستگیره قفل برسانید.

این کار را باید به گونه ای انجام دهید که گره پیرامون قفل محکم شود. با کشیدن بند به سمت بالا شاهد باز شدن درب تندر ۹۰ خواهید بود.

در روش بعدی به ابزاری مانند سیم، چوب یا کیسه هوا نیاز داریم. ابتدا با استفاده از یک اهرم کمی فاصله بین درب و بدنه ایجاد کنید و در ادامه کیسه هوا را در محل مناسبی قرار دهید.

دقت داشته باشید که پس از قرار دادن کیسه، با پمپاژ هوا در درون کیسه فاصله مورد نیاز را ایجاد نمایید.

سپس با کمک تکه چوبی که دور تا دور آن را پارچه نازکی پیچیده اید خیلی آرام فاصله ایجاد شده را به اندازه ای که سیم فلزی به راحتی عبور کند افزایش دهید.

این کار را باید با حوصله و دقت زیاد انجام دهید تا صدمه ای به ماشین وارد نشود.

سیم فلزی را از طریق فاصله ای که به وجود آورده اید وارد خودرو کرده و با رساندن آن به گیره قفل یا دستگیره و کشیدن آن در جهت مناسب درب را باز کنید.

اگر مکانیسم قفل درب در قسمت بالا تعبیه شده باشد یک نوار پلاستیکی می تواند در باز کردن درب کمک کننده باشد.

روش کار همانند روش استفاده از بند کفش است و فاصله مورد نیاز را هم می توانید به وسیله کیسه هوا ایجاد کنید.

یکی از ساده ترین روش ها برای باز کردن درب تندر ۹۰ که برای بسیاری از افراد غیر قابل تصور است استفاده از رخت آویز فلزی لباس می باشد.

البته این روش بیشتر برای قفل های دستی کاربرد دارد و برای قفل های اتوماتیک پیشنهاد می کنیم روش دیگری را جایگزین کنید.

ابتدا با یک دم باریک و یا انبردست رخت آویز را باز کرده و به صورت یک میله فلزی بلندی که قسمت های اضافه آن را جدا کرده اید در بیاورید.

یک سر این میله را به شکل قلاب کنید و سمت دیگر آن را بگذارید صاف بماند.

از قسمت لاستیک محافظ شیشه پنجره آویز لباس را با دقت عبور دهید و آن را به دستگیره داخلی برسانید.

اگر قبل از این کار محل دقیق قفل مرکزی خودرو را پیدا کنید سرعت عمل و موفقیت بیشتری خواهید داشت زیرا در این روش میخواهیم درب را از طریق بالا کشیدن دستگیره قفل مرکزی باز کنیم.

بعد از این که دستگیره را پیدا کردید قلاب را در اطراف آن انداخته و با حرکت آن در جهت بالا، درب ماشین را باز کنید.

ممکن است کمی زمان ببرد تا محل درست و مناسب را پیدا کنید پس بهتر است عجول نباشید و با حوصله چند بار مراحل گفته شده را امتحان کنید.

فراموش نکنید در خودروهای دارای قفل اتوماتیک، میله را بین ماشین و درب گذاشته و از طرف داخل برای باز کردن درب خودرو اقدام کنید.

در زمان هایی که ابزار مورد نیاز برای باز کردن درب خودرو تندر ۹۰ در دسترس شما نیست می توانید از آنتن یا برف پاک کن خود ماشین استفاده کنید.

شرط اصلی در این روش این است که با احتیاط کامل آن ها را باز کنید و مراقب باشید که آسیبی وارد نشود.

همانند روش های قبلی به فاصله ای مناسب جهت عبور برف پاک کن یا آنتن نیاز دارید، همان‌طور که توضیح داده شد این فاصله را ایجاد کنید.

پس از رساندن آنتن به قفل، درست زمانی که احساس کردید قفل می لرزد و صدای آن را شنیدید، ارتباط با قفل برقرار شده و باید آنتن را به جلو فشار دهید تا درب خودرو باز گردد.

از برف پاک کن نیز با روش مشابه ای می توانید بهره بگیرید و باید آن را به دکمه باز و بسته شدن قفل رسانده و با هدایت در جهت مناسب درب را باز کنید.

در زمانی که به جای قفل دستی، قفل های اتوماتیک یا الکتریکی وجود داشته باشد انتخاب یک ابزار مناسب برای این که فضای مورد نیاز بین درب و ستون ماشین را ایجاد کنید خیلی مهم است زیرا هدف رفع یک مشکل است و نباید با بی احتیاطی باعث ایجاد یک مشکل جدید و یا وارد کردن صدمه به ماشین شوید.

ابزاری که استفاده می شود می تواند یک تکه گوه باشد که بعد از به وجود آوردن فاصله بتوان وسیله ای مانند یک سیخ یا میله فلزی بلند را از میان شکاف ایجاد شده رد کرد و به قفل رساند.

وارد کردن ضربات آرام برای باز کردن درب نباید فراموش شود. یکی از مناسب ترین گوه ها ابزار پلاستیکی است که می توانید برای باز نگاه داشتن درب از آن استفاده کنید.

هم چنین هرچه سیخ یا میله فلزی نازک تر باشد بهتر است زیرا فضای کمی برای عبور نیاز می شود.

اگر برای ایجاد فضا پمپ هوا در دسترستان نبود می توانید از یک بالن معمولی استفاده کنید.

اگر کمی خوش شانس باشید و در زمانی که درب های خودرو شما قفل شده و سوئیچ داخل آن جا مانده است درب صندوق عقب باز باشد شرایط کمی برای شما راحت تر بوده و می توانید از طریق صندوق عقب، درب ماشین را باز کنید.

در ابتدا باید سیم اضطراری صندوق عقب را پیدا کنید که معمولاً آن را در سقف یا درب صندوق تعبیه می کنند.

پس از یافتن سیم اضطراری برای این که صندلی های عقب خودرو رها شود سیم را بکشید و کمی صندلی ها را به طرف جلو فشار دهید.

با این کار فضایی خالی ایجاد می شودکه از طریق آن می توانید به داخل ماشین رفته و سوئیچ را بردارید.

نکته مهم در این روش این است که فراموش نکنید بعد از باز شدن درب ها، صندلی های عقب را درمحل خودشان محکم کنید.

خدمات کلید سازی سیار

انواع خدمات کلید سازی در تهران کلید

هنگامی که کلید خود را گم می کنید، قفل خراب می شود و یا این که کلید شکسته می شود با مشکلاتی مواجه می شوید که اگر در موقعیت های حساس باشید، زمان کمی در اختیار شما باشد و یا دسترسی به یک کلید ساز و فرد متخصص برایتان ممکن نباشد احتمال این که زیان های جبران ناپذیری را متحمل شوید زیاد است. یکی از بزرگ ترین مجموعه های کلید سازی در تهران کلید است که تخصص کامل برای رفع چنین مشکلاتی را دارد. همکاران ما در تهران کلید با تجربه چندین ساله و با در اختیار داشتن علم و ابزار به روز بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه می دهند. تهران کلید در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی که باشید در اسرع وقت و با مناسب ترین هزینه تا زمان رفع کامل مشکل، در کنار شماست.

ما در تهران کلید با ارائه خدمات کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق تهران در چهار جهت اصلی بصورت کلید سازی سیار شمال تهران، کلید سازی سیار غرب تهران، کلید سازی سیار شرق تهران و کلید سازی سیار جنوب تهران توسط نیروی متخصص کلید سازی سیار آماده ارائه خدمات توسط متخصصین خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری